eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowaryModernizacja oświetlenia ulicznego miasta Kowary

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Kowary: Modernizacja oświetlenia ulicznego miasta Kowary
Numer ogłoszenia: 214315 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kowarach , ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowary.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia ulicznego miasta Kowary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia a) wciąganie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego w słup lub do rury osłonowej - 14.448 m - 1 przewód, b) montaż na zamontowanym wysięgniku opraw sodowych mocy 150W (1 lampa w oprawie) - 423 szt., c) montaż na zamontowanym wysięgniku opraw sodowych do lamp o mocy 70W (1 lampa w oprawie) - 551 szt., d) montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na słupie - 47 szt., e) montaż tabliczek bezpiecznikowych na konstrukcji - 488 szt., f) montaż z kosza podnośnika samochodowego bezpieczników napowietrznych dla linii niskiego napięcia - 486 kpl., g) inwentaryzacja powykonywawcza ze schematem sieci oświetleniowej. 2.Parametry techniczne opraw oświetleniowych: a) napięcie zasilania 230 V, b) klasa ochronności II, c) stopień ochrony: - dla opraw oświetlenia ulicznego IP minimum 65/43 (komora lampy/komora osprzętu), - dla opraw parkowych IP minimum 65/43 (komora lampy komora osprzętu), - dla opraw retro IP minimum 54/43 (komora lampy komora osprzętu), d) źródło światła - sodowe wysokoprężne, e) korpus lampy wykonany z tworzywa odpornego na UV wzmocnionego włóknem szklanym, f) odbłyśnik z polerowanej blachy aluminiowej, g) klosz z poliwęglanu odporny na UV i uderzenia (wandaloodporny), h) regulacja konta nachylenia montażu oprawy na wysięgniku, i) regulacja położenia oprawki lampy i układu optycznego, j) przystosowane do mocowania na wysięgniku rurowym o średnicy 42 do 60 mm, k) oprawy typu Retro powinny być zbliżone kształtem i kolorem do opraw istniejących, z kloszem poliwęglanowym, mlecznym - istniejące oprawy przedstawia załącznik nr 10 do specyfikacji l) oprawy parkowe - klosz poliwęglanowy, koloru koniakowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 12.000 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wyłączeniu, jeżeli: a) ubiegają się o udzielenie tego zamówienia, b) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawca lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, d) pozostają z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób, e) zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 2.Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia składają, pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1. 3.Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu po powzięciu przez nią wiadomości o okolicznościach, o których mowa w ust. 1, powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz innych czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.W przypadku, o którym mowa w ust. 5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 5, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Udział podwykonawców realizujących część zamówienia należy wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ 1.Wykonawca przystępujący do przetargu musi się wykazać posiadaniem przynajmniej jednego pracownika uprawnionego do kierowania robotami elektrycznymi oraz posiadającego ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego. 2.Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 podobnych zamówień o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje- wg pkt E 9. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Akceptacja załączonego wzoru umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Każdy Wykonawca zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) przystępujący do postępowania ma złożyć oświadczenia- załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac wymiany oświetlenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościową oświetlenia stanowiącemu przedmiot zamówienia - wg pkt E10 - załącznik nr 4 do SIWZ. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 5 do SIWZ. Kosztorys ofertowy. Harmonogram finansowo- rzeczowy. Dowód wniesienia wadium. Nominalna skuteczność świetlna zgodnie z PN-EN 62035 moc lampy minimum 70 - max 125 W, minimalna skuteczność świetlna (Im na W ) minimum 65. Nominalna skuteczność świetlna zgodnie z PN-EN 62035 moc lampy minimum 125 - max 400 W, minimalna skuteczność świetlna (Im na W )minimum70. Spełnienie wymagań bezpieczeństwa zawartych w normach PN - EN 60598-2:2006, PN -EN 60598-1:2007..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip@kowary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: .Urząd Miejski w Kowarach, ul. 1 Maja 1 a, 58-530 Kowary, pok. nr 5-6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miejski w Kowarach, ul. 1 Maja 1 a, 58-530 Kowary, (sekretariat pok. nr 12)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.