eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaBUDOWA PLACÓWKI O CHARAKTERZE CENTRUM EDUKACYJNO - SPORTOWYM NA OS. KĘPA W DĘBICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Dębica: BUDOWA PLACÓWKI O CHARAKTERZE CENTRUM EDUKACYJNO - SPORTOWYM NA OS. KĘPA W DĘBICY
Numer ogłoszenia: 214525 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy , ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838100, faks 014 6838161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PLACÓWKI O CHARAKTERZE CENTRUM EDUKACYJNO - SPORTOWYM NA OS. KĘPA W DĘBICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Budowę budynku Szkoły Podstawowej wraz z niezbędną infrastrukturą u zbiegu ulic Wagnera i Energetycznej w Dębicy o parametrach technicznych: - powierzchnia zabudowy: 3 052,8 m2, - powierzchnia użytkowa: 2 724,5 m2, - kubatura: 19 999,3 m3, oraz budowę budynku sali gimnastycznej z zapleczem o parametrach technicznych: - powierzchnia zabudowy: 1 092,0 m2, - powierzchnia użytkowa: 1 225,7 m2, - kubatura: 10 963,0 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 190 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać, co najmniej: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2 roboty, których przedmiotem jest budowa lub przebudowa budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł każda. b) wskazać osoby przewidziane do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności: - Kierownika Budowy w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, Wykształcenie techniczne - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, Pełnił funkcję kierownika budowy co najmniej 1 budynku o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, - do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie budowy sieci sanitarnych, Wykształcenie techniczne - uprawnienia do kierowania robotami, budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, gazowych, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, - do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie budowy sieci elektrycznych, Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 2 000 000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i pkt. 9 u.p.z.p. 4. Oświadczenie Wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 6. Informacje o uprawnieniach, kwalifikacjach i doświadczeniu osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi. 7. Wykaz wykonanych robót. 8. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Polisę ubezpieczeniową..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dębicy, Biuro Zamówień Publicznych, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 229.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębicy, Sekretariat Zastępców Burmistrza, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowych II-VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.