Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Żydowo: dostawy przetworów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 214410 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Gębarzewie, Gębarzewo, 62-241 Żydowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4292300, fax 061 4262453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy przetworów mleczarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: Lp. Nazwa przedmiotu Ilość (kg) 1. Jogurt opak. 0,15 1 600 kg 2. Maślanka 230 l 3. Mleko w proszku 4 550 kg 4. Jogurt naturalny opak.0,15 100 kg 5. Twarożek grani opak.0,2 kg 700 kg 6. Ser żółty edamski 1 100 kg 7. Ser topiony opak.0,10 kg 1 600 kg 8. Śmietana kwaśna 18 % 600 l 9. Twarożek homogenizowany smakowy opak 0,20kg 2 250 kg 10. Twaróg półtłusty 3 600 kg 11. Masło kostka 0,20- 0,25kg 950 kg Warunki wymagane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, jakie powinien spełniać wykonawca: - artykuły muszą spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm, - zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, jednolitego gatunku, wolny od wad eliminujących go ze spożycia, o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie przez okres co najmniej 7 dni. Na każdym opakowaniu musi być umieszczona data przydatności do spożycia, - dostawy następować będą partiami, zgodnie ze sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi, szczegółowe ilości dostaw na każdy dzień określi zamawiający telefonicznie z 48 godzinnym wyprzedzeniem - dostawa musi być zrealizowana w ciągu 48 godzin od złożenia telefonicznego lub pisemnego zamówienia, dostawy realizowane są w godzinach od 9.00 -12.00 do magazynu żywnościowego na terenie jednostki. - samochód dostawczy musi spełniać wymagania sanitarne i HACCP zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania korekt zamawianych ilości poszczególnych asortymentów w zależności od bieżących potrzeb zakładu, - do każdej dostawy musi być dołączona faktura.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Spełnianie warunków oceniane jest wg treści dokumentów wymaganych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę(osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta, formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany przez osobę(osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta, formularz cenowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 PZP, podpisane przez osobę(osoby) upoważnioną - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Podpisany przez osobę(osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gębarzewie 62-241 Żydowo zk_gebarzewo@sw.gov.pl godz. urzędowania 7.15. - 15.15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Zakład Karny w Gębarzewie, 62-241 Żydowo, w świetlicy zakładu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.12.2007.
INNE PRZETARGI ŻYDOWO
więcej: przetargi ŻYDOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności dla Przedszkola Akademia Wyobraźni w Marklowicach w okresie lipiec - grudzień 2024, z podziałem na cztery zadania.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.