eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalskidostawy artykułów chemicznych i środków czystości do AŚ Piotrków Tryb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Piotrków Trybunalski: dostawy artykułów chemicznych i środków czystości do AŚ Piotrków Tryb.
Numer ogłoszenia: 214422 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel. 0-44 7323400, 7323371, faks 0-44 7323315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: areszt śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów chemicznych i środków czystości do AŚ Piotrków Tryb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Część I Przedmiot zamówienia: Dostawa do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim środków chemicznych. 1. Proszek do prania na pralnię ( kod CPV 39831000-6 ) w ilości - 4800 kg 2. Proszek do prania dla osadzonych ( kod CPV 39831000-6 ) w ilości - 3000 kg Część II Przedmiot zamówienia: Dostawa do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim środków chemicznych. 1.Odświeżacz powietrza w ilości 240 szt ( kod CPV 39811300-3) 2.Mydło w płynie w ilości 700 litrów ( kod CPV 33711900-6) 3.Proszek czyszczący w ilości 2000kg (kod CPV 39813000-4) 4.Pasta ścierna w ilości 4200 szt (kod CPV 39813000-4) 5.Odplamiacz do wykładzin dywanowych w ilości 15 szt (kod CPV 39831000-6) 6.Płyn do prania wykładzin dywanowych metodą ekstrakcyjną w ilości 20 litrów (kod CPV 39831000-6) 7.Płyn do podłóg w ilości 3000 litrów (kod CPV 39831300-9) 8.Płyn do szyb w ilości 240 litrów (kod CPV 39831300-9) 9.Preparat do czyszczenia i polerowania stali nierdzewnej w ilości 48 litrów (kod CPV 39800000-0) 10.Samonabłyszczająca emulsja woskowa w ilości 80 litrów (kod CPV 39800000-3) 11.Płyn do naczyń w ilości 4200 litrów (kod CPV 39832000-3) 12.Płyn do mebli w ilości 200 szt (kod CPV 39833000-0) 13.Płyn do dezynfekcji i czyszczenia urządzeń sanitarnych w ilości 2000 litrów (kod CPV 39831600-2) 14.Płyn do usuwania kamienia wodnego,nacieków cementowych i rdzy w ilości 240 litrów (kod CPV 39831600-2 ) 15. Pasta BHP w ilości - 400 kg ( kod CPV 39812000-7) 16. Krem do rąk w ilości - 10 kg ( kod CPV 39812000-7) 17. Płyn do dezynfekcji akcesoriów fryzjerskich w ilości - 20 l. ( kod CPV 33631600-8) Część III Przedmiot zamówienia: Dostawa do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim środków chemicznych. 1.Ścierki do kurzu (kod CPV 39514200-0) w ilości 600szt 2.Ścierki ścierne do naczyń (kod CPV 39525600-4) w ilości 600szt 3.Papier toaletowy (kod CPV 33761000-2) w ilości 2400szt 4. Ręczniki papierowe (kod CPV 33761000-2) w ilości 3000op 5.Kostka do WC (kod CPV 39831600-2) w ilości 300szt 6.Gąbka kuchenna (kod CPV 39224320-7) w ilości 1200szt 7.Worki na śmieci 60l. (kod CPV 18900000-8) w ilości 700 rolek 8.Worki na śmieci 120l. (kod CPV 18900000-8) w ilości 1000 rolek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb. Pokój: sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiot zamówienia: Dostawa do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim środków chemicznych. 1. Proszek do prania na pralnię ( kod CPV 39831000-6 ) w ilości - 4800 kg 2. Proszek do prania dla osadzonych ( kod CPV 39831000-6 ) w ilości - 3000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim środków chemicznych. 1.Odświeżacz powietrza w ilości 240 szt ( kod CPV 39811300-3) 2.Mydło w płynie w ilości 700 litrów ( kod CPV 33711900-6) 3.Proszek czyszczący w ilości 2000kg (kod CPV 39813000-4) 4.Pasta ścierna w ilości 4200 szt (kod CPV 39813000-4) 5.Odplamiacz do wykładzin dywanowych w ilości 15 szt (kod CPV 39831000-6) 6.Płyn do prania wykładzin dywanowych metodą ekstrakcyjną w ilości 20 litrów (kod CPV 39831000-6) 7.Płyn do podłóg w ilości 3000 litrów (kod CPV 39831300-9) 8.Płyn do szyb w ilości 240 litrów (kod CPV 39831300-9) 9.Preparat do czyszczenia i polerowania stali nierdzewnej w ilości 48 litrów (kod CPV 39800000-0) 10.Samonabłyszczająca emulsja woskowa w ilości 80 litrów (kod CPV 39800000-3) 11.Płyn do naczyń w ilości 4200 litrów (kod CPV 39832000-3) 12.Płyn do mebli w ilości 200 szt (kod CPV 39833000-0) 13.Płyn do dezynfekcji i czyszczenia urządzeń sanitarnych w ilości 2000 litrów (kod CPV 39831600-2) 14.Płyn do usuwania kamienia wodnego,nacieków cementowych i rdzy w ilości 240 litrów (kod CPV 39831600-2 ) 15. Pasta BHP w ilości - 400 kg ( kod CPV 39812000-7) 16. Krem do rąk w ilości - 10 kg ( kod CPV 39812000-7) 17. Płyn do dezynfekcji akcesoriów fryzjerskich w ilości - 20 l. ( kod CPV 33631600-8).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim środków chemicznych. 1.Ścierki do kurzu (kod CPV 39514200-0) w ilości 600szt 2.Ścierki ścierne do naczyń (kod CPV 39525600-4) w ilości 600szt 3.Papier toaletowy (kod CPV 33761000-2) w ilości 2400szt 4. Ręczniki papierowe (kod CPV 33761000-2) w ilości 3000op 5.Kostka do WC (kod CPV 39831600-2) w ilości 300szt 6.Gąbka kuchenna (kod CPV 39224320-7) w ilości 1200szt 7.Worki na śmieci 60l. (kod CPV 18900000-8) w ilości 700 rolek 8.Worki na śmieci 120l. (kod CPV 18900000-8) w ilości 1000 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7, 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.