Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Warszawa: Produkcja ulotek z-card dla programu Polska Art. In Edinburgh 2012
Numer ogłoszenia: 214868 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja ulotek z-card dla programu Polska Art. In Edinburgh 2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Produkcja ulotek z-card dla programu Polska Art. In Edinburgh 2012.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00 - Ulotki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Reklamowo-Wydawnicza ROTOM Czahorowski Robert, ul. Boya-Żeleńskiego 6/27, 00-621 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44895,00
Oferta z najniższą ceną: 44895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44895,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Projekt Edynburg 2012 to największa dotychczasowa prezentacja polskiej kultury (głównie teatrów) w teatralnej stolicy świata, jaką rokrocznie w sierpniu staje się Edynburg. Program przygotowany przez Instytut Adama Mickiewicza we współpracy z lokalnymi partnerami, obejmuje kilkadziesiąt wydarzeń w ciągu miesiąca. Fringe Festiwal to największe teatralne targi świata, których specyfika sprawia, że poszczególne spektakle toczą między sobą zaciętą walkę o widza (dziennie wystawianych jest ok. 2000 różnorodnych sztuk, a teatry najczęściej wykładają własne pieniądze, by wynająć przestrzeń do prezentacji). Dlatego też, z racji na ogromną konkurencję, kierownictwo projektu Edynburg podjęło decyzję o wyprodukowaniu specjalnych, oryginalnych ulotek dla całego programu polskiego w formule Z-CARD@, kierując się przede wszystkim atrakcyjną formą produktu, popartą badaniami marketingowymi przeprowadzonymi na szeroką skalę. Ponadto, argumentem za wykorzystaniem tej właśnie formy reklamy, jest bogactwo repertuaru rodzimych teatrów, o którym nie możliwe jest zmieszczenie informacji na mniejszym formacie. Zaprojektowana ulotka, posiada zabezpieczenie przed uszkodzeniem w postaci twardej okładki, co przedłuża jej żywotność, a jednocześnie zapewnia skuteczne promowanie polskich spektakli podczas trwania festiwalu. Co więcej, atrakcyjna forma Z-CARD@, ułatwiająca jej użytkowanie (ulotka automatycznie się składa) oraz duża ilość interesująco przedstawionych informacji, sprawia że jest to również ciekawy gadget zwiększający widoczność i popularność polskich teatrów. Opisana ulotka, sposób jej produkcji, a także niezbędny do tego sprzęt, podlegają polskim, europejskim i światowym patentom oraz zgłoszonym prawom autorskim, których właścicielem jest firma Z-CARD@ LTD. Wyłącznym przedstawicielem owego przedsiębiorstwa w Polsce jest agencja reklamowa ROTOMedia, ten fakt czyni ją jedynym możliwym partnerem przy realizacji zamówienia. Należy również podkreślić, że w omawianej sprawie nie istnieje możliwość równoważnego wykonania zlecenia, bowiem wybrany produkt, będący kluczowym elementem promocji podczas Fringe Festival, może być wytworzony tylko i wyłącznie przez firmę, która nie narusza prawa patentowego (ROTOMedia), co jednocześnie daje gwarancję oryginalności oraz doskonałej jakości ulotki. Dlatego też w powyższym zamówieniu zasadne jest wykorzystanie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy PZP, który stwierdza, że: można udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeśli dostawy usługi lub roboty budowlane, ze względu na ochronę praw wyłącznych, wynikającą z odrębnych przepisów, mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.