eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Digitalizacja archiwaliów Pleszewa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Pleszew: Digitalizacja archiwaliów Pleszewa
Numer ogłoszenia: 214454 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie , ul. Słowackiego 19a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7428 358, faks 0-62 7428 358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bppl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Digitalizacja archiwaliów Pleszewa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na: Digitalizacji materiałów archiwalnych wchodzących w skład zespołów: - Akta miasta Pleszew z lat 1428-1805, w ilości 42 jednostki archiwalne - 7700 stron/kart - Cechy miasta Pleszew z lat 1630-1945, w ilości 42 jednostki archiwalne - 4481 stron/kart; - Wydział Powiatowy w Pleszewie z lat [1822-1889] 1890-1920 [1920-1926], w ilości 384 jednostki archiwalne - 76 600 stron/kart; przechowywanych w zasobie Archiwum Państwowego w Poznaniu, co łącznie stanowi 468 jednostek archiwalnych - 88 781 stron/kart..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy oraz niżej wymienione warunki szczególne : 1) w okresie ostatnich 3 lat (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) choć 1 raz zrealizowali usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługa polegająca na digitalizacji archiwaliów o łącznej wartości co najmniej 60.000,- zł. 2) dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem do archiwizacji cyfrowej oryginałów dokumentów i ksiąg, spełniający wymogi przedmiotu zamówienia opisane w pkt 3 SIWZ oraz przedstawią typy skanerów wraz z ich parametrami, 3) dysponują lub będą dysponować odpowiednio wyposażonym i zabezpieczonym pomieszczeniem do realizacji usługi, spełniające wymogi przedmiotu zamówienia określone w pkt 3 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 3 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą.) 4) Informacja o usłudze wykonanej w okresie ostatnich 3 lat odpowiadającej swym rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 4 do SIWZ). 5) Dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie (np. referencje). 6) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu do archiwizacji cyfrowej oryginałów dokumentów i ksiąg, spełniający wymogi przedmiotu zamówienia opisane w pkt 3 SIWZ oraz przedstawienie typu skanerów wraz z ich parametrami, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 5 do SIWZ). 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 8) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego do wykonania zamówienia pomieszczenia odpowiednio wyposażonego i zabezpieczonego do realizacji usługi, spełniające wymogi przedmiotu zamówienia określone w pkt 3 SIWZ, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 6 do SIWZ). 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia pomieszczenia, jeżeli w wykazie, o których mowa w pkt. 8, Wykonawca wskazał pomieszczenie, którym będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl (patrz : Instytucje kultury/Biblioteka Publiczna /Ogłoszenia/ ).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie ul. Słowackiego 19a 63-300 Pleszew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Pleszewie ul. Słowackiego 19a 63-300 Pleszew pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.