eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z osadzeniem w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Sienkiewicza 11 w Daleszycach II - ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-28

Daleszyce: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z osadzeniem w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Sienkiewicza 11 w Daleszycach II - ETAP
Numer ogłoszenia: 44828 - 2009; data zamieszczenia: 28.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215285 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. płk. M. Sołtysiaka "Barabasza", ul. Sienkiewicza 11, Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 307 20 57, faks 0-41 307 20 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z osadzeniem w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Sienkiewicza 11 w Daleszycach II - ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: wymianę 14 szt. okien o wym. 2410x2110; wymianę 33 szt. okien o wym. 1450x1750; wymianę 13 szt. okien o wym. 1500x2250; wymianę 4 szt. okien o wym. 2350x2050; wymianę 5 szt. okien o wym. 1750x2150 wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną w kolorze brązowym; roboty wykończeniowe ościeży okien..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62250.24 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOMAX Kot Mariusz Wręczyca Mała ul. Długa 123 42-130 Wręczyca Wielka, Wręczyca Mała ul. Długa 123, 42-130 Wręczyca Wielka, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62250.24
  • Oferta z najniższą ceną: 62250.24 oferta z najwyższą ceną: 91589.52
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.