eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniewinoMontaż kolektorów słonecznych i podłączenie do istniejącej instalacji grzewczej w Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Gniewino: Montaż kolektorów słonecznych i podłączenie do istniejącej instalacji grzewczej w Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku
Numer ogłoszenia: 215082 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Strzebielinek, 84-250 Gniewino, woj. gdańskie, tel. 0-58 6767690, faks 0-58 6767570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzebielinek-dps.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż kolektorów słonecznych i podłączenie do istniejącej instalacji grzewczej w Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż kolejnych kolektorów słonecznych (ok. 25 szt) wraz z układami współpracującymi zgodnie z projektem wykonawczym wykonania instalacji solarnej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku, na dachu jednego z budynków Domu Pomocy Społecznej oraz podłączenie ich do istniejącej instalacji wspomagania ogrzewania wody użytkowej, zasilanej baterią słoneczną złożoną z 28 kolektorów płaskich o łącznej powierzchni czynnej absorbera Fa= 54,54 m2, w celu zwiększenia mocy istniejącej już instalacji solarnej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych według technologii realizacji zadania określonej w dokumentacji projektowej, tj. m. in.: Instalacja solarna do wspomagania podgrzewu c.w.u. powinna być wykonana z elementów gotowych tj.: kolektorów słonecznych, uchwytów montażowych pod kolektory, armatury itp., z elementów prefabrykowanych takich jak rurarz stalowy ocynkowany, izolacje itp. Łączenie poszczególnych elementów powinno odbywać się w systemie zaciskowym. 1.2. Wymagania jakościowe dotyczące materiałów Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu robót budowlanych stosować wyroby, które zostały przewidziane w projekcie wykonawczym instalacji solarnej opracowanym dla Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku oraz dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami. 1.3. Przedmiot wykonania robót budowlanych - montaż kolektorów słonecznych na typowych do dachów płaskich stelażach aluminiowych, usadowionych na belkach poziomujących wspartych na specjalnych podporach, - zabezpieczenie bitumiczne pokrycia dachowego (papa termozgrzewalna) przy montażu belek poziomych przed nieszczelnościami - montaż rur stalowych ocynkowanych w systemie zaciskowym izolowanych otulinami kauczukowymi i zabezpieczonych przed ptakami, UV folią aluminiową o gr. 0,2 mm, - montaż poszczególnych elementów armatury instalacyjnej (odpowietrzająco- zabezpieczającej, odcinającej kolektory, itp.). - wpięcie zamontowanych kolektorów do istniejącego już systemu kolektorów słonecznych , - Instalacja układu sterującego, - Instalacja systemu odgromowego, - wykonanie prób ciśnieniowych na szczelność instalacji oraz sprawdzenie poprawności działania armatury zabezpieczającej, - Napełnienie instalacji czynnikiem solarnym. - Uruchomienie układu i jego regulacja. 1.4. Gwarancja: Zamawiający wymaga następującego okresu gwarancji: - na wykonane roboty montażowe - minimum 3 lata - od dnia odebrania przez Zamawiającego robót montażowych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na materiały, urządzenia i armaturę: a) kolektory słoneczne - 10 lat (potwierdzone oświadczeniem producenta) b) zestawy montażowe i przyłączeniowe - 2 lata. c) pozostały asortyment - 2 lata. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia gwarancji do dnia 22.11.2013 roku na wszystkie elementy już istniejącej instalacji solarnej, w które będzie ingerował w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 1.5. Wymagania techniczne jakie powinny spełniać urządzenia wchodzące w skład instalacji: 1.5.1. Kolektory słoneczne: Należy zastosować kolektory słoneczne płaskie o parametrach eksploatacyjnych zgodnych z normą PN EN-12975-1:2007, PN EN-12975-1:2006, PN EN-12975-2:2007 lub posiadające europejski znak (SOLAR KEYMARK) stanowiący europejski certyfikat potwierdzający m.in. zgodność z powyższą normą. Ponadto kolektory powinny spełniać dyrektywę o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2007 r. Nr 35, poz. 214). Do oferty należy dołączyć pełne sprawozdanie z badań proponowanego kolektora słonecznego na zgodność z podanymi normami wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze oraz aktualny certyfikat zgodności, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Podstawowe parametry techniczne jakie powinny posiadać zastosowane kolektory słoneczne płaskie: - Powierzchnia kolektora nie większa niż 2 m2? 5% w wykonaniu harfy pojedynczej; - Powierzchnia absorbera pojedynczego kolektora powinna być nie mniejsza niż 1,8 m2; - sprawność optyczna pojedynczego kolektora ?0 nie mniejszy niż 0,8; - współczynnik strat cieplnych k1 nie większy niż 3,8 W/m2K - współczynnik strat cieplnych k2 nie większy niż 0,0069 W/m2K2 - Absorber kolektora - miedź, pokrycie TINOX classic z dołączona gwarancją trwałości pokrycia wydana przez dostawcę - nie mniej niż 10 lat; - płyta denna kolektora izolowana termicznie wełną mineralną lub pianką poliuretanową o grubości warstwy nie mniejszej niż 50 mm; - obudowa kolektora słonecznego aluminiowa monolityczna izolowana cieplnie wełną mineralną, malowana; - szyba ze szkła walcowanego odpornego na gradobicie o klasie jakości U1. WYMAGANIE DODATKOWE: Wymagana jest zdolność kolektorów do samoistnego opróżniania się z cieczy-nośnika ciepła w warunkach silnego nasłonecznienia przy nie pracującej pompie obiegowej. 1.5.2. Płyn solarny (nośnik ciepła): wodny roztwór glikolu propylenowego o temperaturze krzepnięcia -25o C. 1.6. Wymagania dotyczące szkolenia z zakresu obsługi instalacji: - Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne przeszkolenie pracowników zamawiającego, pod katem prawidłowej obsługi i podstawowej bieżącej konserwacji instalacji. - Wykonawca zapewni specjalistyczną, nieodpłatną obsługę, w zakresie wykonywanych okresowych przeglądów gwarancyjnych, przez cały okres trwania gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, w terminie 3 lat od jego udzielenia, jeżeli zamawiający będzie zamierzał w przyszłości rozbudować instalację solarną wykonaną na podstawie niniejszego zamówienia celem zwiększenia jej mocy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.32.00.00 - 93.32.00.00 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach, zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.2.1 warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie i montaż systemów solarnych), w tym wykonanie i montaż co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości min. 90.000 zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (protokoły odbioru, referencje itp.). 3.2.2 warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie i montaż systemów solarnych), w tym wykonanie i montaż co najmniej 10 indywidualnych systemów solarnych o wartości min. 15.000 zł każdy, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (protokoły odbioru, referencje itp.). Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych we wniosku, wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dokona łącznej oceny Wykonawców w zakresie spełnienia wyżej opisanego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach lub dokumentach (załącznik nr 4, 5). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy - Kierownik Robót Sanitarnych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 5 lat doświadczenia jako kierownik robót sanitarnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    autoryzacje (certyfikat) producenta zaproponowanych kolektorów z oferty na montaż i serwis tych urządzeń

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone za zgodność ze stanem faktycznym przez organ wydający dany dokument, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania wniosków, 2. Wymaga się aby wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu był podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

W sytuacji, gdy minimalne warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie większa ilość Wykonawców niż określona w pkt IV.1.2) Zamawiający zastosuje niżej opisany sposób oceny spełnienia tych warunków: 1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: w ramach tego warunku oceniane będą kwalifikacje Kierownika Budowy potwierdzone ilością zrealizowanych kontraktów, na których pełnili funkcję kierownika budowy - maksymalnie 10 pkt, w tym za 2 roboty - 5 pkt; za 3 roboty - 8pkt; za 4 i więcej robót - 10 pkt. 2. Wiedza i doświadczenie: w ramach tego warunku oceniana będzie ilość wykonanych zamówień (zakończonych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) o min. parametrach wskazanych w pkt III.3.2.1 -maksymalnie 10 pkt, w tym za 2 roboty - 5 pkt; za 3 roboty - 8 pkt, za 4 i więcej roboty - 10 pkt; b) o min. parametrach wskazanych w pkt III.3.2.2 - maksymalnie 10 pkt, w tym za 10 robót - 5 pkt, za 15 robót - 8 pkt, za 16 i więcej robót - 10 pkt Zamawiający wymaga załączenia stosownych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - okres gwarancji - 15
  • 3 - termin realizacji - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku, 84-250 Gniewino, pokój 001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.