eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Kraków: Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 214716 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157354 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4245424, faks 012 4245490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego (kod CPV -33172100-7 o parametrach technicznych i warunkach wymaganych określonych w SIWZ. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę wraz z transportem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. - montaż i uruchomienie techniczne potwierdzone protokołem uruchomienia urządzenia. - przeprowadzenie szkolenia z obsługi aparatu do znieczulenia ogólnego dla 5 pracowników Kliniki w dniu uruchomienia. - świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji, zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ. - minimum 10 letni okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty sprzedaży na zaoferowany aparat. 3. Oferowany aparat do znieczulenia ogólnego musi być fabrycznie nowy, pochodzić z 2011/ 2012 roku i musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj.: ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 679): a) wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. Dz.U. Nr 107 poz. 679). b) deklaracja zgodności producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego ). c) certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną. Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej (nie dot. klasy wyrobu I) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. Ponadto oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać - d)gwarancję jakości minimum 12 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego protokolarnego przekazania sprzętu po technicznym uruchomieniu e) katalog, bądź folder w języku polskim przedstawiający oferowany produkt i jego parametry techniczne, f) instrukcję obsługi aparatu do znieczulenia ogólnego w języku polskim w formie elektronicznej (na CD) i papierowej, g) kartę charakterystyki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BiaMediTek spółka z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127858,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127858,00

  • Oferta z najniższą ceną: 127858,00 / Oferta z najwyższą ceną: 193250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.