eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Współfinansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych podnoszących bezpieczeństwo ruchu drogowego na drogach powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-19

Przasnysz: Współfinansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych podnoszących bezpieczeństwo ruchu drogowego na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 214956 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, faks 029 752-27-28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Współfinansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych podnoszących bezpieczeństwo ruchu drogowego na drogach powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I- Przebudowa chodnika w m. Obrąb w ciągu drogi powiatowej nr 2361W Dzierzgowo - Klewki polegająca na: - wykonaniu robót ziemnych (koryto pod planowaną nawierzchnię zatok postojowych oraz chodnika); - wykonaniu nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, ułożonej na podbudowie z kruszywa naturalnego; - wykonaniu nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej ułożonej na podbudowie z kruszywa łamanego. Zadanie II- 1. Przebudowa chodnika i zatok postojowych w m. Pawłowo w ciągu drogi powiatowej nr 3235W Kosiły - Czernice Borowe polegająca na: - wykonaniu robót ziemnych (koryto pod planowaną nawierzchnię zatok postojowych oraz chodnika); - wykonaniu nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, ułożonej na podbudowie z kruszywa naturalnego; - wykonaniu nawierzchni zatok postojowych z betonowej kostki brukowej ułożonej na podbudowie z kruszywa łamanego. 2. Przebudowa chodnika w m. Jastrzębiec w ciągu drogi powiatowej nr 2361W Brzozowo Maje - Dzierzgowo - Rzęgnowo - Klewki polegająca na: - wykonaniu robót ziemnych- poszerzenie korpusu drogowego; - wykonaniu nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, ułożonej na podbudowie z kruszywa naturalnego. 3. Przebudowa chodnika w m. Borkowo Boksy w ciągu drogi powiatowej nr 2361 Brzozowo Maje - Dzierzgowo - Rzęgnowo - Klewki polegająca na: - wykonaniu robót ziemnych; - wykonaniu nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, ułożonej na podbudowie z kruszywa naturalnego. Zadanie III- Przebudowa chodnika w m. Krzynowłoga Mała w ciągu drogi powiatowej nr 3216W (Janowo) gr.województwa - Mchowo polegająca na: - wykonaniu robót ziemnych polegających na wykonaniu koryta pod zjazdy i nawierzchnię chodnika oraz poszerzenie istniejącej korony drogi ; - wykonaniu odwodnienia korpusu drogowego poprzez montaż odwodnienia podchodnikowego z rur PVC; - wykonaniu nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, ułożonej na podbudowie z kruszywa naturalnego; - wykonaniu nawierzchni zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej ułożonej na podbudowie z kruszywa łamanego; - wykonaniu zjazdu na drogę gminną z betonu asfaltowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 u.p.z.p. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.22.33.20 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu ?parkuj i jedź? 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.24.53 - Roboty budowlane w zakresie upustów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i art. 24 ust. 2Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Ocena warunku polegała będzie na stwierdzeniu spełnia/nie spełnia. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków dotyczących: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz potwierdzi brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku polegała będzie na stwierdzeniu spełnia/nie spełnia. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie: chodników, miejsc postojowych lub innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego o wartości co najmniej roboty budowlanej w zakresie zadania na które wykonawca składa ofertę, a wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub z okresu działalności, jeśli jest prowadzona krócej niż 5 lat, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Potwierdzeniem wykonania zadań z należytą starannością będzie kopia protokołu odbioru końcowego lub referencje dla każdego z wymienionych robót budowlanych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Ocena warunku polegała będzie na stwierdzeniu spełnia/nie spełnia. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoby zaproponowane do realizacji zamówienia, mają stosowne uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Inwestora wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c) konieczności wykonania przez Inwestora korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, d) konieczności wykonania robót koniecznych, zamiennych, dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a-d, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2. Rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę, 3. Zmiany zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót. Zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 2 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach wymienionych w pkt.1. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Inwestor ma prawo w okresie 3 lat udzielić zamówień uzupełniających, dodatkowych stanowiących nie więcej niż po 50 % wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia wymaga zawarcia odrębnej umowy zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 i art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, I piętro w pokoju nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.