eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiPRZEBUDOWA STACJI PALIW ZLOKALIZOWANEJ W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. WRÓBLEWSKIEGO 4 - na działce nr ewid. 703/1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-11

POZYCJA 21456

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorzów Wielkopolski: PRZEBUDOWA STACJI PALIW ZLOKALIZOWANEJ W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. WRÓBLEWSKIEGO 4 - na działce nr ewid. 703/1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Anna Kačmar - Lisowska, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455, e-mail: kwpgorzow@kgp.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.policja.gorzow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GORZOWIE WLKP. ZESPÓŁ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, Anna Kačmar - Lisowska, UL.KWIATOWA 10, 66-400 GORZÓW WLKP., woj. LUBUSKIE, tel. 095 7211441,36, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GORZOWIE WLKP. ZESPÓŁ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, Anna Kačmar - Lisowska, UL.KWIATOWA 10, 66-400 GORZÓW WLKP., woj. LUBUSKIE, tel. 095 7211441,36, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GORZOWIE WLKP. ZESPÓŁ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, Anna Kačmar - Lisowska, UL.KWIATOWA 10, 66-400 GORZÓW WLKP., woj. LUBUSKIE, tel. 095 7211441,36, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Policja; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA STACJI PALIW ZLOKALIZOWANEJ W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. WRÓBLEWSKIEGO 4 - na działce nr ewid. 703/1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. WRÓBLEWSKIEGO 4 - na działce nr ewid. 703/1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-użytkowy, Koncepcja Architektoniczna oraz Projekt Technologiczny modernizacji instalacji paliwowej, Dokumentacja Hydrologiczna i obejmuje: 1.1. Prace projektowe : A.Wykonanie Projektu budowlanego i projektów wykonawczych zgodnie z : a)Decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji; b)Decyzją środowiskową uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia; c)Postanowieniem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz: Programem Funkcjonalno-użytkowym, Koncepcją architektoniczną; Projektem Technologicznym; Dokumentacją Hydrologiczną i Raportem o oddziaływaniu na środowisko. B.Wykonanie Kosztorysów inwestorskich, sporządzonych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dla poszczególnych branż; C.Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072) D.Uzyskanie uzgodnień, opinii i pozwoleń w zakresie obowiązujących przepisów wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę na wszystkie elementy przedsięwzięcia E.Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w oparciu o wykonany projekt. F.Wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu budowy (jeżeli wystąpią zmiany w stosunku do projektu); G. okonanie odbioru robót przez upoważnione Instytucje. H.Prace projektowe nie obejmują pylonu reklamowego. 1.2. Roboty Budowlane: a)Rozbiórka istniejącej powierzchni betonowej o pow. 970, 0m2 b)Demontaż i utylizacja istniejących 3 zbiorników na paliwo o pojemności: 25,0m3 - 1szt., 10,0m3 - 1szt.,5,0m3 - 1szt; c)Rozbiórka rurociągów dostarczających paliwo ok. 20,0m2 ; d)Demontaż i utylizacja istniejących dystrybutorów - 3 szt.; e)Demontaż wiaty o konstrukcji stalowej nad dystrybutorami paliw ok. 62,0m2 pow. Przykrycia; f)Rozbiórka budynku stacji - w technologii tradycyjnej, parterowy,dach płaski, kubatura 167,90m3 g)Dostawa i montaż jednego zbiornika na paliwo pojemności 60,00m3, stalowego, dwuścianowego o dwóch komorach o pojemności:40,0m3na benzynę Pb 95 i 20,0m3- ON h)Budowa nowych rurociągów paliwowych; i)Dostawa i montaż nowego dystrybutora paliw typu GILBARCO SK-700; j)Wybudowanie wiaty o konstrukcji stalowej nad dystrybutorem wraz z polem poddystrybutorowym; k)Wybudowanie budynku stacji obsługi -pow. 40,91m2 i kubaturze 173,86m3; m)Prace drogowe, instalacje elektryczne, instalacje wod.-kan. i CO - zgodnie z opisem zawartym Koncepcji Architektonicznej; 1.3. Rozruch końcowy instalacji paliwowej. 1.4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 15.12.2007r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacja o dokumentach i oświadczeniach wymaganych na potwierdzenie spełniuania warunków udziału w postepowaniu została zawarta w Sekcji III.2 Warunki udziału w postępowaniu - Informacja o oświadcz. i dok. jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postep. Wymagania techniczne oraz dokumenty potwierdzajace ich spełnianie zostaną wymienione w SIWZ którą otrzymaja zaproszeni do składania ofert Wykonawcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.37.20 - Stacje benzynowe / tankowania gazu Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.37.20 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót jaki obejmuje przedmiot zamówienia został okreslony w pkt. II.I.5)Okreslenie przedmiotu zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem minimum 1 projektu budowlano - wykonawczego budowy stacji paliw - zrealizowanego w 100% lub posiadającego minimum 50% stopień realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), oraz należytym wykonaniem minimum 1 zrealizowanej w 100% roboty budowlanej polegającej na budowie stacji paliw w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym oraz usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej niż 1.000.000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te i usługi zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców b) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia tj: - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży konstrukcyjno - budowlanej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży architektonicznej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży technologicznej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży sanitarnej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży elektrycznej, - Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń; - Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane udzielone w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane udzielone w specjalności drogowej; - Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane udzielone w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane udzielone w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej; - Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane udzielone w specjalności instalacyjnej w zakresie technologii paliwowej W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel \Liderac) Wykonawca musi posiadać niezbędny potencjał osobowy, rozumiany jako zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 25 pracowników na stanowiskach produkcyjnych i kierowniczych łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej a w okresie trwania budowy będzie musiał posiadać ubezpieczenie - (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców. b) Wykonawca musi wykazać się, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizacje przedmiotu zamówienia przy czym Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 500.000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten powinien być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (a nie w odniesieniu do każdego z nich z osobna) z zastrzeżeniem, że : pełnomocnik (lider) nie może mieć mniej niż 50% wymaganych środków (zdolności kredytowej). Zamawiający nie ogranicza maksymalnego udziału pełnomocnika (lidera) 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy P.z.p. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z \WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW\ (WWD), który Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem nr 095 7211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5 Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych kryteriów: Kryterium doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający przyzna: - 1 pkt - za wymagany minimum 1 projekt budowlano - wykonawczy budowy stacji paliw - zrealizowany w 100% lub posiadający minimum 50% stopień realizacji (potwierdzony odp. dokumentami że został należycie wykonany); - 1 pkt - za każdy zrealizowany projekt budowlano - wykonawczy budowy stacji paliw w 100% lub posiadający minimum 50% stopień realizacji (potwierdzony odp. dokumentami że został należycie wykonany) wykazany ponad wymagane minimum; - 1 pkt - za wymaganą minimum 1 zrealizowaną w 100% robotę budowlaną polegającą na budowie stacji paliw (potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana); - 1 pkt - za każdą zrealizowaną w 100% robotę budowlaną polegającą na budowie stacji paliw (potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana) wykazaną ponad wymagane minimum. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie najwyższa. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone przez wszystkich członków konsorcjum osobno (wzór załącznik nr 1 do WWD), b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany (wzór - zał. nr 2 do WWD); c) wykaz wykonanych usług - projektów budowlano - wykonawczych budowy stacji paliw (w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) i robót budowlanych - polegających na budowie stacji paliw (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym oraz usługom (nie mniej niż 1.000.000,00zł.) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że należycie wykonano: minimum 1 jeden projekt budowlano - wykonawczy budowy stacji paliw - zrealizowany w 100% lub posiadający minimum 50% stopień realizacji oraz minimum 1 zrealizowaną w 100% robotę budowlaną polegają na budowie stacji paliw. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek(wzór zał. nr 3 do WWD); d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - zgodnie z zał. nr 4 do WWD; do wykazu należy załączyć aktualne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień odpowiednio do: projektowania, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie a także potwierdzające opłacenie składki członkowskiej i przynależność do właściwych organów samorządu zawodowego (Okręgowa Izba Budowlana/Okręg. Izba Architektów) przez osoby wymienione w Opisie warunków udziału w postępowaniu pkt 2 lit b) niniejszego ogłoszenia - W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel \Liderae) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnego potencjału osobowego, rozumianego jako zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 25 pracowników na stanowiskach produkcyjnych i kierowniczych łącznie - wg wzoru który stanowi zał. nr 5 do WWD f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), w przypadku podmiotu zbiorowego również w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; i) Oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz że w okresie trwania budowy będzie posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. Dokument polisy lub inny dok. ubezpieczenia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał przedłożyć Zamawiającemu do wglądu przed zawarciem umowy. j) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowi - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (nie mniejszą niż 500.000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w post. o udziel. zam. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten powinien być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (a nie w odniesieniu do każdego z nich z osobna) z zastrzeżeniem, że : pełnomocnik (lider) nie może mieć mniej niż 50% wymaganych środków (zdolności kredytowej). Zamawiający nie ogranicza maksymalnego udziału pełnomocnika (lidera) k) Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - zanczenie w % 80 2. termin wykonania przedmiotu zamówienia - znaczenie w % 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wszelkich informacji dotyczących przetargu udziela: W kwestiach proceduralnych: Zespół ds. zamówień publicznych tel. (095) 721 14 41 lub (095) 721 14 36, fax (095 721 14 35) e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl W kwestiach dotyczących przedmiotu zamówienia: p.Jan Afanasik (branża budowlana) tel. (095) 7211451, p. Karol Kegel (branża elektryczna) tel. (095) 7211424 p. Danuta Kwaśna (branża sanitarna) tel. (095) 7211467 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.