eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Fundacji Laurentius

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-07-25

Olsztyn: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Fundacji Laurentius
Numer og³oszenia: 214594 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 196468 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Laurentius, ul. Hozjusza 19, 11-041 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5221300, faks 089 5221301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Fundacji Laurentius.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nastêpuj±cy zakres us³ug pralniczych tj: pranie wodne, pranie chemiczne, pranie z dezynfekcj±, prasowanie, maglowanie, sortowanie, pakowanie, transport, drobne reperacje.Ilo¶æ odzie¿y i bielizny przewidziana przez Zamawiaj±cego do prania zawarta jest w Formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SIWZ). Odbiór i dowóz prania musi siê odbywaæ transportem Wykonawcy, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w pojemnikach i wózkach.Dostarczany, wyprany asortyment musi byæ posegregowany na poszczególne rodzaje (poszwy, prze¶cierad³a, rêczniki, ko³dry, poduszki, materace itp.) i ofoliowany - po 10 szt. Mopy - zbiorczo w workach z materia³u. Odzie¿ i bielizna czysta mieszkañców ma byæ posegregowana indywidualnie - imiennie.Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia metkowania 100% pranego asortymentu (na odzie¿y pensjonariuszy wszywki imienne). Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania drobnych napraw krawieckich pranego asortymentu. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia, na czas obowi±zywania zamówienia, pomieszczenia Zamawiaj±cego w wagê dziesiêtn± (do wa¿enia brudnej odzie¿y i po¶cieli) oraz 2 kosze jezdne na odzie¿ i inny asortyment. Ponadto wykonawca przy pierwszym odbiorze brudnego asortymentu zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu 80 szt. worków z materia³u (np. p³ótno, poj. oko³o 150 - 170 litrów) na gromadzenie brudnego asortymentu.Czynno¶ci zdawczo-odbiorcze odbywaæ siê bêd± miêdzy stronami za potwierdzeniem, na dokumentach sporz±dzonych wg. ustalonych wzorów. Odbiór i dowóz wypranego asortymentu- z wyj±tkiem mopów - musi odbywaæ siê 3 razy w tygodniu (poniedzia³ek, ¶roda, pi±tek dni robocze) w godzinach 09.00 - 12.00. Odbiór i dowóz czystych mopów odbywaæ siê bêdzie codziennie - dni robocze w godz. 09.00 - 12.00.Termin realizacji zleconej us³ugi cz±stkowej ma byæ nie d³u¿szy ni¿ 48 godzin. (nie wliczaj±c dni wolnych i weekendów).Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania zaleceñ producentów odzie¿y i pozosta³ego pranego asortymentu, w zakresie ograniczenia czyszczenia wodnego lub chemicznego.Us³ugi pralnicze bêd± wykonane zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowi±zuj±cymi w pralniach ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz jednostek s³u¿by zdrowia oraz z zastosowaniem ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych o szerokim spektrum dzia³ania, posiadaj±cych wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Bielizna po¶cielowa kg 24 243,64 Odzie¿ pracownicza kg 930,62 Koce kg 689,88 Ko³dry kg 1 353,10 Konfekcja lekka kg 7 059,90 Konfekcja ciê¿ka kg 5 226,24 Bielizna osobista kg 1 404,98 Mopy kg 16 191,12 Podk³ady kg 4 157,10 Poduszki kg 382,48 Materace kg 468,00.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania 98.39.30.00 - Us³ugi krawieckie 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIPRAL Sp. z o.o., ul. Nad Jarem 4, 10-172 Olsztyn, kraj/woj. warmiñsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 196560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 191647,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 191647,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 191647,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.