eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa mąki, kasz, musli i płatków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Grudziądz: Dostawa mąki, kasz, musli i płatków
Numer ogłoszenia: 214280 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, fax 056 4583222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mąki, kasz, musli i płatków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mąki, kasz, musli i płatków w ilości produktów ogółem: 56.990 kg i w asortymencie zgodnie z treścią SIWZ z możliwością składania ofert częściowych do Jednostek Wojskowych stacjonujących w miejscowościach: Bydgoszcz, Toruń, Grudziądz, Inowrocław, Brodnica, Chełmno, Pruszcz Gdański, Lębork.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.61.21.00 - Mąka pszenna Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.21.00 - Mąka pszenna Oryginalny kod CPV: 15.61.31.00 - Kasze Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa Oryginalny kod CPV: 15.61.33.80 - Płatki owsiane Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.33.80 - Płatki owsiane Oryginalny kod CPV: 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane Oryginalny kod CPV: 15.61.33.13 - Musli Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.33.13 - Muesli lub produkty równoważne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008; lub data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 4.407,00 PLN, w tym: Zadanie 1 - 1960,00 PLN; Zadanie 2 - 2447,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 2 - 3 zostaną spełnione jeśli spełnia je chociażby jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 4.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 1, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VII. 5.Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale VII, na zasadzie -spełnia lub -nie spełnia, wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z przedsiębiorców będący wspólnikiem spółki cywilnej i członkiem konsorcjum z zastrzeżeniem, że oprócz wymogu złożenia odrębnych oświadczeń przez każdego z ww. o spełnieniu warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy mogą oni złożyć oświadczenie, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 -3 ustawy. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia w ofercie następujących dokumentów (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 1)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - art. 2,Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu (Podstawa: § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 1)Wykazu dostaw potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, który składa się na całość zamówienia lub jego część (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę częściową). Suma brutto wartości wszystkich dostaw wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ musi odpowiadać co najmniej wartości brutto składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest podać w Wykazie wartości dostaw, daty ich wykonania i odbiorców oraz zobowiązany jest załączyć dokumenty wystawione przez Odbiorców do których były realizowane te dostawy potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów (Podstawa: § 1 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 1)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 15 % wartości brutto składanej oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (art. 809 Kodeksu cywilnego) 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: 1)pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a i c oraz w pkt 2, powinny by wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 5 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rbm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1, budynek nr 20 pokój nr 1 (kasa).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 08:30, miejsce: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1, budynek nr 1 pokój nr 107..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przetworów zbożowych (mąka, kasze) do Jednostek Wojskowych : JW 1189., JW 1515, CSAiU, JW 1523, JW 1641, 1 OSK, JW 1109, JW 3136, JW 3537, JW 1300, JW 1889..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Jednostek Wojskowych mąki, kasz w ilości i asortymencie zgodnie z treścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.21.00-2, 15.61.31.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008; Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przetworów zbożowych (płatki, musli) do Jednostek Wojskowych : JW 1189., JW 1515, CSAiU, JW 1523, JW 1641, 1 OSK, JW 1109, JW 3136, JW 3537, JW 1300, JW 1889..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów zbożowych (płatki, musli) w ilości i asortymencie zgodnie z treścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.80-5, 15.61.33.11-1, 15.61.33.13-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008; Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.