eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDocieplenie ścian fundamentowych kompleksu budynków DS.AVIATA Politechniki Rzeszowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Rzeszów: Docieplenie ścian fundamentowych kompleksu budynków DS.AVIATA Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 215268 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Wincentego Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86-51-105, faks 017 8651075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian fundamentowych kompleksu budynków DS.AVIATA Politechniki Rzeszowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu izolacji przeciwwilgociowej oraz docieplenia ścian fundamentowych i cokołów kompleksu budynków Domu Studenckiego AVIATA Politechniki Rzeszowskiej. Lokalizacja: Jasionka 915, 36-001 Trzebownisko Zakres robót obejmuje m.in.: = zerwanie nawierzchni jednowarstwowej z kostki brukowej z przeznaczeniem do ponownego wbudowania - pas odbojowy - ok. 109,21 m2, = wykonanie wykopów o ścianach pionowych istniejących fundamentów, głębokość do ok. 1,50 m - ok. 223 m3, = oczyszczenie i wyrównanie podłoża oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej (dysperbit welon techniczny dysperbit) - ok. 323,5 m2, = wykonanie izolacji cieplnej pionowej z płyt styropianowych (gr. 10 cm) na dysperbicie ścian fundamentowych do pełnej głębokości i cokołu wraz z przyklejeniem siatki na ociepleniu ścian fundamentowych i cokołu - ok. 517,69 m2 = gruntowanie powierzchni pionowych farbą gruntującą pod tynk mozaikowy - 224,94 m2 , = wykonanie tynku mozaikowego ( mieszanka żywiczno - mineralna) na uprzednio przygotowanym podłożu, = wykonanie opaski odbojowej z kostki brukowej wokół budynków: - obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej ( obrzeża z odzysku w ilości 110 mb) - ok. 216,20 m, - chodników z kostki betonowej gr.60 mm na podsypce cementowo-piaskowej (część kostki brukowej z odzysku w ilości 109 m2) - ok. 141 m2, = zasypanie wykopów - ok. 192 m3 = wywóz ziemi - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.1 PZP: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.1. Ustawy PZP (oraz złożą w tej sprawie stosowne oświadczenie). 2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia ( potwierdzone w akcie rejestracji działalności gospodarczej lub KRS). 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : a) posiadają środki własne lub posiadają zdolność kredytową potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w wysokości co najmniej 60 tys. zł, b) posiadają ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i będzie to ubezpieczenie kontynuowane przez okres realizacji zamówienia, c) posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 200 tys. zł, podobnych do przedmiotu zamówienia ( remont w zakresie docieplenia obiektu użyteczności publicznej), poparte informacjami inwestora o zakresie i wartości wykonanych robót (referencjami) oraz że zostały zrealizowane z należytą starannością i w umówionym terminie. d) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlano- konstrukcyjnej, w liczbie co najmniej po 1 osobie z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganej ilości osób zdolnych do wykonania zamówienia). e) nie znajdują się w trakcie postępowania upadłościowego. f) nie zalegają z uiszczaniem podatków. g) nie zalegają z uiszczaniem składek ZUS. Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych oraz terminu i kwoty wniesionego wadium w sposób jednoznaczny : spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 i 24 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem). 4 Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) 5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem). 6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem) 7 Przykłady realizacji - dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 200 tys. zł, podobnych do przedmiotu zamówienia (remont w zakresie docieplenia obiektu użyteczności publicznej) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Podane przykłady muszą pochodzić z okresu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu. Wymagana forma dokumentów: oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę (za zgodność z oryginałem). 8 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych w specjalności budowlano - konstrukcyjnej, Wymagana forma dokumentu: oryginał 9 Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie przez wykonawcę środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 60 tys. zł. Wymagana forma dokumentów: oryginał lub czytelna kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę. 10 Polisa ubezpieczeniowa (lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie) z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek E, pok.53 przy ul. Żwirki i Wigury 2 w Rzeszowie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 08:45, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 52 bud_A ul. W.Pola 2 (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.