Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Legnickie Pole: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 214630 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie, tel. 076 858-23-87 w. 140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.dpslp.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - dostawy drobiu . Opis przedmiotu zamówienia: a)Dostawa mięsa i wyrobów z kurczaka oraz mięsa i wyrobów z indyka - w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1. b) dostawa 3 razy w tygodniu, na podstawie zamówienia zgłoszonego telefonicznie lub faxem c) w sytuacjach wyjątkowych dostawa do 24 godzin od godziny przesłanego faxem zamówienia d) realizacja,przesłanego przez Zamawiającego zamówienia,winna być potwierdzona przez Wykonawcę pisemnie i przesłana faxem do Zamawiającego, e) Przedmiot zamowienia będzie pochodził z bieżącej produkcji i będzie spełniał wymagania : 1) ustawy o bezpieczeństwie zywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. (Dz.U.Nr17, poz.127 z 2006 r.) 2) ustawy o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 6.09.2001 r. (Dz.U. nr 128, poz.1408 z póź.zmianami) 3) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.04.2004 r. w sprawie wymagań higieniczno sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze (Dz.U. nr 104, poz. 1096 z 2004 r.) 4) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2003 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środkow transportu żywności , substancji pomagających w przetwarzaniu dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności ( D.U.Nr 21, poz. 179 z 2003 r.) 5) produkt znakowany będzie zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie jednostkowe i transportowe ( zbiorcze) musi zawierać etykietę, zawierającą co najmniej następujące dane : - nazwę produktu i rodzaj, - nazwę i adres dystrybutora, - termin przydatności do spożycia, - warunki przechowywania, - nazwę i adres producenta, - klasę jakościową, - datę produkcji, 6) dostarczany towar winien odpowiadać Polską Normą, - Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny na dostarczane produkty, 7) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru do magazynu odbiorcy 8) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. 9) W przypadku dostarczenia towaru z wadami , odbiorca może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od wad, w takim przypadku Wykonawca nie może żądać dodatkowych opłat. 10) W szczególnych przypadkach Wykonawca przyjmie doraźne zamówienie. 3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy jaj kurzych w ilościach zgodnie z załącznikiem nr 2 Opis przedmiotu zamówienia : a) dostawa jaj świeżych , kurzych: - klasa A - klasa wagowa L od 63g do 73 g b) dostawa 2 x razy w tygodniu, na podstawie zamówienia zgłoszonego telefonicznie lub faxem c) znakowanie na opakowaniu jednostkowym: - nazwa :jaja kurze spożywcze - data minimalnej trwałości - liczba sztuk jaj w opakowaniu - warunki przechowywania - nazwa i adres fermy i jednostki sortującej - klasa jakości ( klasa I ) lub symbol ( klasa A ) - kategoria wagowa L d) na opakowaniu transportowym na etykiecie lub nalepce powinny być następujące informacje - nazwa lub numer producenta lub pakującego oraz adres ich firmy - klasa jakości i kategoria wagowa - liczba jaj na opakowaniu data pakowania 3.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy warzyw i owoców. Opis przedmiotu zamówienia : a) dostawa warzyw i owoców w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3 b) dostawa 2 - 3 razy w tygodniu na podstawie zamówienia zgłoszonego telefonicznie lub faxem 3.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy dostawy pieczywa. Opis przedmiotu zamówienia : a) dostawa pieczywa w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem numer 4 b) dostawa - codziennie od poniedziałku do soboty - dostawa pieczywa dwa razy dziennie, pierwsza dostawa do godziny 7:00 rano druga dostawa do godziny 15:00 3.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy dostawy makaronu. Opis przedmiotu zamówienia: a)dostawa makaronu , w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem numer 5, b)dostawa - 3razy w miesiącu na podstawie zamówienia zgłoszonego telefonicznie lub faxem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.22.00 - Kawałki drobiu Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.11.22.10 - Kawałki kurczaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.11.22.20 - Kawałki indyków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.20 - Indyki 01.24.20.00 - 01.24.20.00 Oryginalny kod CPV: 15.33.00.00 - Owoce i warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa Oryginalny kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Oryginalny kod CPV: 15.85.11.10 - Makaron Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.11.00 - Makaron niegotowany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 120,00 zł słownie: sześc tysięcy sto dwadzieścia zł 2.1 Ustala się wadium dla zadania 1 : w wysokości: 1 620,00 zł słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia zł 2.2. Ustala się wadium dla zadania 2 : w wysokości: 540,00 zł słownie: pięćset czterdzieści zł 2.3 Ustala się wadium dla zadania 3 : w wysokości: 2 025,00 zł słownie: dwa tysiące dwadzieścia pięć zł 2.4 Ustala się wadium dla zadania 4 : w wysokości: 1 635,00 zł słownie: jeden tysiąc sześćset trzydzieści pięć zł 2.5 Ustala się wadium dla zadania 5 : w wysokości: 300,00 zł słownie: trzysta zł 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu,przelewem na rachunek zamawiającego : BKK O-Wrocław , Filia w Legnicy nr 90 1130 1033 0018 7880 7522 5137 lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: w kasie zamawiającego pk. nr 17 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwegooddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) B.5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.B1-B5dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego . - Dostarczane produkty winny spełniać Polską Normę określoną dla dostarcznago produktu oraz być dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, - poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpslp.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul.Benedyktynów 4 59-241 Legnickie Pole Tel. 048 076 8582 387 Fax 048 076 8582 385.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul.Benedyktynów 4 59-241 Legnickie Pole pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wyrobów z kurczaka oraz mięsa i wyrobów z indyka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Wyszczególnienie Ilość kg 1 Kurczak świeży 1560 2 Uda z kurczaka 960 3 Filet z piersi kurczaka 480 4 Ćwiartki tylne z kurczaka 960 5 Udziec bez kości z indyka 840 6 Wątroba z kurczaka 600 7 Wątroba z indyka 720 8 Żołądki z kurczaka 600 9 Żołądki z indyka 720 10 Porcje rosołowe z kurczaka 720 11 Polędwica z kurczaka 360 12 Szynka drobiowa 360 13 Kiełbasa grilowa drobiowa 360 14 Przysmak drobiowy 360 15 Serdelki drobiowe 360 16 Kiełbasa delikatesowa z indyka 600 17 Kiełbasa żywiecka z indyka 600 18 Mortadela z indyka 240 19 Parówka drobiowa 600 20 Pieczeń a la kaczka 360 21 Pieczeń drobiowa 360 22 Salceson z indyka 840 23 Pasztet z drobiu zapiekany 360 24 Pasztetowa drobiowa 360.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.22.10-0, 15.11.22.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1Buraki czerwone kg 4 800 2Cebula kg 6 000 3Czosnek kg 240 4Kapusta biała kg 4 800 5Kapusta pekińska kg 1 200 6Kapusta czerwona kg 360 7Kapusta włoska kg 600 8Marchewka kg 12 000 9Kapusta młoda kg 960 10Pietruszka zielona szt (pęczek-100g) 4 000 11Pietruszka korzeń kg 2 400 12Pomidory średnioowocowe od 60g do 100 g kg 2 400 13Papryka czerwona kg 240 14Papryka zielona kg 240 15Papryka żółta kg 120 16Pieczarki świeże kg 240 17Rzepa kg 600 18Seler korzeń kg 3 600 19Seler nać szt (Pęczek 100g) 4 000 20Szczypior kg (Pęczek 100g) 4 000 21Sałata głowiasta masłowa szt 600 22Sałata lodowa szt 600 23Kapusta kwaszona kg (wiaderko 15 kg) 2 400 24Koper świeży kg (Pęczek100g) 4 000 25Por kg 1 200 26Rzodkiewka szt (pęczek) 12 000 27Cukinia kg 700 28Ogórek świeży gruntowy-szklarniowy kg 600 29Ogórek kwaszony kg (wiaderko 15 kg) 2 000 30Brokuły kg 600 31Kalafior świeży kg 1000 32Kalarepa kg 600 33Kabaczek kg 90 34Czereśnie kg 120 35Arbuz kg 500 36Brzoskwinie świeże kg 90 37Wiśnie świeże kg 300 38Nektarynki kg 400 39Banany kg 150 40Kiwi szt 350 41Śliwka świeża kg 150 42Jabłka konsumpcyjne kl.1 (srednioowocowe, idared, cortland,lobo,jonahtan,golden delicious) kg 18 000 43Śliwka kalifornijska - suszona kg 30 44Jabłka suszone kg 15 45Pogrzybek suszony kg 3 46Cytryny kg 120 47Mandarynki kg 360 48Pomarańcze kg 720 49Truskawki kg 210.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pieczywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1Chleb pszenno - żytni, nowo- wiejski, krojony 600g kg 54 000 2Chleb graham - krojony 400g kg 2 400 3Chleb żytni, pełnoziarnisty- krojony 400g kg 2 160 4Bułki duże zwykłe (90g) szt 48 000 5Bułki zwykłe-małe (50g) szt 6 000 6Bułki grahamki , małe (50g) szt 600 7Rogale (100g) szt 6 000 8Bułki drożdżowe z kruszonką i nadzieniem owocowym szt 12 000 9Bułka tarta kg 360.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa makaronu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Wyszczególnienie Jedn. miary Ilość 1Makaron nitka - rosół Opakowanie 10 kg 1 440 2Makaron nitka - rosół Opakowanie 4 kg 576 3Makaron nitka - rosół Opakowanie 1 kg 240 4Makaron świderki Opakowanie 10 kg 1440 5Makaron świderki Opakowanie 4 kg 576 6Makaron świderki Opakowanie 1 kg 240 7Makaron ryżowy Opakowanie 4 kg 432 8Makaron ryżowy Opakowanie 1kg 240 9Makaron gwiazdki Opakowanie 4 kg 432 10Makaron gwiazdki Opakowanie 1 kg 240 11Makaron muszelki Opakowanie 10 kg 1440 12Makaron muszelki Opakowanie 4 kg 576 13Makaron muszelki Opakowanie 1 kg 240.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa jaj.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Wyszczególnienie Ilośćszt 1 dostawa jaj świeżych , kurzych, - klasa A - klasa wagowa L od 63g do 73 g 120 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LEGNICKIE POLE
- Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
- Dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni w jednostkach organizacyjnych Gminy Legnickie Pole w 2026 roku
więcej: przetargi LEGNICKIE POLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spoż.- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola w Smolnicy od stycznia do grudnia 2026 roku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 2 "Zamkowy Ogród" w Słupsku
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II - Papieża Polaka w Starym Lubotyniu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich w 2026 roku.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





