eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług pralniczych dla Fundacji Laurentius

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Olsztyn: Świadczenie usług pralniczych dla Fundacji Laurentius
Numer ogłoszenia: 214594 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196468 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Laurentius, ul. Hozjusza 19, 11-041 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5221300, faks 089 5221301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Fundacji Laurentius.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres usług pralniczych tj: pranie wodne, pranie chemiczne, pranie z dezynfekcją, prasowanie, maglowanie, sortowanie, pakowanie, transport, drobne reperacje.Ilość odzieży i bielizny przewidziana przez Zamawiającego do prania zawarta jest w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Odbiór i dowóz prania musi się odbywać transportem Wykonawcy, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w pojemnikach i wózkach.Dostarczany, wyprany asortyment musi być posegregowany na poszczególne rodzaje (poszwy, prześcieradła, ręczniki, kołdry, poduszki, materace itp.) i ofoliowany - po 10 szt. Mopy - zbiorczo w workach z materiału. Odzież i bielizna czysta mieszkańców ma być posegregowana indywidualnie - imiennie.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia metkowania 100% pranego asortymentu (na odzieży pensjonariuszy wszywki imienne). Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania drobnych napraw krawieckich pranego asortymentu. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia, na czas obowiązywania zamówienia, pomieszczenia Zamawiającego w wagę dziesiętną (do ważenia brudnej odzieży i pościeli) oraz 2 kosze jezdne na odzież i inny asortyment. Ponadto wykonawca przy pierwszym odbiorze brudnego asortymentu zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu 80 szt. worków z materiału (np. płótno, poj. około 150 - 170 litrów) na gromadzenie brudnego asortymentu.Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem, na dokumentach sporządzonych wg. ustalonych wzorów. Odbiór i dowóz wypranego asortymentu- z wyjątkiem mopów - musi odbywać się 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek dni robocze) w godzinach 09.00 - 12.00. Odbiór i dowóz czystych mopów odbywać się będzie codziennie - dni robocze w godz. 09.00 - 12.00.Termin realizacji zleconej usługi cząstkowej ma być nie dłuższy niż 48 godzin. (nie wliczając dni wolnych i weekendów).Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń producentów odzieży i pozostałego pranego asortymentu, w zakresie ograniczenia czyszczenia wodnego lub chemicznego.Usługi pralnicze będą wykonane zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach świadczących usługi na rzecz jednostek służby zdrowia oraz z zastosowaniem środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania, posiadających wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Bielizna pościelowa kg 24 243,64 Odzież pracownicza kg 930,62 Koce kg 689,88 Kołdry kg 1 353,10 Konfekcja lekka kg 7 059,90 Konfekcja ciężka kg 5 226,24 Bielizna osobista kg 1 404,98 Mopy kg 16 191,12 Podkłady kg 4 157,10 Poduszki kg 382,48 Materace kg 468,00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIPRAL Sp. z o.o., ul. Nad Jarem 4, 10-172 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191647,00

  • Oferta z najniższą ceną: 191647,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191647,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.