Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Warszawa: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 214354 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy Warszawa Mokotów , ul. Rakowiecka 37, 02-521 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 640-80-00, faks 022 6408099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ administracji państwowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest dostawa, realizowana w częściach, przetworów owocowo-warzywnych, przypraw do zup w proszku i w płynie, tłuszczy roślinnych, artykułów zbożowych i strączkowych sypkich, artykułów głęboko mrożonych, ryb i przetworów rybnych, konserw, suszy herbacianych oraz wody źródlanej. Szczegółowe wymagania oraz ilości produktów znajdują się poniżej: dżem wieloowocowy 4.500,00 kg, powidła śliwkowe 4.500,00 kg, koncentrat pomidorowy 30% - 3.300,00 kg, przyprawa do zup w płynie magii lub równoważny 1.350,00 l, przyprawa do zup w proszku typ vegeta lub równoważny 1.100,00kg, musztarda stołowa 1.000,00 kg, ketchup łagodny 1.000,00 kg, pieprz czarny mielony 60,00 kg, majeranek 20,00 kg, papryka słodka mielona 20,00 kg, czosnek mielony 20,00 kg, pieprz ziołowy 10,00 kg, liść laurowy 10,00 kg, ziele angielskie 10,00 kg, curry 4,00 kg zupa pieczarkowa (w proszku) 350,00 kg, barszcz biały (w proszku) 500,00 kg, barszcz czerwony (w proszku) 400,00 kg, sos sałatkowy 150,00 kg, sos do spaghetti 150,00 kg, sos grzybowy (w proszku) 500,00 kg, kawa zbożowa 1.000,00 kg, herbata czarna 600,00 kg, tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa 20.000,00kg, olej roślinny 3.200,00 l, cukier biały luzem 13.000,00 kg, sól jodowana warzona luzem 2.000,00 kg, ryż biały luzem 3.000,00 kg, kasza manna luzem 2.000,00 kg, kasza jęczmienna perłowa luzem 2.800,00 kg, kasza gryczana prażona luzem 500,00 kg, mąka pszenna typ 500 luzem 6.000,00 kg, fasola Jaś karłowaty 2.000,00 kg, groch łuskany połówki 1.500,00 kg, płatki owsiane 900,00 kg, płatki jęczmienne 900,00 kg, kotlety sojowe 250,00 kg, kostka sojowa 100,00 kg, ocet 300,00 l, kluski śląskie (mrożone)1.700,00 kg, kopytka (mrożone) 1.700,00 kg, pyzy ziemniaczane bez mięsa (mrożone) 1.000,00 kg, knedle z owocami (mrożone) 1.000,00 kg, mieszanka warzywna (mrożona) 800,00 kg, śledź solony typu matjas płaty bez skóry 1.500,00 kg, burgery rybne mrożone - 2.000,00 kg, paprykarz szczeciński 1.800,00 kg, szprot w pomidorach - 1.500,00 kg, pasztet mazowiecki 1.800,00 kg, pasztet drobiowy 1.800,00 kg, konserwa mięsna typu przysmak śniadaniowy lub równoważny 1.000,00 kg, woda źródlana niegazowana - 22.000,00 l.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.33.14.25 - Przecier pomidorowy 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.83.12.00 - Cukier biały 14.41.00.00 - Sól kamienna 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.85.10.00 - Produkty mączne 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa 03.31.13.00 - Śledź 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.13.13.10 - Pasztety 41.11.00.00 - Woda pitna 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.12.60 - Sosy 15.89.10.00 - Zupy i buliony .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz nie podleganiu wykluczeniu na mocy art.24 ust.1 tejże ustawy. Oświadczenia stanowią załączniki nr 1 i 2. Oferent ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność podanych informacji ze stanem faktycznym. Celem potwierdzenia i oceny spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 lub 10 niniejszej specyfikacji. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie przedstawione dokumenty i oświadczenia będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie art.22 ust.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie art.22 ust.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie art.22 ust.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie art.22 ust.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawki podatku VAT nastąpi odpowiednia zmiana ceny. Do ceny netto wykonawca doliczy podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający ma prawo dokonać zmiany w ramach zawartej umowy lub odstąpić od niej w przypadku, gdy zmianie ulegną przepisy, warunki oraz zasady funkcjonowania odbiorcy, albo zaistnieje konieczność wprowadzenia takiej zmiany na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w zakresie do 20% z powodu np.: zmniejszenia stanu zaludnienia osadzonych w jednostce lub na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy Warszawa - Mokotów
ul. Rakowiecka 37
02-521 Warszawa
tel.: (22) 640-80-33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37 02-521 Warszawa Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r. roku
więcej: Śledź »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.