Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: naprawa (konserwacja) urządzeń dylatacyjnych na obiektach mostowych na terenie m.st. Warszawy
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) procedura: Magdalena Ulandowska tel. (022) 654-91-92; 2) merytoryczne: Witold Bujnik tel. (022) 811-60-44;, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg Miejskich, Witold Bujnik tel. (022) 811-60-44, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8116044, fax 022 6209171, e-mail: zdm@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zdm@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zdm@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa (konserwacja) urządzeń dylatacyjnych na obiektach mostowych na terenie m.st. Warszawy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Naprawa (konserwacja) urządzeń dylatacyjnych na obiektach mostowych na terenie m.st. Warszawy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Naprawa (konserwacja) urządzeń dylatacyjnych na następujących obiektach mostowych na terenie m.st. Warszawy: 1. Trasa Łazienkowska - 985,92m 2. Trasa Toruńska - 1.735,09m 3. Al. Prymasa Tysiąclecia nad Torami PKP, obiekty 423 i 424 - 60,80m 4. Al. Prymasa Tysiąclecia nad ul. Obozową, obiekty 425 i 426 - 108,80m. 5. Al. Prymasa Tysiąclecia nad ul. Górczewską, obiekty 421 i 422 - 38,00m. 6. Al. Prymasa Tysiąclecia nad ul. Wolska - Kasprzaka, obiekty 427 i 428 - 107,28m. 7. Al. Jana Pawła II nad Al. Jerozolimskimi, obiekty 1DC i 2DC - 37,60m. 8. ul. Rzymowskiego nad ul. Puławską, obiekty 366 i 385 - 106,00m. 9. ul. Poleczki - Rzymowskiego, obiekt 388 - 40,80m. 10. ul. Jakubowska przy Al. Ks. J. Poniatowskiego, obiekt 406 - 30,92m. 11. ul. Białołęcka nad Kanałem Żerańskim, obiekt 40 - 22,40m. 12. ul. Żołnierska nad torami PKP, obiekty 359 wsch. i 359 zach. - 112,64 13. ul. Marsa nad torami PKP, obiekty 346 płn. i 346 płd. - 94,88m. 14. Most Śląsko-Dąbrowski, obiekt 123 - 42,36m. 15. ślimak płd. przy Wisłostradzie i Moście Poniatowskiego, obiekt 250 - 51,20m 16. Most Gdański, obiekt 120 - 33,64 17. Most Poniatowskiego, obiekt 124M - 49,60m. 18. Wiadukt Poniatowskiego nad ul. Solec i Kruczkowskiego, obiekt 124W - 389,50m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.10.2006;
III.1) Wymagane wadium: 4 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną jej powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./ Stanowisko/ Wymagana liczba osób/ Doświadczenie jako kierownik podobnych robót lub z-ca kierownika 1./ Kierownik robót mostowych. 1 osoba/ 2 lata W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowisko wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. 2.3. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 2. 3.1. płynność bieżącą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (Xpb większe bądź równe 1). 2.3.2. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysiecy złotych). 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 2.4.1. warunek określony w pkt 2.3.1. spełnia każdy z Wykonawców, 2.4.2. warunek określony w pkt 2.3.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły "spełnia - nie spełnia". DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY W PRZEDMIOTOWYM POSTEPOWANIU 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Formularz cenowy - zał. nr. 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 2 do oferty. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 3 do oferty. 1.4. Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu robotami oraz ich życiorysy zawodowe. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - zał. nr. 4 do oferty. 1.5. Informacja potwierdzającą oświadczenie finansowe Wykonawcy - zał. nr. 5 do oferty. 1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 1.10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy. W przypadku Wykonawców, niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 1.12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.13. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 1.14. Dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.6., 1.8. - 1.10. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.6. - 1.10., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa określonego w pkt. 1.13. Instrukcji dla wykonawców. 4.2. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 4.3. Wadium może być wniesione przez jednego lub niektórych z podmiotów, w taki sposób, aby łączna wysokość wadium była równa wysokości wadium żądanej przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu. 4.4. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.2., 1.5. - 1.11. powinny być złożone przez każdy podmiot.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.06.2006, cena - 20,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2006, godzina 11:00, ZDM ul. Chmielna 120, sala konferencyjna III p. pok. 311.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 18.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania powierzchni biurowych, użytkowych, ciągów komunikacyjnych i okien w budynkach użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Mogilnie w latach 2025/2026
- Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy i sanitariatów w budynkach administracji MZBM położonych w Tychach oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - III PRZETARG
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.