eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa, wraz z wniesieniem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem użytkowników - WALIZKA REANIMACYJNA Z RESPIRATOREM TRANSPORTOWYM, DEFIBRYLATOR TRENINGOWY, FANTOM CODE BLUE III dla Zakładu Medycyny Ratunkowej i Katastrof

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Białystok: Dostawa, wraz z wniesieniem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem użytkowników - WALIZKA REANIMACYJNA Z RESPIRATOREM TRANSPORTOWYM, DEFIBRYLATOR TRENINGOWY, FANTOM CODE BLUE III dla Zakładu Medycyny Ratunkowej i Katastrof
Numer ogłoszenia: 215265 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax. 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wraz z wniesieniem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem użytkowników - WALIZKA REANIMACYJNA Z RESPIRATOREM TRANSPORTOWYM, DEFIBRYLATOR TRENINGOWY, FANTOM CODE BLUE III dla Zakładu Medycyny Ratunkowej i Katastrof.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, wraz z wniesieniem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem użytkowników - WALIZKA REANIMACYJNA Z RESPIRATOREM TRANSPORTOWYM, DEFIBRYLATOR TRENINGOWY, FANTOM CODE BLUE III dla Zakładu Medycyny Ratunkowej i Katastrof.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie 21 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protoko-łem odbioru, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, e) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamó- wienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; f) udzielą nie krótszej niż 12 m-ce gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru; g) zapewnią dostęp lub posiadają w Polsce odpowiedni autoryzowany serwis gwarancyjny reagujący w czasie nie dłuższym niż 72 godz. tj. 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia usterki (faksem), poprzez czas reakcji należy rozumieć czas , do upływu którego serwi-sant stawi się w siedzibie końcowego użytkownika i przystąpi do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek; h) zaoferują przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiadający wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniający wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiążą się, że przedstawią zamawiającemu na każde jego wezwanie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych wymogów, i) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc.), j) w przypadku przyznania zamówienia publicznego, dostarczą, wniosą i rozładują zamawiany przedmiot zamówienia do siedziby końcowego użytkownika, a także zmontują, uruchomią i przeszkolą, w ramach ceny ofertowej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, którzy: a) złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; b) nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; c) nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą. 5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej nie-zwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną, czytelną i trwałą techniką, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zesta-wiona w sposób trwale połączony. 8. Nie dopuszcza się jakichkolwiek poprawek, skreśleń w treści oferty wraz z załącznikami, bez jednoczesnego podpisania się przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesionych poprawkach, skreśleniach, itp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ; b) wypełnioną Tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - załączniki Nr 3 i Nr 4 do SIWZ, c) wypełniony załącznik Nr 11 do SIWZ - tylko w przypadku składania oferty równo-ważnej z opisem przedmiotu zamówienia; d) oświadczenie, że zaoferują przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu na teryto-rium RP, posiadający wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfika-ty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniający wszelkie wymagane przez przepi-sy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz że dokumenty te przedstawią na każde żądanie Zamawiającego - na formularzu ofertowym - załącz-nik Nr 1 do SIWZ, e) prospekty lub foldery oferowanego przedmiotu zamówienia, f) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwy-konawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 6 do SIWZ), g) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik Nr 2 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden-cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; i) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna dostawa) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowią- cej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - ( wg załącznika Nr 7 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warun- ki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występują- ce wspólnie; j) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewyko- nanie lub nienależyte wykonanie umowy; k) oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik Nr 10 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występują-cy w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski (za wyjątkiem prospektów lub folde-rów), poświadczonymi przez wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępo-wania. 2.1. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wyko-nawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisa-nia oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione peł-nomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzo-nej notarialnie. 3. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. h) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty po-twierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, lit. h) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski (za wyjątkiem prospektów i kart kata-logowych), poświadczonymi przez wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgod-ność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wyko-nawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisa-nia oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełno-mocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do re-prezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 4.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załą-czony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie pu-bliczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument po-twierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszyst-kich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zo-stać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właści-wym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 4.2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Przy składaniu jednej oferty przez jeden podmiot (generalnego wykonawcę), który przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), co powoduje, że Wykonawca taki obowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oznacza to, że: dłużnik - Wykonawca odpowiedzialny jest jak za własne zachowanie za działania lub zanie-chania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje (pomocnik podlega kierownictwu dłużnika), jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.c.) - przy czym dłużnik - Wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli; wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonaw-cy w połączeniu z planowanym zaangażowaniem osoby trzeciej do realizacji zamówie-nia tj. roli jaką osoba trzecia musi odegrać przy realizacji zamówienia objęte zostaje wiążącym przyrzeczeniem Wykonawcy i po przyjęciu oferty jako elementy istotne za-mówienia wchodzą do umowy, zaś uchybienie im w przyszłości oznaczać będzie nie-wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcją w postaci możliwości odstąpienia od umowy; Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia części robót Podwykonawcy, przedstawić Zamawiające-mu umowę lub projekt umowy z podwykonawcą. Zamawiający w terminie 14 dni od przed-stawienia w/w umowy lub jej projektu może zgłosić na piśmie sprzeciw lub zastrzeżenia. Wa-runkiem niezbędnym do uzyskania zgody Zamawiającego na zawarcie umowy pomiędzy Wy-konawcą a Podwykonawcą będzie zawarcie umowy o przejęcie długu przyszłego pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, a Podwykonawcą, której projekt stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą wymagana bę-dzie zgoda Zamawiającego i Wykonawcy; Jeśli Wykonawca w ofercie w ogóle nie deklaruje uczestnictwa osób trzecich (podwykonawców) przy realizacji zamówienia, oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się ze zobowiązania, tym samym jego ocena odby-wać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja d/s Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku ul. Mickiewicza 2 C, 15-222 Białystok.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15- 089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.