eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Dostawa gazów medycznych i technicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Łomianki: Dostawa gazów medycznych i technicznych
Numer ogłoszenia: 214405 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, fax. 022 7512707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych i technicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gazów medycznych i technicznych wraz z transportem, dzierżawą butli oraz dzierżawą zbiornika na tlen medyczny ciekły. Wykonawca zaoferuje gazy medyczne i techniczne spełniające warunki dopuszczenia do ob-rotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i zagwarantuje, iż jakość dostarcza-nych gazów odpowiada Polskim Normom. Ponadto, przy każdej dostawie tlenu medycznego Wykonawca dostarczy świadectwo jakości (atest). Dostawy realizowane będą na podstawie telefonicznych zleceń, potwierdzonych faxem, w ciągu maksymalnie 48 godzin (kryterium ocenne). Wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca ponosi koszty demontażu starego zbiorni-ka na ciekły tlen oraz koszty zainstalowania własnego zbiornika o uzgodnionych parametrach technicznych. W przypadku rozwiązania umowy koszt demontażu zbiornika pokrywa Wyko-nawca (właściciel) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania bieżących napraw i utrzymania stacji w zakresie wymaganym instrukcją obsługi dla tego typu urządzeń oraz napraw urządzeń w przypadku uszkodzeń lub nieprawidłowego ich funkcjonowania oraz jest zobowiązany spra-wować wszelkiego rodzaju nadzór techniczny. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia instrukcji obsługi i przeprowadzi szkole-nia pracowników Zamawiającego wyznaczonych do pracy przy stacji. W przypadku awarii lub innych wypadków losowych uniemożliwiających korzystanie ze zbiornika z ciekłym tlenem - Wykonawca zabezpieczy wymaganą ilość tlenu poprzez dostar-czenie tlenu medycznego sprężonego w butlach lub odgazowywaczach. Przewidywane ilości dostaw w okresie 12 miesięcy: Tlen medyczny ciekły - 25 ton = 12 dostaw Tlen medyczny /40/ 12 butli = 2 dostawy Tlen medyczny /10/ 20 butli = 2 dostawy Tlen techniczny /40/ 5 butli = 5 dostaw Acetylen /40/ 5 butli = 2 dostaw Podtlenek azotu /w butlach 7 kg/ 10 dzierżawionych butli = 70 butli/ 12 m-cy Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwa) Pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety: Pakiet 1 Sukcesywne dostawy gazów medycznych i technicznych wraz z transportem, dzierżawą butli: Tlen medyczny /40/ 12 butli = 2 dostawy Tlen medyczny /10/ 20 butli = 2 dostawy Tlen techniczny /40/ 5 butli = 5 dostaw Acetylen /40/ 5 butli = 2 dostawy Podtlenek azotu /w butlach 7 kg/ 10 dzierżawionych butli = 70 butli/ 12 m-cy Pakiet 2 Dzierżawa zbiornika z dostawą ciekłego tlenu medycznego (tlen medyczny ciekły 25 ton = 12 dostaw). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego za-mówienia. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.11.00.00 - Gazy Kod CPV wg słownika 2008: 24.10.00.00 - Gazy Oryginalny kod CPV: 24.11.11.40 - Gazy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie (koncesję) Głównego Inspektora Farmaceutycznego na pro-wadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi i na wytwarzanie produktu leczniczego. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty zgodnie z pkt. V, na podstawie formuły spełnia;nie spełnia, tj. złożył; nie złożył żądany dokument..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu będzie zobowiązany przedstawić wraz z ofertą następujące dokumenty: podstawa prawna : Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. aktualnego zezwolenia (koncesji) Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi i na wytwarzanie produktu leczniczego. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wyko-nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 4. decyzja Ministra Zdrowia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi zawierać informację, czy ustanowiony wykonawca -pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać też, jakiego konkretnie postępowania ono dotyczy. Dokument pełnomocnictwa po-winien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie pono-szą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Niezałączenie pełnomocnictwa do oferty przy wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamó-wienia traktowane jest jako brak ustanowienia pełnomocnika w rozumieniu art. 23 ustawy i powoduje uznanie jej za niezgodną z ustawą, co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 Pzp. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumenty wykonawców wymienione w Rozdziale V pkt. 2 SIWZ muszą być złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców. Wymienione dokumenty należy złożyć w oryginale albo w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Czas reakcji na złożone zamówienie (liczba godzin) - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki (pokój 102), wersja pisemna na wniosek wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - Kancelaria (parter, wejsci główne do szpitala).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy gazów medycznych i technicznych wraz z transportem, dzierżawą butli: Tlen medyczny /40/ 12 butli = 2 dostawy Tlen medyczny /10/ 20 butli = 2 dostawy Tlen techniczny /40/ 5 butli = 5 dostaw Acetylen /40/ 5 butli = 2 dostawy Podtlenek azotu /w butlach 7 kg/ 10 dzierżawionych butli = 70 butli/ 12 m-cy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.00.00-5, 24.11.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Czas reakcji na złożone zamówienie (liczba godzin) - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa zbiornika z dostawą ciekłego tlenu medycznego (tlen medyczny ciekły 25 ton = 12 dostaw)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Czas reakcji na złożone zamówienie (liczba godzin - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.