eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wi±zowna › Budowa sali gimnastycznej w Gliniance

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-11-07

Wi±zowna: Budowa sali gimnastycznej w Gliniance
Numer og³oszenia: 215084 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wi±zowna, ul. Lubelska 59, 05-462 Wi±zowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: urzad@wiazowna.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa sali gimnastycznej w Gliniance.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa sali gimnastycznej z zapleczem w Gliniance. Sala znajdowaæ siê bêdzie przy istniej±cym budynku gimnazjum na dz. nr 412/1 w obrêbie geodezyjnym Lipowo wie¶ Glinianka gm. Wi±zowna. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1/ Organizacjê placu budowy. 2/ Pe³n± obs³ugê geodezyjn±. 3/ Zabezpieczenie robót pod wzglêdem BHP. 4/ Ubezpieczenie robót. 5/ Roboty budowlano-instalacyjne w tym: - wykonanie robót budowlanych wg. projektu architektoniczno-budowlanego zamiennego sali gimnastycznej 12x24 m z ³±cznikiem, - wykonanie robót instalacji elektrycznej wewnêtrznej wg. projektu budowlanego zamiennego, - wykonanie robót instalacji c.o. wg. projektu budowlanego zamiennego, - wykonanie robót instalacji wentylacji mechanicznej wg. projektu budowlanego zamiennego,. - wykonanie robót instalacji wodno-kanalizacyjnej wg. projektu budowlanego zamiennego, - wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu wg. projektu zamiennego zagospodarowania dzia³ki (chodniki, drogi i place manewrowe p.po¿., ukszta³towanie terenu),. 6/ Wykonanie wszystkich niezbêdnych robót nieuwzglêdnionych w dokumentacji i koniecznych korekt wynik³ych w trakcie realizacji. 7/ Sporz±dzenie i dostarczenie zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona wadium: 20.000 z³.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki. 1) Zrealizowali nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres dzia³alno¶ci wykonawcy jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, tj. roboty polegaj±ce na realizacji sal gimnastycznych , o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 1.300 000 ka¿da (s³ownie: jeden milion trzysta tysiêcy z³otych) ka¿da. 2) Posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000z³. (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych), 3) Posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000 (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych) aktualne na dzieñ z³o¿enia oferty i zobowi±¿± siê do przed³u¿enia posiadanego ubezpieczenia z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia z³o¿onego w ofercie, na ca³y okres obowi±zywania umowy. 4) Dysponuj± osobami, które bêd± kierowaæ wykonaniem zamówienia i posiadaj± wymagane uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. 5) Spe³niaj± i przyjmuj± warunki okre¶lone w SIWZ oraz wzorze umowy. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wykonawca do oferty do³±cza: 1) Sporz±dzony przez wykonawcê Formularz Ogólny Oferty - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ. 2) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5)Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6) Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7)Wykaz osób i podmiotów , które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonywania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. 8) Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ (w³a¶ciwe uprawnienia budowlane, przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby). ( kierownik budowy legitymuj±cy siê uprawnieniami zgodnymi z ustaw± Prawo Budowlane, oraz dokumentem potwierdzaj±cym przynale¿no¶æ do odpowiedniej Izby Zawodowej). 9)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czonymi dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, 10) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow±, w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ wymagana w rozdz. VII ust.1 pkt. 2 SIWZ - wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej na kwotê nie mniejszej ni¿ wymagana w rozdz. VII ust. 1 pkt. 3 SIWZ. 12) Harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy robót na lata 2008-2009 z uwzglêdnieniem kolejno¶ci robót wynikaj±cych z technologii wznoszenia budynku oraz warto¶ci tych robót. 13) Zaparafowany wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 18 do SIWZ. 14) Kosztorys ofertowy oparty na za³±czonym do SIWZ przedmiarze robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazowna.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Wi±zowna ul. Lubelska 59 05-462 Wi±zowna pok.209.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Wi±zowna ul. Lubelska 59 05-462 Wi±zowna - Pokój Obs³ugi nteresanta.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.