eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 214722 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160998 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, w następującym asortymencie i ilości: a) komputery, w ilości 25 szt., b) monitory, w ilości 10 szt., c) laptopy, w ilości 3 szt., d) drukarki, w ilości 8 szt., e) urządzenia wielofunkcyjne, w ilości 8 szt., f) skanery, w ilości 3 szt. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na zadania (części): a) zadanie nr 1: Dostawa komputerów, laptopów i monitorów, b) zadanie nr 2: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, c) zadanie nr 3: Dostawa skanerów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ) oraz we Wzorze umowy (Załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ). 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ. 5. Sprzęt, o którym mowa powyżej będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego i ma spełniać następujące wymagania: a) posiadać deklarację zgodności CE, b) posiadać pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c) posiadać dokumentację techniczną użytkownika oraz instrukcję obsługi w języku polskim, d) posiadać karty gwarancyjne urządzeń, e) każdy element tego wymagający ma posiadać czytelny numer identyfikacyjny. 6. Oferowane systemy operacyjne mają być w wersji polskojęzycznej i posiadać wszystkie konieczne licencje oraz dokumentację w języku polskim. 7. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego sprzęt na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem do 30 dni od daty podpisania umowy, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 8. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon w godzinach pracy Zamawiającego, a faxem i e-mailem przez całą dobę. 9. Wykonawca jest zobowiązany zareagować na zgłoszenie awarii/usterki w czasie nie dłuższym niż 4 godziny (w przypadku zadania nr 1) i 2 godziny (w przypadku zadnia nr 2 i 3) od zgłoszenia. 10. Usunięcie usterki/awarii ma zostać wykonane w przeciągu 4 dni od chwili zgłoszenia usterki. 11. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu Zamawiający określił we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa komputerów, laptopów i monitorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CT Alfa Sp. z o. o., ul. Sikorskiego 9, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115728,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98154,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98154,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130163,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.