Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Warszawa: Wyłonienie osób do realizacji w ramach programu pn. - Blok, podwórko, kamienice - ożywiły się dzielnice - działalności animatorskiej i streetworkerskiej na terenie Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie
Numer ogłoszenia: 21510 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy , ul. Wiatraczna 11, 04-366 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 517 14 63, 810 50 65, faks 22 517 14 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-pragapoludnie.civ.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie osób do realizacji w ramach programu pn. - Blok, podwórko, kamienice - ożywiły się dzielnice - działalności animatorskiej i streetworkerskiej na terenie Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w ramach programu pn. - Blok, podwórko, kamienice - ożywiły się dzielnice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego działalności: 1. Animatorskiej - w 2 Klubach Młodzieżowych na terenie Dzielnicy Praga Południe - część I; 2. Streetworkerskiej - na podwórkach Dzielnicy Praga Południe i we współpracy z Klubami Młodzieżowymi - część II. skierowanej do młodzieży w wieku 15-25 lat, zamieszkałej na obszarze kryzysowym Dzielnicy Praga Południe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- animatorem klubowym może zostać osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunkach społecznych typu: psychologia, pedagogika, socjologia, politologia oraz doświadczenie w prowadzeniu i organizacji grup dziecięcych lub młodzieżowych. - streetworkerem może zostać osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunkach społecznych typu: psychologia, pedagogika, socjologia, politologia oraz doświadczenie w pracy z młodzieżą w charakterze streetworkera. Wskazane jest również wykazanie się współpracą z organizacjami streetworkerskimi i szkoleniami w zakresie streetworkingu. Należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego, - wykaz zawierający usługi (część I- animatorzy, część II-streetworkerzy) wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące minimum 500 godzin, wykaz należy sporządzić wg zał. nr 3 do SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Koncepcja pracy: - część I - animatora klubowego, - część II - streetworkera.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie oferenta - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-pragapoludnie.civ.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Wiatraczna 11
04-366 Warszawa, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wiatraczna 11 04-366 Warszawa, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich pt. Rewitalizacja Społeczna w ramach PO KL, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w ramach programu pn. - Blok, podwórko, kamienice - ożywiły się dzielnice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego działalności: Animatorskiej - w 2 Klubach Młodzieżowych na terenie Dzielnicy Praga Południe - część I;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działalność animatorska ma polegać na prowadzeniu dwóch Klubów Młodzieżowych dwa razy w tygodniu po 4 godziny w okresie od stycznia do listopada 2012 r. Docelowo w każdym z Klubów planujemy udział 25 uczestników. W każdym Klubie zostanie zatrudniony jeden Animator, którego zadaniem będzie: - organizacja działalności Klubu; - współpraca w tym zakresie z realizatorem programu - Blok, podwórko, kamienice - ożywiły się dzielnice - Ośrodkiem Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga - Południe oraz gospodarzem miejsca, w którym zostanie zorganizowany Klub; - współpraca ze streetworkerami w zakresie rekrutacji uczestników Klubu oraz realizacji zajęć dla nich; - inicjowanie działań skierowanych do młodzieży klubowej; - prowadzenie dokumentacji zajęć, list uczestników klubu oraz innej ustalonej z realizatorem programu dokumentacji, potrzebnej do prowadzenia i rozliczenia zadania. Ze swojej strony Realizator programu zorganizuje w Klubach spotkania tematyczne z zakresu profilaktyki zdrowotnej, zachowań ryzykownych, HIV, AIDS, zachowań przemocowych, - 4 spotkania x 2 Kluby x 4 godziny, wyposaży Kluby w odpowiedni sprzęt, zapewni poczęstunki oraz uruchomi ofertę wyjść do kina, teatru, miejsc kultury. Formą zatrudnienia będzie umowa zlecenie lub umowa z osobą lub firmą prowadzącą działalność gospodarczą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie oferenta - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w ramach programu pn. - Blok, podwórko, kamienice - ożywiły się dzielnice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego działalności: Streetworkerskiej- na podwórkach Dzielnicy Praga Południe i we współpracy z Klubami Młodzieżowymi (część II)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Działalność streetworkerska ma polegać na: - inicjowaniu kontaktów z młodymi ludźmi na terenie podwórek obszaru rewitalizowanego Dzielnicy Praga - Południe; - motywowaniu młodzieży do zmiany; - zachęcaniu do udziału w zajęciach Klubów Młodzieżowych; - przekazywaniu wiedzy dotyczącej zagrożeń; - wsparciu emocjonalnym, sugerowaniu możliwych rozwiązań sytuacji kryzysowych. - współpracy z realizatorem programu - Blok, podwórko, kamienice - ożywiły się dzielnice - Ośrodkiem Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Południe oraz Animatorami Klubów Młodzieżowych; - prowadzeniu dokumentacji działań, list uczestników oraz innej ustalonej z realizatorem programu dokumentacji, potrzebnej do prowadzenia i rozliczenia zadania. Planujemy zatrudnienie 4 streetworkerów w wymiarze : dwa razy w tygodniu po 4 godziny. Ze strony Realizatora programu zapewnimy streetworkerom bilety miesięczne. Formą zatrudnienia będzie umowa zlecenie lub umowa z osobą lub firmą prowadzącą działalność gospodarczą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie oferenta - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym w ich miejscu zamieszkania oraz świadczenie usług asystenta osób z niepełnosprawnością i niesamodzielnych
- Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Brańszczyk
- USŁUGI OPIEKUŃCZE U PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBRYM MIEŚCIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE OD 01.01.2026r. DO 31.12.2026r.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Sąsiadce
więcej: Usługi społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





