Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków
Numer ogłoszenia: 214827 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. s.M. Benodyny Koterbianki , ul. Partyzancka 8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7364254, faks 062 7355473.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dostarczania posiłków dla Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki ul. Partyzancka 8, 63-400 Ostrów Wielkopolski ( bez możliwości dzierżawienia pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem) w ilości 42 mieszkańców w tym 27 kobiet i 15 mężczyzn z podziałem wiekowym: Kobiety stan na dzień 30.09.2012 1-31-50 1-51-65 5-66-75 20-Pow. 75 Mężczyźni stan na dzień 30.09.2012 3-31-50 9-51-65 3-66-75 0-Pow. 75.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca na podstawie art. 5 ust. 1 Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych posiadał opracowane, wykonywał i utrzymywał stałą procedurę lub procedury na podstawie zasad HACCP. Ponadto zamawiający wymaga, aby wykonawca znajdował się pod nadzorem właściwego inspektora sanitarnego. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentu potwierdzającego znajdowanie się pod nadzorem właściwego inspektora sanitarnego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi polegające na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków przez wszystkie dni tygodnia (włącznie z sobotami, niedzielami oraz wszystkimi dniami świątecznym) o wartości brutto każdej z usług co najmniej 100.000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumentów potwierdzających że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje itp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia z uwzględnieniem wymogów zawartych w załączniku nr 2 do siwz oraz złożenia wraz z ofertą : a) wzoru jadłospisu dziennego z podaniem gramatury oraz wartości odżywczych posiłków (tj. kaloryczność, zawartość białka, tłuszczu,węglowodanów) b) wzoru jadłospisu dekadowego z podaniem wartości kalorycznych - kalorie. c) dokument potwierdzający, że wykonawca znajduje się pod nadzorem właściwego inspektora sanitarnego. 2.Zamawiający oceni spełnianie wymagań dla przedmiotu zamówienia na podstawie załączników do siwz nr 1 i 2 które należy uzupełnić, podpisać i dołączyć do oferty, tj. : a) załącznik do siwz nr 1 - formularz oferty, w którym Wykonawca składa stosowne oświadczenia, b) załącznik do siwz nr 2 - opis wymaganego przedmiotu zamówienia oraz na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę oraz dołączonych do oferty wzorów jadłospisów (dzienny i dekadowy) 3.Na podstawie w/w dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania przez przedmiot zamówienia wymagań określonych w siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, AL. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pok. 228 - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 15:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej im. s M.Benodyny Koterbianki ul. Partyzancka 8; 63-400 Ostrów Wielkopolski, nie później niż do dnia 17.10.2012 r., do godziny 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową parkingu przy ul. Paderewskiego w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych z zaburzeniami psychicznymi klientów GOPS w Ostrowie Wlkp. w miejscu ich zamieszkania od IX do XII 2025 r.
- Dostawa materiałów zużywalnych do TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO i REZONANSU MAGNETYCZNEGO
- Budowa drogi wraz z parkingiem w rejonie ulicy Kościuszki w Ostrowie Wielkopolskim
- "Malowanie i wymiana posadzek na SOK oraz wymiana wykładzin w pomieszczeniach biurowych w Oddziale ZUS w Ostrowie Wielkopolskim, przy ul. Wysockiej 1b."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH NA POTRZEBY PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE KOCMYRZÓW - LUBORZYCA
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas Wojewódzkich Obchodów Dnia Pracownika Socjalnego w 2025 r."
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Miejskiego Żłobka w Lędzinach w okresie od 01.10.2025 roku do 31.12.2025 roku
- Świadczenie kompleksowych usług cateringowych na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie.
- Przygotowanie i porcjowanie gorących posiłków dla podopiecznych MGOPS w Piasecznie i ich dostawa do siedziby Jadłodajni Miejskiej lub do miejsc zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Piaseczno
- U/130/2025 - USŁUGA ŻYWIENIA W SYSTEMIE ZLECONYM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.