Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Zduńska Wola: Przebudowa drogi osiedlowej przy ul.Srebrnej 4 i Szkolnej 3
Numer ogłoszenia: 214524 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8243136, 8254660, faks 043 8232605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi osiedlowej przy ul.Srebrnej 4 i Szkolnej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1)Droga osiedlowa o powierzchni 2095 m2 , szer. 5,0 m, z dwoma zjazdami publicznymi, z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm w kolorze szarym 2)Chodnik o powierzchni 1430,00 m2 , z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm w kolorze szarym, 3)Utwardzenie terenu o powierzchni 1853,00 m2 , z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm w kolorze szarym, 4)Kanalizacja deszczowa z PVC długości 324,20 m,z przykanalikami dł. 88,40 m 5)usunięcie kolizji - przestawienie słupów energetycznych NN z oprawami oświetleniowymi i przyłączami do budynków. UWAGA: Wykonawca pokrywa następujące koszty: 1.Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy 2.Konieczność i koszty zajęcia pasa drogowego 3.Koszty inspekcji telewizyjnej kanalizacji deszczowej, 4.Koszty odtworzenia punktów i znaków geodezyjnych, które ulegną zniszczeniu podczas prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna, będące załącznikami do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustanawia wadium w wysokości 50.000,00 złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do udziału w przetargu dopuszczone zostaną oferty wykonawców, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali przynajmniej jedną robotę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za podobny zakres uznaje się zamówienie dotyczące budowy drogi o wartości powyżej 900.000,00 zł. Spełnienie warunku oceniane będzie przez Zamawiającego na podstawie wykazu robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do udziału w przetargu dopuszczone zostaną oferty wykonawców, którzy wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane drogowe, energetyczne i instalacyjne w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależną do izby inżynierów i architektów. Spełnienie warunku oceniane będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do udziału w przetargu dopuszczone zostaną oferty wykonawców, którzy posiadają środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości 20% ceny całkowitej podanej w ofercie lub zdolność kredytową jak wyżej - potwierdzone informacją z banku obsługującego. Spełnienie warunku oceniane będzie przez Zamawiającego na podstawie informacji banku według formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli zajdzie któryś z wymienionych przypadków: a) nastąpi modyfikacja zakresu zamówienia wynikająca z konieczności wykonania robót budowlanych dodatkowych (w szczególności wynikająca z braków w dokumentacji projektowej) lub rezygnacji przez Zamawiającego z określonego rodzaju i zakresu umówionych robót budowlanych, b) wystąpią braki w dokumentacji projektowej, c) wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, d) zostaną zmienione przepisy prawa regulujące wysokość podatku VAT, e) nastąpią zmiany regulacji prawnych (również unijnych) mające wpływ na podwyższenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola, Biuro Inwestycji, 98-220 Zduńska Wola, ul.Złotnickiego 3, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 11:45, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzedu Miasta Zduńska Wola, 98-220 Zduńska Wola ul.Złotnickiego 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4908E Holendry-Paprotnia - budowa chodnika etap I
- Modernizacja systemu CCTV w budynku B Oddziału w Zduńskiej Woli, ul. Kilińskiego 24 oraz modernizacja systemu CCTV w budynku Inspektoratu w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 8
- Poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnością budynku Domu Pomocy Społecznej w Przatówku
- Budowa chodnika i infrastruktury towarzyszącej na ul. Północnej
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojsławicach"
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Maków Podhalański
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latków, Anielin, Kępa Skórecka - część 1 - w m. Latków i Przewóz Tarnowski
- Remont chodników w zakresie: zadanie nr 1 - w ciągu DW Nr 986 w m. Ropczyce, zadanie nr 2 - w ciągu DW Nr 984 w m. Janowiec, zadanie nr 3 - w ciągu DW Nr 983 w m. Orłów.
- Rozbudowa dróg gminnych w miejscowościach Nowy Nacpolsk i Naruszewo
- Wykonanie remontu budynku przy ulicy Mickiewicza 32 w Pelplinie
- Budowa drogi leśnej nr 163 na terenie leśnictwa Starkowo
więcej: Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.