Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Szczecin: Zakup i dostawa radiotelefonów noszonych.
Numer ogłoszenia: 214578 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa radiotelefonów noszonych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy): - 170 kpl nowych radiotelefonów noszonych spełniających wymagania techniczno-funkcjonalne i w ukompletowaniu przedstawionym w Załączniku Nr 2 do SIWZ; - 170 kpl nowych ładowarek jednopozycyjnych oraz 8 kpl nowych ładowarek sześciostanowiskowych spełniających wymagania opisane w Załączniku Nr 2 rozdział 6 do SIWZ; - 2 zestawy do programowania i strojenia radiotelefonów noszonych wraz z niezbędną dokumentacją serwisową - opisane w Załączniku Nr 2 rozdział 8 do SIWZ; (przy wymaganiach techniczno-funkcjonalnych sprzętu radiokomunikacyjnego wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia przez określenie możliwość korzystania z danej funkcjonalności należy rozumieć, że dana funkcjonalność jest zaimplementowana, a o jej wykorzystaniu decyduje użytkownik końcowy). - Zapewnienie serwisu gwarancyjnego - zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku Nr 3 do SIWZ; - 2 kpl dokumentacji technicznej - zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku Nr 4 do SIWZ; - Szkolenie 3 osób - zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 do SIWZ; - Przekazanie pełnej, niewyłącznej licencji na nieograniczone czasowo użytkowanie dostarczonego oprogramowania. 2. Wymagania gwarancyjne i serwisowe: 1) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był nowy, wolny od wad i zgodny z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania umowy oraz objęty gwarancją na okres: - radiotelefony - minimum 36 miesięcy - akumulatory - minimum 12 miesięcy. 2) Okres gwarancji na radiotelefony oraz akumulatory rozpoczyna się od dnia podpisania ostatniego cząstkowego protokołu odbioru ilościowego. Gwarancja obejmuje: - wady materiałowe i konstrukcyjne, a także nie spełnienie deklarowanych przez producenta parametrów i/lub funkcji użytkowych; - naprawę wykrytych uszkodzeń, w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe; - usuwanie wykrytych usterek i błędów funkcjonalnych w działaniu urządzeń. 3) Czas naprawy - nie dłuższy niż 72 godziny od momentu dostarczenia przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy uszkodzonego sprzętu do wskazanego w umowie punktu serwisowego. Jeżeli naprawa uszkodzonego sprzętu nie będzie możliwa w ciągu 72 godzin, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas naprawy w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, liczone od dnia wyznaczonego na wykonanie naprawy - urządzenia zastępczego, spełniającego te same parametry i zgodnego funkcjonalnie z naprawianym urządzeniem. 4) Koszty związane z dostarczeniem naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego poniesie Wykonawca. 5) Dostarczenie urządzenia zastępczego nie spowoduje naliczenia przez Zamawiającego kar gwarancyjnych. 6) Gwarancja na naprawiony sprzęt zostanie przedłużona o czas naprawy. 7) Dwukrotne uszkodzenie tego samego urządzenia w okresie gwarancji obliguje Wykonawcę do jego wymiany na nowy, wolny od wad, spełniający te same parametry i zgodny funkcjonalnie z naprawianym urządzeniem - w terminie 14 dni od chwili ostatniego zgłoszenia o uszkodzeniu. Okres gwarancji na wymienione urządzenie nie może być krótszy, niż na urządzenie dostarczone w ramach umowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, dostępnych na terytorium Polski przez okres 10 lat użytkowania urządzeń (liczonych od daty odbioru). 9) W okresie obowiązywania gwarancji Zamawiający ma prawo do zainstalowania urządzenia maskującego korespondencję głosową i nie może to ograniczać praw gwarancyjnych. 10) W okresie obowiązywania gwarancji, nowe wersje oprogramowania i nieograniczone licencje zostaną dostarczone bezpłatnie i w razie potrzeby Wykonawca zapewni bezpłatną aktualizację dokumentacji. 11) Do dostarczonego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca dołączy karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, adresy i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi gwarancyjne. 12) Informacje o awarii urządzeń będących przedmiotem zamówienia zgłaszane będą w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. 3. Wymagania w zakresie przygotowania dokumentacji technicznej. 1) Dokumentacja techniczna zapewni Zamawiającemu korzystanie ze sprzętu bez specjalnego szkolenia lub przy ograniczonym wsparciu ze strony specjalistów Wykonawcy. 2) Dokumentacja do strojenia i obsługi technicznej musi zawierać kompletną dokumentację techniczną poszczególnych elementów składowych urządzeń, w tym schematy elektryczne. 3) Dokumentacja musi zawierać zestawienie parametrów techniczno-funkcjonalnych urządzeń oraz sposób programowania oferowanych funkcji i parametrów. 4) Dokumentacja musi być sporządzona w języku polskim i zawierać: nazwę, typ i producenta sprzętu oraz współpracujących scramblerów. 4. Wymagania dotyczące szkolenia. 1) Szkolenie zostanie przeprowadzone przed dokonaniem dostawy sprzętu, w języku polskim i na terenie Polski, co najmmiej 20 godzin (zegarowych) w dni robocze, maksymalnie 8 godzin dziennie. 2) Szkolenie obejmie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie podstawowej wiedzy o budowie, parametrach techniczno-funkcjonalnych, instalacji dostarczonych urządzeń, programowaniu (strojeniu), obsłudze technicznej i serwisowaniu. 3) W przypadku, gdy szkolenie odbywać się będzie poza Szczecinem - zapewnienie przez Wykonawcę zakwaterowania dla uczestników szkolenia, od godzin popołudniowych dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia zajęć dydaktycznych. 4) Przesłanie Zamawiającemu (co najmniej 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia) harmonogramu zajęć z podanym zakresem terminem i miejscem szkolenia oraz miejscem zakwaterowania uczestników. Zakres szkolenia musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. 5) Zajęcia praktyczne w zakresie programowania, strojenia i obsługi technicznej realizowane będą na stanowiskach wyposażonych w sprzęt wymagany do prawidłowej realizacji wymienionych czynności - maksymalnie 2 osoby/stanowisko. 6) Każdy uczestnik szkolenia otrzyma komplet dokumentacji szkoleniowej w języku polskim oraz zaświadczenie potwierdzające fakt uczestnictwa w szkoleniu. 7) Wykonawca przedstawi protokół z przeprowadzonego szkolenia w 3 egzemplarzach, do którego dołączy podpisaną listę osób uczestniczących w szkoleniu oraz kopie poświadczeń uczestnictwa w szkoleniu. 8) Wykonawca poniesie całkowite koszty szkolenia wraz z kosztami dokumentacji, zakwaterowania i wyżywienia. 5. Wymagania w przypadku pracy z urządzeniem maskującym korespondencję głosową. 1) Urządzenie maskujące korespondencję głosową przeznaczone do instalowania w radiotelefonach noszonych pracujących w trybie: - łączności konwencjonalnej z modulacją F3E; - simpleks, duosimpleks; - z ostępem międzykanałowym 12.5 kHz; - z zastosowaniem kodowanej blokady szumów CTCSS; - z sygnalizacją SELECT V, musi prawidłowo pracować w konwencjonalnych (analogowych) sieciach retransmisyjnych eksploatowanych w Policji. 2) Odbiór maskowanej korespondencji głosowej po chwilowym zaniku sygnału odbieranego (spowodowanym np. pracą na granicy zasięgu radiowego) nie powinien wymagać ponownego nawiązywania łączności. 3) Urządzenie musi wykorzystywać cyfrowe algorytmy maskowania przesyłanej korespondencji, zapewniać emisję (słyszaną przez podsłuchującego) o cechach transmisji danych lub szumu i umożliwiać zrozumiały odbiór informacji głosowej przy zgodności klucza w radiotelefonie nadającym i odbierającym. 4) Zapewnienie pracy w czasie rzeczywistym (dla trybu bezpośredniego) z opóźnieniem wprowadzanym przez moduł maskowania korespondencji głosowej przy nadawaniu/odbiorze mniejszym niż 300 ms. 5) Programowanie urządzenia maskującego bez otwierania obudowy radiotelefonu. 6) Zabezpieczenie przed możliwością odczytania z urządzenia maskującego aktualnych kluczy kodowych. 7) Możliwość zdalnego zablokowania (dezaktywacji) wybranego urządzenia maskującego z możliwością późniejszego odblokowania (aktywacji). 8) Praca urządzenia maskującego na dowolnie wybranym kanale pracy radiotelefonu. 9) Możliwość włączenia/wyłączenia maskowania korespondencji przy nadawaniu za pomocą łatwodostępnego przycisku na obudowie radiotelefonu (użytkownik decyduje, czy będzie nadawał w sposób jawny czy z maskowaniem korespondencji głosowej). 10)Sygnalizacja optyczna włączenia maskowania korespondencji oraz automatyczny odbiór korespondencji zamaskowanej przy zgodności wybranego klucza - niezależnie od stanu włączenia/wyłączenia maskowania korespondencji przy nadawaniu. 11)Możliwość wyboru do pracy jednego z trzech kluczy kodowych oraz możliwość sprawdzenia stanu ustawienia aktualnie wybranego do pracy klucza, poprzez sygnalizację na wyświetlaczu czy pozycję przełącznika. 12)Sposób instalowania modułu urządzenia maskującego w radiotelefonach musi odbywać się bez ingerowania w ich konstrukcję elektryczną oraz mechaniczną z wykorzystaniem przewidzianych przez producenta gniazd i wtyków. 13)Instalacja i praca modułu urządzenia maskującego nie może spowodować pogorszenia parametrów radiotelefonów noszonych. 14)Parametry urządzenia maskującego nie mogą być gorsze niż umieszczone w wymaganiach środowiskowych i klimatycznych dla danego radiotelefonu. 6.Wykaz tonów CTCSS: Częstotliwość [Hz] 67,0 71,9 74,4 77,0 79,7 82,5 85,4 88,5 91,5 94,8 97,4 100,0 103,5 107,2 110,9 114,8 118,8 123,0 127,3 131,8 136,5 141,3 146,2 151,4 156,7 162,2 167,9 173,8 179,9 186,2 192,8 203,5 210,7 218,1 225,7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.60.00 - Radiotelefony Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.60.00 - Radiotelefony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.wym. warunki Wykonawca spełnił na dzień składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (Załącznik Nr 1). 2) Wypełniona i podpisana tabela przedstawiająca wymagania techniczno-funkcjonalne radiotelefonów noszonych (Załącznik Nr 2). 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. 4) Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika oraz jego zakres reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin
Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 219.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 219.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach inwestycji i wygranego projektu SBO 2022 - Nasz Ocean park wypoczynkowo-rekreacyjny (Płonia - Śmierdnica - Jezierzyce) - etap I
- Dostawa wyposażenia okrętowej rozdzielnicy nn (niskiego napięcia)dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wymiana poziomów wodnych w piwnicy i dwóch pionów wod.-kan. w budynku przy ul. Żółkiewskiego 15 oficyna lewa i wymiana poziomów instalacji wod.-kan. w budynku przy ul. Bat. Chłopskich 44a w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont łazienki wraz z robotami towarzyszącymi w Domu Strażaka OSP Śmierdnica
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.