eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinCAŁODOBOWA OBSŁUGA W SEZONIE GRZEWCZYM 2008/2009 KOTŁOWNI ZLOKALIZOWANEJ NA POSESJI PRZY UL. PROMYKA 65 W BĘDZINIE WRAZ Z DOSTAWĄ WĘGLA EKO GROSZEK I SYSTEMATYCZNYM WYWOZEM POPIOŁU



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Będzin: CAŁODOBOWA OBSŁUGA W SEZONIE GRZEWCZYM 2008/2009 KOTŁOWNI ZLOKALIZOWANEJ NA POSESJI PRZY UL. PROMYKA 65 W BĘDZINIE WRAZ Z DOSTAWĄ WĘGLA EKO GROSZEK I SYSTEMATYCZNYM WYWOZEM POPIOŁU
Numer ogłoszenia: 214919 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. , ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674261, 2674262, fax. 032 2674261, 2674262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. mzbm.bedzin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handl. ze 100% udziałem Adm.samorządowej ; Zarządzanie na zlecenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAŁODOBOWA OBSŁUGA W SEZONIE GRZEWCZYM 2008/2009 KOTŁOWNI ZLOKALIZOWANEJ NA POSESJI PRZY UL. PROMYKA 65 W BĘDZINIE WRAZ Z DOSTAWĄ WĘGLA EKO GROSZEK I SYSTEMATYCZNYM WYWOZEM POPIOŁU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - całodobową obsługę kotłowni pod stałym nadzorem technicznym w sezonie grzewczym 2008/2009, w której zainstalowany jest kocioł wodny KARO firmy PROTECH z podajnikiem tłokowym, moc kotła 100 kW. Kotłownia wolnostojąca. - dostawę węgla EKOgroszek na sezon grzewczym 2008/2009 w ilości 70 ton. Ilość spalanego węgla ECOgroszek Zamawiający określa w oparciu o zużycie węgla ECOgroszek w sezonie grzewczym 2007/2008. Dostawa węgla cykliczna (jednorazowo max. 5 ton) z uwagi na ograniczoną powierzchnię składowiska. - Wywóz popiołu systematycznie w miarę oczyszczania kotła lub składowanie popiołu w kontenerze (kontener Wykonawcy) i wywóz po jego napełnieniu. Zamawiający nie dysponuje placem do składowania popiołu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w zamówieniu, czego potwierdzeniem będzie: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - pkt 1 załącznika nr 1a do SIWZ, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czego potwierdzeniem będzie: - wykaz wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 1 usługi a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości odpowiadającej wartości niniejszego zamówienia (wynikającej z opracowanej oferty) z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do SIWZ, - dokumenty potwierdzające, że usługa, o której mowa w zał. 3 została wykonana należycie np. list referencyjny, - oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pkt 2 załącznika nr 1a do SIWZ, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czego potwierdzeniem będzie: - oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - pkt 3 załącznika nr 1a do SIWZ, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, czego potwierdzeniem będzie oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania - pkt 4 załącznika nr 1a do SIWZ,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 1 usługi a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości odpowiadającej wartości niniejszego zamówienia (wynikającej z opracowanej oferty) z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do SIWZ, 3. dokumenty potwierdzające, że usługa, o której mowa w zał. nr 3 została wykonana należycie np. list referencyjny, 4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN 5. oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp.z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16, sekretariat /I piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.