eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › INSTALACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU I ODDYMIANIA POMIESZCZEŃ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ŚW. ELŻBIETY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Starogard Gdański: INSTALACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU I ODDYMIANIA POMIESZCZEŃ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ŚW. ELŻBIETY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
Numer ogłoszenia: 215241 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. gen. Józefa Hallera 27, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 56 253 67, fax 0-58 56 250 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpselzbieta@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INSTALACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU I ODDYMIANIA POMIESZCZEŃ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. ŚW. ELŻBIETY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest instalacja systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania pomieszczeń Domu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wraz z przedmiarem robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy spełniający wymagania art. 22 pkt 1. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Podejmą się wykonać zamówienie w terminie wymaganym przez Zamawiającego. 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, b) formularz ofertowy, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 PZP, d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP, e) wykazu wykonanych robót min. 3 z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, odpow. swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doswiadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykon. zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom wskaże ich zamawiającemu, h) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania zgodnie z uprawnieniami obowiązującymi w ustawach. W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa osobno aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystaw. nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem skladania ofert. Wspólnie - pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstarogard.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. św. Elżbiety ul. gen. Józefa Hallera 27, 83-200 Starogard Gdański.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zamawiajacy nie przewiduje dialogu konkurencyjnego.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. św. Elżbiety w Starogardzie Gdańskim ul. gen. Józefa Hallera 27, 83-200 Starogard Gdański..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane jest w całości przez Dom Pomocy Społecznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.