eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puckprzetarg nieograniczony na sukcesywna dostawę gazów medycznych i dzierżawę zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Puck: przetarg nieograniczony na sukcesywna dostawę gazów medycznych i dzierżawę zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen
Numer ogłoszenia: 214480 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, fax. 058 6732281.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szpitalpuck.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na sukcesywna dostawę gazów medycznych i dzierżawę zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie j.m. Ilość na 24 miesięce Cena jednostkowa neto Wartość netto Wartość brutto 1 2 3 4 ( 3 x 4) (3 x 4) + Vat % Tlen ciekły kg 24000 Tlen sprężony w butli 6,4 m3 szt. 510 Podtlenek azotu w butli 7 kg szt. 60 Napełnianie butli własnych klienta(SUPERSERWIS) szt. 470.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.11.11.40 - Gazy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; 6. zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni; 7. zaoferują okres niezmienności ceny nie krótszy niż 12 m-cy. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków będzie odbywać się na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagania wobec Wykonawców oraz wykaz dokumentów, potwierdzających spełnienie tych wymagań 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3 i 4), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: 1) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2), 3) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożenia dokumentów zawierające błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, spowoduje wykluczenie go z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Daty ważności zaświadczeń powinny obejmować dzień otwarcia ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Okres niezmienności ceny - 10
  • 3 - Wysokość czynszu dzierżawnego - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku ul. 1 Maja 13, 84 100 Puck,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku ul. 1 Maja 13, 84 100 Puck,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.