Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Katowice: Doradztwo przy realizacji trzech zadań.
Numer ogłoszenia: 215216 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo przy realizacji trzech zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Doradztwo przy realizacji zadań: Zaprojektowanie, budowa i eksploatacja obiektu podziemnego parkingu wraz z galerią handlową w ramach Placu Dworcowego w Katowicach, Zaprojektowanie, budowa i eksploatacja obiektu podziemnego parkingu w ramach Placu B. Chrobrego w Katowicach, Wstępna analiza opłacalności budowy parkingu podziemnego na placu przed pomnikiem Żołnierza Polskiego na Osiedlu im. Ignacego Jana Paderewskiego. Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze przy realizacji zadań: Zaprojektowanie, budowa i eksploatacja obiektu podziemnego parkingu wraz z galerią handlową w ramach Placu Dworcowego w Katowicach, Zaprojektowanie, budowa i eksploatacja obiektu podziemnego parkingu w ramach Placu B. Chrobrego w Katowicach, Wstępna analiza opłacalności budowy parkingu podziemnego na placu przed pomnikiem Żołnierza Polskiego na Osiedlu im. Ignacego Jana Paderewskiego Szacunkowa wartość zamówienia netto: 732 000 pln.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie, (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2.Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawiają informację z banku, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - kształtującą się w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienie, w szczególności: - W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną usługę spośród następujących usług doradczych: obsługi prawnej i ekonomicznej inwestycji jednostki samorządu terytorialnego projektowanej, wybudowanej i eksploatowanej przez inwestora / partnera prywatnego, w zakresie obiektów parkingów podziemnych o wartości co najmniej 40 mln PLN, lub obsługi prawnej i ekonomicznej inwestycji realizowanej na zasadach koncesji na roboty budowlane lub w oparciu o ustawę partnerstwa publiczno-prywatnego, w zakresie obiektów infrastruktury technicznej lub społecznej, dla której wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 100 mln PLN, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. - Wykażą, że do realizacji zamówienia wykonawca dysponuje zespołem składającym się z: Kierownika nadzorującego Projekt i Członków Zespołu realizujących usługę. Kierownik nadzorujący Projekt powinien posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie: kierowania usługami doradczymi dla inwestycji o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 40 mln PLN - Wykonawca powinien dysponować do wykonania opracowania Zespołem realizującym usługę, w którym powinni znaleźć się eksperci z niżej wymienionych dziedzin: 1) wykonywania analiz prawnych, 2) wykonywania analiz ekonomicznych, 3) wykonywania analiz organizacyjnych, 4) opracowywania strategii rozwoju organizacji, strategii marketingowych, 5) projektowania architektonicznego, 6) kosztorysowania. W zakresie pkt. 1 wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wykształcenie prawnicze. W zakresie pkt. 2-5 wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wykształcenie wyższe w zakresie ukończonych następujących kierunków studiów: ekonomia, finanse, zarządzanie, architektura. Uwaga! W sytuacji, gdy wykonawcy będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostaną oni dopuszczeni do postępowania jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że osoby te zostaną udostępnione. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: zasada SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b) oświadczenie, o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także opis zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 Wykaz osób) g) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (DzU Nr 87 poz. 605 ze zm). Oferty wspólne 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, do wyboru A) lub B): A) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo, B) do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty podane poniżej muszą przedstawić dla każdego z partnerów: spółki cywilne - dokumenty wymienione w pkt: a, c. konsorcja - dokumenty wymienione w pkt: a, c..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Sposób i metodologia przeprowadzenia doradztwa - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 472 za zaliczeniem pocztowym lub osobiście na pisemny wniosek , po dokonaniu opłaty w kasie urzędu przy ul. Pocztowej 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 364.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 472 za zaliczeniem pocztowym lub osobiście na pisemny wniosek , po dokonaniu opłaty w kasie urzędu przy ul. Pocztowej 5, Koszt SIWZ wynosi: 3,42 pln Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym załącznik do SIWZ. Do oferty dodatkowo należy dołączyć: - oferowany zakres usług doradczych wraz z opisem prezentującym sposób ich realizacji dla każdego z proponowanych elementów przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6 Specyfikacja techniczna); - harmonogram realizacji prac obejmujący zadania służące realizacji elementów przedmiotu zamówienia. Wymaganą postać harmonogramu prac zawiera załącznik nr 7 do SIWZ: Formularz harmonogramu prac,; - wycenę (kalkulację ceny oraz harmonogram zadaniowo-finansowy, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ: Wycena usług doradczych) Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów 1. Kryterium - Cena (C) Kryterium Cena - ocena będzie miała miejsce wg wzoru: Cena oferty najtańszej C = ------------------------------------------ x 100 x wsp. kryt. Cena oferty badanej 2. Kryterium - Sposób i metodologia przeprowadzenia doradztwa (S) Kryterium metodyka realizacji prac oceniane będzie poprzez: A. Zgodność oferty z zakresem metodycznym elementów przedmiotu zamówienia. B. Spójność harmonogramu z zakresem oferowanych usług doradczych. C. Weryfikowalność harmonogramu usług doradczych. D. Wykonalność organizacyjna. E. Sprawność realizacyjna. Ad. A. Zgodność oferty z zakresem metodycznym elementów przedmiotu zamówienia: metodologia usług doradczych - rozumiana jako oferowany zakres usług doradczych wraz z opisem prezentującym sposób ich realizacji służący realizacji merytorycznych elementów przedmiotu zamówienia. Ad B. Spójność harmonogramu z zakresem oferowanych usług doradczych - oznacza, iż zadania składające się na harmonogram realizacji usług doradczych w pełni korespondują z zakresem oferowanych merytorycznych i organizacyjnych elementów przedmiotu zamówienia. Ad C. Weryfikowalność harmonogramu usług doradczych - oznacza, iż zadania, służące realizacji przedmiotu zamówienia, składające się na harmonogram usług doradczych, posiadają sprecyzowane terminy wykonania oraz mierniki monitoringu umożliwiające pomiar skuteczności ich realizacji. Ad D. Wykonalność organizacyjna - oznacza, iż oferowanym usługom doradczym, służącym realizacji przedmiotu zamówienia, towarzyszą działania organizacyjne umożliwiające ich sprawną realizację. Ad E. Sprawność realizacyjna - oznacza, iż oferowane usługi doradcze, służące realizacji przedmiotu zamówienia, doprowadzą do szybkiego opracowania SIWZ dla wyboru inwestora/partnera, dla co najmniej jednego z zadań: Zaprojektowanie, budowa i eksploatacja obiektu podziemnego parkingu wraz z galerią handlową w ramach Placu Dworcowego w Katowicach, Zaprojektowanie, budowa i eksploatacja obiektu podziemnego parkingu w ramach Placu B. Chrobrego w Katowicach, Kryterium Sposób i metodologia przeprowadzenia doradztwa (S) - oceniane będzie wg wzoru: Uzyskana przez Wykonawcę liczba punktów S = ------------------------------------------------------ x 100 x wsp. kryt. 100(1) Szczegółowy sposób oceny kryteriów stanowi Załącznik nr 9. (1)Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Rynku w Raszkowie w celu redukcji efektu miejskiej wyspy ciepła
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa DW 881 Sokołów Małopolski-Łańcut-Kańczuga-Pruchnik-Żurawica polegająca na budowie mostu w km 7+361 na potoku bez nazwy w m. Medynia Głogowska".
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Kańczuga - Pruchnik - Żurawica polegająca na budowie mostu w km 2+624 na rz. Trzebośnica w m. Trzeboś"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa DW nr 887 Brzozów-Rymanów-Daliowa polegająca na budowie mostu w km 4+937 przez pot. Zmienniczka w m. Turze Pole"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 887 Brzozów - Rymanów - Daliowa polegająca na budowie mostu w km 19+512 na rzece Tabor w m. Ladzin"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





