Ogłoszenie z dnia 2007-04-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: klimatyzacja Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o., do kontaktów: Tomasz Rychlewski, ul. Tymienieckiego 5, p. 303/309, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0503 067 646, fax 042 6845000, e-mail: tomasz.rychlewski@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.technopark.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technologiczny sp z o.o., Dariusz Kruk, ul. Tymienieckiego 5, p. 303/309, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0509 798 601, fax 042 6845000, e-mail: kdkruk@kdkruk.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółja Prawa Handlowego; Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: klimatyzacja. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: budynek Inkubatora Technologicznego, Łódź ul. Dubois 114/116. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Instalacja układu konfekcjonowania powietrza w powstającym budynku Inkubatura Technologicznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Instalacja klimatyzacji we wszystkich pomieszczeniach Inkubatora. W budynku znajdować się będą pomieszczenia biurowe i sala konferencyjna. Powierzchnia pod klimatyzację - 781,44 m kw., kubatura - 2586,6 m sześc. Całkowity koszt przeznaczony na realizację ma zamknąć się w kwocie 320 000 PLN netto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dla podmiotów zbiorowych również w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. e) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji poprzez wizytację wskazanych przez wykonawcę robót.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 85 2. Rekomendacja (%) 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.technopark.lodz.pl; w siedzibie Spółki w Łodzi, ul. Tymienieckiego 5 pok. 303. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 10:30, siedziba spółki, Łódź ul. Tymienieckiego 5, pok. 303.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt nr WKP 1/1.3/2005/29/61U "Inkubator dla Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego". 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie systemu wideokonferencyjnego wraz z pracami remontowo-malarskimi w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie"
- Poprawa bezpieczeństwa MOF Biłgoraja - Miasto Biłgoraj
- Modernizacja instalacji schładzania w Pawilonie Ustronie na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Lubomirskiego 2
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Czerwonak
- Roboty budowlane ujęte w trzech zadaniach związane z realizacją projektu FEMP.05.11-IZ.00-0409/24 pn.: "Utworzenie poradni urologicznej wraz z oddziałem jednodniowym leczenia chorób urologicznych.
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





