eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Krotoszyn: Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn
Numer ogłoszenia: 214572 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ Krotoszyn - pakiet 1 - 9 poniżej 200 tys. euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania, maksymalnie 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.16.24-0, 33.14.10.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Pakiet nr 1 - sprawozdanie z badania produktów potwierdzające parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKTU UMOWY Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań, - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20 ul. Młyńska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat nr 1 ul. Młyńska 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawiczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawiczka diagnostyczna lateksowa lekko pudrowana o zawartości protein poniżej 70 ug/g, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AOL-1,5 . Rozmiar XS, S, M, L, XL. (1 op a 100 szt.) op. 12 000 2 Rękawiczka diagnostyczna winilowa bezpudrowa, powierzchnia rękawiczki gładka, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AOL-1,5.Wytrzymałość na rozciąganie przed i po starzeniu min. 3,6N. Rozmiar S, M, L. (1 op a 100 szt.) op. 3 500 3 Rękawiczka diagnostyczna sterylna lateksowa pudrowana,mankiet rolowany, o zawartosci protein ponizej 70 ug/g , gładka na całej powierzchni dłoni lub mikroteksturowana, poziom AOL-1,0, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, pakowane parami . Rozmiar S, M, L. par 1 000 4 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa ortopedyczna, kolor brązowy,bezpudrowa,chlorowana i silikonowana obustronnie, pokryta warstwą poliuretanu od wewnątrz,lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni , mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 30 ug/g, poziom AOL-1,0, grubość na środkowym palcu na pojedyńczej ściance min. 0,33 mm. par 3 500 5 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, lekko pudrowana, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany lub prosty, zawartość protein poniżej 70 ug/g, poziom AOL- 1,0 grubość na środkowym palcu min 0,20 mm. Mankiet rękawiczki w opakowaniu wywinięty, rękawiczka niezłożona. Nie dopuszcza się rękawic bezpudrowych. par 31 000 6 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, bezpudrowana, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 30 ug/g, poziom AOL- 1,0 grubość na środkowym palcu 0,23 - 0,25 mm.Powierzchnia rękawiczki chlorowana i pokryta obustronnie silikonem. Mankiet rękawiczki wywinięty w opakowaniu, rękawiczka niezłożona. Opakowanie zewnetrzne foliowane, zapewniające szczelność do momentu otwarcia. par 2 500 7 Rękawiczka diagnostyczna bezpudrowa, syntetyczna z nawilżającą wewnętrzną warstwą aloesową, kolor zielony, mankiet rolowany, AQL - 1,5, opak. Rozmiar S, M, L (1 op a 100 szt.) op. 30 8 Rękawiczka diagnostyczna nitrylowa, kolor niebieski, AQL - 1,5, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni lub z teksturą na końcach palców, grubość ścianki na palcu w przedziale 0,08 - 0,12 mm, opak. 100 szt. op. 2 000 9 Rękawiczka diagnostyczna lateksowa bezpudrowa, kolor ciemnoniebieski, mankiet rolowany, poziom protein maksymalnie 40 ug/g, długość rękawiczki min. 295 mm, grubość na środkowym palcu min 0,33 mm ( na pojedynczej ściance), AQL - 1,5, opak. 50 szt. op. 10 10 Rękawiczka chirurgiczna syntetyczna wykonana z neoprenu, kolor zielony lub jasnobrązowy, z wewnętrzną warstwą pokrytą poliuretanem, chlorowana i silikonowana, mankiet rolowany, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, AQL-1,0 par 400 11 Rękawiczki foliowe op. a 100 szt. op. 30 Zamawiający wymaga: dostarczenia sprawozdania z badania produktów potwierdzajacego parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta. Zamawiający dopuszcza: poz. 6 rękawice o mankiecie prostym z taśmą adhezyjną poz. 9 długość rękawiczki dla rozmiaru S, XS 292 mm, dla rozmiaru M, L, XL min 295 mm, spełniające pozostałe wymagania SIWZ poz. 10 rękawice o mankiecie prostym z taśmą adhezyjną, syntetyczne, chlorowane z wewnętrzną warstwą polimerową koloru brązowego. UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr - strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Strzykawka j.u. 2 ml op. 100 szt. 650 2 Strzykawka j.u. 5 ml op. 100 szt. 750 3 Strzykawka j.u. 10 ml op. 100 szt. 1 100 4 Strzykawka j.u. 20 ml op. 100 szt. 1 000 5 Strzykawka Janett 100 ml szt. 4 000 6 Strzykawka tuberkulinowa 1 ml z igłą (05x16 i 04x13) op. 100 szt. 20 7 Strzykawka insulinówka 1 ml z igłą op. 100 szt. 2 8 Strzykawka j.u. 50/60 ml Luer/Lock do pompy infuzyjnej z dwustronną skalą pomiarową op. 100 szt. 70 9 Strzykawka 50/60 ml Luer/Lock do pompy infuzyjnej bursztynowa lub czarna z dwustronną skalą pomiarową szt. 450 Zamawiający wymaga: poz.8 i 9 zakończenia strzykawki Luer - Lock Zamawiający dopuszcza: zaoferowanie następujących opakowań, z jednoczesnym przeliczeniem ceny do 100 szt. poz. 1 strzykawka 2 ml od 100 - 300 szt. poz. 2 strzykawka 5 ml od 100 - 200 szt. poz. 3 strzykawka 10 ml od 90 - 100 szt. poz. 4 strzykawka 20 ml 0d 50 - 100 szt. poz. 6 strzykawka tuberkulinowa 1 ml. z igłą od 100 - 300 szt. poz. 7 strzykawka insulinówka 1 ml. z igłą od 100 - 200 szt. poz. 8 strzykawka 50/60 ml od 50 - 100 szt. poz. 8 i 9 strzykawki jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych 50ml, które mogą posiadać oznaczenie logo producenta i nazwę własną na cylindrze, w celu zapewnienia pełnej identyfikacji strzykawki oraz umożliwienia poprawnego i szybkiego ustawienia w menu pompy infuzyjnej, posiadające dodatkowy pierścień stabilizujący wokół ujścia oraz poprzeczne wcięcie na tłoku. UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - igły iniekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła do iniekcji 0,45 - 0,9 mm ( dł wg zapotrzebowania bieżącego Zamawiającego) op. 100 szt. 1 400 2 Igła do iniekcji 1,1 mm x 40 mm op. 100 szt. 350 3 Igła do iniekcji 1,2 mm x 40 mm op. 100 szt. 1 450 4 igła do iniekcji 1,6 x 40 mm op. 100 szt. 20 UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - igły motylek,venflony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła motylek 0,5 x 19 - 20mm ; 0,6 x 19 mm; 0,7 x 19 mm; 0,8 x 19 mm; 1,1 x 19 mm zakończona drenem typ Luer - Lock, lub typu Luer kompatybilnym z Luer-Lock szt. 11 000 2. Igła jednorazowa do Peanów 0,25 x 8 mm lub 0,3 x 8 mm szt. 1 000 3. Korek Luer - Lok szt. 40 000 4. Kaniula tętnicza z zaworem odcinającym 20 G dł. 45 mm szt. 50 5. Kaniula dziecięca wykonana z PTFE (podwójnie czyszczonego teflonu), powinna posiadać zdejmowany uchwyt ułatwiający wprowadzanie do naczynia, oraz ma charakteryzować się max. przepływem 13 ml/min.dopuszcza się podanie kaniul w rozmiarach określonych w międzynarodowych jednostkach Gearge, przy równoczesnym zachowaniu standardowej kolorystyki i numeracji polskiej.Pakowane w sztywne opakowanie typuTyvec zabezpieczajace przed utrata jałowości. Rozmiary 0,6-0,7 (24G-26G ) szt. 2 500 6. Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać 6 pasków radiacyjnych. Pakowane w sztywne opakowanie typuTyvec zabezpieczajace przed utrata jałowości. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka oraz musi być wykonna z poliuretanu i posiadać samozatrzaskowy port boczny (samozamykajacy się korek portu bocznego). Rozmiary - 22G, 20G, 18G, 17G, 16G, 14 G szt. 38 000 7. Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać min. 4 paski radiacyjne , pakowane w opakowanie typu bezpiecznego , gdzie część papierowa poprzez swą wielowarstwową strukturę nie ulega rozerwaniu, a tym samym zabezpiecza przed niezamierzoną utratą jałowości w trakcie użytkowania, przechowywania i transportu. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka i musi posiadać samozatrzaskowy port boczny (samozamykajacy się korek portu bocznego), może być wykonna z poliuretanu. Rozmiary - 24G szt. 600 8. Zamknięty system dostępu naczyniowego, bezigłowy do wielokrotnej aktywacji, bez mechanicznych części wewnętrznych w technologi podzielnej mębrany silikonowej osadzonej na przeźroczystym plastykowym konektorze z końcówką LUER, z prostym torem przepływu. szt. 50 Zamawiajacy wymaga: Aby asortyment ze wszystkich pozycji był sterylny, pakowany pojedyńczo poz. 4 zamawiający wymaga, aby kaniule wyposażone były w kulowo suwakowy zawór odcinający , eliminujący ryzyko powstania zatoru powietrznego oraz zapobiegający niebezpieczeństwu wynikającemu z ekspozycji personelu szpitalnego na kontakt z krwią poz. 4 - 7 zamawiający nie wymaga, aby kaniule pochodziły od jednego producenta, natomiast wymaga, aby w danej pozycji wszystkie kaniule pochodziły od jednego producenta Zamawiajacy dopuszcza: poz. 3 dopuszcza korki luer lock, które posiadają trzpień zamykający światło kaniul położony poniżej własnej krawędzi. UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - przyrządy do płynów i krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - powinien posiadać długość komory kroplowej w granicach 4.0 - 6,0 cm i odpowietrzacz zamknięty/otwarty (ON/OFF). szt. 76 000 2 Przyrząd do przetaczania krwi szt. 3 000 3 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi i preparatów krwi szt. 40 4 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem przepływu mieszczącym się w zakresie 0 - 250 lub 2 - 350 ml/h, dren o dł. min. 1,5 m z portem do dodatkowej iniekcji szt. 350 5 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z możliwością pomiaru odśrodkowego ciśnienia żylnego OCZ szt. 80 6 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy lub czarny szt. 100 7 Przyrząd do infuzji przy pomocy pompy perystaltycznej z wstawką typ I AP 31 P (typ pompy ASCOR AP 31 ) szt. 150 Zamawiający wymaga: zaoferowania przyrządów nie zawierających ftalanów z wyjątkiem poz. 4. Zamawiający dopuszcza: poz. 1 zaoferowanie przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych z dwuczęściową komorą kroplową, gdzie dolna część komory powinna być elastyczna o porównywalnej wielkości do sztywnej górnej części komory, która ułatwia wygodny uchwyt i wkłucie w pojemniki z płynami infuzyjnymi, posiadajace specjalne miejsce na kolec komory kroplowej zabezpieczający przed zakłuciem po wykonanej procedurze. poz. 4 zaoferowanie przyrządów zawierających ftalany. poz. 5 przyrząd do przetoczeń z możliwością pomiaru OCŻ ze skalą wykonaną z odpornego na złamania plastiku i dokładności pomiaru od +35 do -15cm H2O oraz oznaczeniem na wyrobie oraz opakowaniu jednostkowym i zbiorczym logo lub nazwy producenta . Wyrób ma być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych, a tym samym ma być zgodny z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010 UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - kapturki do termometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Końcówka - kapturek jednorazowego użytku do termometru elektronicznego typ Braun Pro - 3000 szt. 30 000 UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - sprzęt medyczny jednorazowy (różny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Etykieta (naklejka) na probówkę -gładka bez nadruku 1 op. a 100 szt. op. 900 2 Fartuch foliowy tzw. Przedniak 1 op. A 100 szt. op. 35 3 Folia - koc izotermiczny szt. 400 4 Golarka medyczna jednorazowego użytku jednoostrzowa typu Gallant szt. 6 000 5 Kanka odbytnicza dla dorosłych ch 30 , 10 x 400 mm szt. 30 6 Kanka odbytnicza dla dzieci ch 16 długość 200 mm szt. 10 7 Kieliszki jednorazowe - plastikowe op. a 100 szt op. 650 8 Kranik - rampa pięciodrożny szt. 100 9 Kranik trójdrożny szt. 7 000 10 Kranik LUER-LOK z drenem o dł.10 cm. szt. 50 11 Nerka jednorazowa szt. 36 000 12 Ochraniacze na obuwie jednorazowe na gumce szt. 1 000 13 Opaska do identyfikacji dzieci i dorosłych szt. 13 000 14 Opaska do identyfikacji noworodków ( bezpieczne zapięcie) szt. 2 800 15 Osłonki medyczne - prezerwatywy - pakowana pojedyńczo szt. 4 800 16 Pałeczki do wymazów sterylne - długość 20 - 22 cm szt. 3 000 17 Patyczek drewniany bez wacika 1 op. A 100 szt. op. 10 18 Pinceta jednorazowa sterylna pakowana pojedyńczo szt. 1 200 19 Probówka do wymazów - sucha szt. 3 100 20 Przedłużacz do pompy infuzyjnej szt. 9 000 21 Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy szt. 350 22 Słuchawka lekarska szt. 20 23 Staza automatyczna typu HS-403 posiadająca prosty mechanizm umożliwiajacy łatwe zapinanie i odpinanie oraz płynną zmianę siły zacisku jednym przyciskiem, do sterylizacji w autoklawie do 120 °C szt. 120 24 Staza gumowa szt. 10 25 Szczoteczki chirurgiczne typu Super Brush do wielokrotnej sterylizacji szt. 120 26 Szpatułki drewniane 1 op. a 100 szt. op. 150 27 Worek do zwłok zapinany na zamek szt. 30 28 Wymazówka okulistyczna plastikowa, dł.130 mm z wacikiem, w probówce średnica oczka 1,5 mm pakowana pojedyńczo, sterylna szt. 50 29 Wymazówka z podłożem AMIES szt. 2 300 30 Wymazówki transportowe z podłożem węglowym, pakowane idywidualnie, aplikator z tworzywa, dł 15 - 17 cm, sterylne szt. 200 31 Zaciskacz do pępowiny szt. 900 32 Zestaw do lewatywy mikrobiologicznie czysty lub sterylny szt. 1 300 33 Zestaw do wlewów kontrastowych bez barytu szt. 150 34 Żel do USG - 0,5 kg - biały szt. 600 Zamawiający wymaga : poz.4 Golarka jednorazowego użytku musi być wyposażona w specjalnie zaprojektowany grzebień zapobiegający zapychaniu ostrza, konstrukcja rączki umożliwiająca jej odłamanie po zakończeniu golenia, wycięcie w uchwycie umożliwiające dokładny widok golonego obszaru,ostrze wykonane ze stali nierdzewnej,produkt sklasyfikowany jako wyrób medyczny. poz.25 Szczotka chirurgiczna składa się z korpusu o wymiarach D.110 × SZ.40 × W.20 mm wykonanego z tworzywa sztucznego typu Malen oraz oszczotkowania głównego i pomocniczego (do mycia opuszków palców i paznokci). Oszczotkowanie wykonane jest z tworzywa o najwyższej jakości z włókien sztucznych typu Tynex . poz. 20 i 21 zaoferowania asortymentu bez ftalanów. Zamawiajacy dopuszcza: poz.32 i 33 zestawy posiadajace ftalany UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - wkłady, konistry do systemu do odsysania Vacsax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkład workowy 1xużytku : a) Wkład wykonany z wysokozagęszczonego polietylenu(bez zawartosci PCV),posiadający funkcję samozasysania, uszczelniany samoczynnie po uruchomieniu ssania bez koniecznosci wciskania go w kanister i podłączenia dodatkowych urządzeń lub przełączników: b)Wyposażony w filtr antybakteryjny i hydrofobowy(nie mylić z zastawką) zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem- automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu; c)Posiadajacy zintegrowaną pokrywę wyposażoną w tylko dwa króćce(porty):pacjent oraz próżnia; d)Wkład bez dodatkowych otworów w pokrywie poza króćcami ssania i pacjenta- nie dochodzi do rozszczelnienia wkładu oraz nie ma ryzyka przypadkowego wylania się substancji odsysanej i tym samym nie ma ryzyka kontaktu z wydzieliną - bezpieczne żelowanie wkładu zarówno czystego jak i odessaną wydzieliną przez króciec (port) pacjenta; szt 2 000 e) Kompatybilnosć wkładów z kanistrami różnej pojemności- możliwość użycia mniejszych wkładów w większych kanistrach; f)Wyposażony w dwa uchwyty w postaci pętli do demontażu wkładu po jego zapełnieniu; g)Data ważności nadrukowana fabrycznie na każdym wkładzie; h) Każdy wkład wyposażony w zatyczki na port pacjenta i port próżni; i)Podziałka co 100 ml. na wkładzie 2l; - pojemność 1000 ml - pojemność 2000 ml; - pojemność 3000 ml. 2. Kanister wielorazowego użytku: a) Wykonany z przezroczystego, nietłukącego się tworzywa, ocechowany skalą pomiarową co 100 ml do pełnej pojemności oferowanego wkładu ( 1000, 2000, 3000, ml ); b) Odporny na środki dezynfekujące, światło UV ( lampy bakteriobójcze UV ) oraz parę; c) Kompatybilny z wkładami 1x użytku, wyposażony w uchwyt do mocowników ściennych, szynowych lub wózków jezdnych; d) Kanister nie posiada żadnych dodatkowych przyłączy ( otworów ) typu próżnia/ssanie. Wszystkie kanistry są wielokrotnego użytku ( z możliwością ich autoklawowania w tem. do 121C )- nie zawierają PCV; e) Każdy kanister posiada informację o metodzie sterylizacji; - Pojemność 1000 ml; - Pojemność 2000 ml; - Pojemność 3000 ml. szt 10 3. Torba na wymiociny jednorazowego użytku: - wykonana z przeźroczystego materiału, - wyskalowana co 100 ml., - uchwyt posiada wcięcie umożliwiajace higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu, - pojemność 1500 ml. szt 400 4 Żel do wkładów do ssaka opakowanie typu wiadro a 4 kg szt 20 5 Butelka z żelem 36 g. zasysajaca się do systemu VACSAX szt 30 6 Filtr hydrofobowy nakładany na dren szt 25 7 Zwężany łącznik do drenów szt 300 UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - pojemniki jednorazowego użytku - różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemnik na odpady szpitalne 0,7 l plastikowy (owalny, płaski - elipsa) na venflon do toreb medycznych, na wyposażenie karetek pogotowia szt. 300 2 Pojemnik na odpady szpitalne 1 l plastikowy szt. 2 200 3 Pojemnik na odpady szpitalne 2 l plastikowy szt. 2 400 4 Pojemnik na odpady szpitalne 10 l - plastikowy typu wiadro szt. 700 5 Pojemnik histopatologiczny 60 - 70 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 800 6 Pojemnik histopatologiczny 120 - 125 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 300 7 Pojemnik histopatologiczny 200-250 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 500 8 Pojemnik histopatologiczny 500 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 200 9 Pojemnik histopatologiczny 1000 ml zakręcany z pokrwką i zakrętką szt. 300 10 Pojemnik histopatologiczny 3000 ml szczelnie zamykany szt. 50 11 Pojemnik na kał szt. 800 12 Pojemnik na posiew moczu sterylny ( 100 ml) szt. 2 700 13 Pojemnik do moczu PP 100 - 120 ml szt. 16 000 Zamawiający wymaga dostarczenia po 1 szt. z poz.1,5,6,7,8,9,10 UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.