eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUsługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwąADAPTACJA BUDYNKU DLA PROKURATURY REJONOWEJ W WAŁCZU przy ulicy Kościelnej 3 w Wałczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Koszalin: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: ADAPTACJA BUDYNKU DLA PROKURATURY REJONOWEJ W WAŁCZU przy ulicy Kościelnej 3 w Wałczu
Numer ogłoszenia: 214566 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428656, fax 094 3422417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: ADAPTACJA BUDYNKU DLA PROKURATURY REJONOWEJ W WAŁCZU przy ulicy Kościelnej 3 w Wałczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: ADAPTACJA BUDYNKU DLA PROKURATURY REJONOWEJ W WAŁCZU przy ulicy Kościelnej 3 w Wałczu, których wartość wynosi 2.786.393,40 zł netto. W ramach adaptacji budynku (o powierzchni netto 706,6 m²) planuje się zmianę układu funkcjonalnego wnętrz budynku z zachowaniem istniejącej komunikacji pionowej oraz renowację i docieplenie elewacji wraz z wymianą okien i drzwi zewnętrznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) tj. w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali minimum dwa zamówienia polegające na wykonywaniu usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 25.000,00 zł każde i dotyczących nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m² b)dysponują osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz legitymującymi się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych wraz z ofertą - (SPEŁNIA/NIESPEŁNIA)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1, oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na wykonywaniu usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 25.000,00 zł każde i dotyczących nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m², z podaniem wysokości wynagrodzenia za wykonaną usługę nadzoru inwestorskiego, daty i miejsca ich wykonania. 3. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie zadania wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 zostały wykonane należycie. 4. Wykaz pracowników branżowych, którzy będą wykonywać zamówienie, z podaniem zakresu nadzoru przewidzianego do wykonania przez te osoby wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi aktualną przynależność do Izby oraz uprawnieniami budowlanymi w wymaganych specjalnościach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.po.koszalin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, pokój 266.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, pokój 134.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.