eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Usuwanie pojazdów z dróg publicznych Powiatu Polickiego w 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Police: Usuwanie pojazdów z dróg publicznych Powiatu Polickiego w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 214414 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61101 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów z dróg publicznych Powiatu Polickiego w 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usuwanie pojazdów z dróg publicznych Powiatu Polickiego w przypadkach o których mowa w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na parkingu strzeżonym. Usuwanie pojazdów: Usługa będzie świadczona całodobowo przed 7 dni w tygodniu i obejmować będzie: 1) przyjęcie dyspozycji od uprawnionego podmiotu; 2) dojazd do pojazdu i jego usunięcie w ciągu 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia; 3) załadunek, transport pojazdu na parking strzeżony oraz rozładunek. Usuwanie pojazdów powinno odbywać się za pomocą specjalistycznego sprzętu, zapewniającego bezpieczny przewóz pojazdu na parking strzeżony. Wykonawca powinien dysponować pojazdami (holownikami) przeznaczonymi do przewozu pojazdów do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony oraz holownikiem przystosowanym do przewozu pojazdów powyżej 16 ton, wyposażonym we wciągarkę. Przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym: 1) Wykonawca powinien dysponować co najmniej jednym parkingiem strzeżonym położonym na terenie Powiatu Polickiego bądź na terenie miasta Szczecina; 2) parking powinien być strzeżony, ogrodzony w sposób trwały, oświetlony i dozorowany całodobowo. Nawierzchnia parkingu powinna być utwardzona; 3) parking powinien posiadać odpowiednią ilość miejsc parkingowych zapewniających możliwość realizacji usługi; 4) parking powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający opuszczenie przez pojazd jego terenu bez zezwolenia osoby dozorującej. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia telefonu, zapewniającego całodobową łączność z wykonawcą; 2) niezwłocznego informowania Zamawiającego o przyjęciu dyspozycji usunięcia pojazdu oraz o odebraniu pojazdu przez właściciela; 3) prowadzenia dokumentacji odholowywanych i przechowywanych pojazdów; 4) zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na okres trwania umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia w pojeździe powstałe od momentu przejęcia pojazdu do holowania do czasu odebrania go przez właściciela; 5) naliczania opłat związanych z usuwaniem i przechowywaniem pojazdów usuniętych z dróg publicznych zgodnie z zasadami określonymi w odpowiednich uchwałach rady powiatu. Zamawiający zastrzega, iż podane w załączniku nr 1 do ogłoszenia o konkursie ilości usług do wykonania są szacunkowe, a usługi będą wykonywane sukcesywnie według potrzeb. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie wykonane usługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS - NET S.A., Tanowska 8, 72-010 Police, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53745,96

  • Oferta z najniższą ceną: 53745,96 / Oferta z najwyższą ceną: 53745,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.