Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego oraz podzespołów komputerowych dla KWP w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 214570 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz podzespołów komputerowych dla KWP w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1 konfiguracja A i B jest finansowany w ramach projektu realizowanego ze środków RPO województwa kujawsko-pomorskiego: Zastosowanie technologii informacyjnych w działalności instytucji publicznej poprzez uruchomienie Publicznych Punktów Dostępu do Internetu w jednostkach Policji woj. kujawsko-pomorskiego) oraz dostawa podzespołów komputerowych dla KWP w Bydgoszczy (przedmiot zamówienia w zadaniu nr 4 jest finansowany w ramach programu realizowanego ze środków Unii Europejskiej: Uczenie się przez całe życie - Leonardo da Vinci). 2. Zamówienie obejmuje 7 zadań, dla których Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: a) Zadanie nr 1 - Zestawy komputerowe: - Tabela nr 1 - Zestaw komputerowy (konfiguracja A) - Tabela nr 2 - Zestaw komputerowy (konfiguracja B) - Tabela nr 3 - Zestaw komputerowy (konfiguracja C) - Tabela nr 4 - Zestaw komputerowy (konfiguracja D) b) Zadanie nr 2 - Części i podzespoły komputerowe c) Zadanie nr 3 - Części i akcesoria do komputerów d) Zadanie nr 4 - Drukarka laserowa kolorowa e) Zadanie nr 5 - Drukarka - Tabela nr 1 - Drukarka laserowa monochromatyczna (konfiguracja A) - Tabela nr 2 - Drukarka laserowa (konfiguracja B) f) Zadanie nr 6 - Urządzenie sieciowe - przełącznik Gigabit Ethernet, konwerter g) Zadanie nr 7 - Monitor ekranowy LCD..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.70.00-9, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 30.23.13.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 570,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset siedemdziesiąt złotych i 00/100) W przypadku składania oferty na poszczególne zadania wadium wynosi: - dla zadania nr 1: 1 050,00 zł (jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 2: 300,00 zł ( trzysta złotych i 00/100) - dla zadania nr 3: 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 4: 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 5: 80,00 zł (osiemdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 6: 20,00 zł (dwadzieścia złotych i 00/100) - dla zadania nr 7: 20,00 zł (dwadzieścia złotych i 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Zabezpieczenie oferty wadium może zostać wniesione na jednym dokumencie. 4. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wymaga się rozpisania wadium dla każdego zadania w ofercie lub na dokumencie wraz z odpowiadającymi im kwotami. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 6. Wadium wnoszone: - w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek zamawiającego w NBP Oddział Okręgowy w Bydgoszczy nr konta 95 1010 1078 0077 4813 9120 0000 - wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie zamawiającego, siedziba zamawiającego, pok. nr 7 (Wydział Finansów KWP), czynna w dni robocze w godz. 8:30-10:30, 12:30-14:00. 7. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego; w pozostałych formach - datę dostarczenia dokumentu zamawiającemu. 8. Dokumenty wymienione w ust. 5 pkt. 2 - 5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 9. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA - (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy (np. zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej chyba, że wykonawca posiada wpis w systemie CEIDG). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg, terminu określony w pkt III.4.3.1) tj. wystawiony nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert stosuje sie odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, jednak niemożliwe jest wprowadzenie zmian niekorzystnych dla zamawiającego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w przypadku: a) Zaniechania produkcji przedmiotu umowy. b) Wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, gdy dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. 3. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności o których mowa w § 8 ust. 2 Zamawiający dopuszcza dostarczenie towaru, produktu równoważnego - przy czym jego jakość, parametry funkcjonalne oraz konfiguracja nie mogą być mniejsze - gorsze, niż te określone przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu. Jednocześnie cena przedmiotu umowy nie może być wyższa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 10:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1 (konfiguracja A i B) jest finansowany w ramach projektu realizowanego ze środków RPO województwa kujawsko-pomorskiego: Zastosowanie technologii informacyjnych w działalności instytucji publicznej poprzez uruchomienie Publicznych Punktów Dostępu do Internetu w jednostkach Policji woj. kujawsko-pomorskiego. 3. Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 4 jest finansowany w ramach programu realizowanego ze środków Unii Europejskiej: Uczenie się przez całe życie - Leonardo da Vinci..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Tabela nr 1 - Zestaw komputerowy (konfiguracja A) - 1 szt. - Tabela nr 2 - Zestaw komputerowy (konfiguracja B) - 19 szt. - Tabela nr 3 - Zestaw komputerowy (konfiguracja C) - 1 szt. - Tabela nr 4 - Zestaw komputerowy (konfiguracja D) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części i podzespoły komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Akumulator do terminala mobilnego-Motorola MC7004 - 40 szt. 2. Akumulator do terminala mobilnego-Motorola MC7506 - 52 szt. 3. Rysik do terminala mobilnego MC7004/MC7506 - 45 szt. 4. Rysik INTERMEC CN3 lub równoważny - 25 szt. 5. Mocowanie INTERNEC CN3 lub równoważny - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części i akcesoria do komputerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dysk HDD500 GB 3,5 - 1 szt. 2. Zasilacz komputerowy - 1 szt. 3. Kabel zasilający - 65 szt. 4. Kabel zasilający - 5 szt. 5. Półka stała - 10 szt. 6. Listwa zasilająca typu rack - 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drukarka laserowa kolorowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Tabela nr 1 - Drukarka laserowa monochromatyczna (konfiguracja A) - 1 szt. - Tabela nr 2 - Drukarka laserowa (konfiguracja B) - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenia sieciowe - przełącznik Gigabit Ethernet, konwerter.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie sieciowe: - przełącznik Gigabit Ethernet - 1 szt. - konwerter światłowodowy - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Monitor ekranowy LCD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





