eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Prztarg- Odpady medyczne Nr sprawy ZP/ 10 / 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Nowe Miasto: Prztarg- Odpady medyczne Nr sprawy ZP/ 10 / 2007
Numer ogłoszenia: 214254 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax 048 6740040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prztarg- Odpady medyczne Nr sprawy ZP/ 10 / 2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór wraz z załadunkiem i utylizacją odpadów medycznych i innych zebranych przez SP ZOZ Nowe-Miasto n/P i podległe mu placówki w okresie 3 lat.Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety .Odbiór odpadów do dwóch razy w miesiącu w przypadku pakietu nr 1 w ustalonym z wykonawcą dniu tygodnia. W przypadku pakietu nr 2 i 3 na osobne wezwanie zamawiającego, w przypadku pakietu nr 4 jeden raz w tygodniu . W skład odpadów wchodzą : 1.Pakiet nr 1- części ciała , organy ludzkie i inne odpady zawierające drobnoustroje lub ich toksyny; 2.Pakiet nr 2-odpady urządzeń elektrycznych i elektronicznych; 3.Pakit nr 3-odpady chemiczne w postaci wywoływaczy i utrwalaczy oraz ścinków klisz rtg; 4.Pakiet nr 4- odpady komunalne (niesegregowane) . Wielkość zamówienia poniżej 211000 euro (96.000,00 PLN)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej. Wykonawcy ubiegający sie o zamówienie muszą spełnić warynki zawarte w arrt 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r Nr 164, poz.1163 ze zm.).W celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w tym artykule wykonawcy ubiegający się o zamówienie musza złożyć wraz z ofertą stosowne dokumenty i oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ należy załaczyć: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonania działalności określonej przedmiotem zamówienia wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia; a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art.22 oraz art 24 ustawy Pzp wg wzoru okreslonego w zal. nr 6 do SIWZ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagaja wp[isu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej ( potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objetym przedmiotem zamówienia- koncesje , zezwolenia lub licencje) wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert; c)koncesje ,zezwolenie lub licencje , jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; d)oświadczenie wykonawcy , iż unieszkodliwianie odpadów medycznych odbywać się będzie zgodnie z art.9 ust 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach z uwzględnieniem zapisów art 9 ust 4-5 tejże ustawy; 2.W celu potwirdzenia .że wykonawca posiada odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa oświadczenie wykonawcy o spełnieniu tego warunku zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 3.W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa dokumenty: a)oryginał lub kserokopię polisy lub inny dokument potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż niż kwota składanej oferty. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 5.Pozwolenie na transport,odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub ich zbieranie zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U z 2001 r, Nr 62,poz.628 ze zm.). 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów paragarafu 2 zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane (Dz.U 2006r Nr 87, poz.605). Dokumenty składane są w formie oryginału,wypisu ,odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski stosownie do obowiązujących przepisów. Kserokopię dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę (y) uprawnoną(ne) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 Opłata wynosi 30 zł .Płatne w kasie Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym oddział Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 lub po złożeniu zamówienia faksem ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 budynek administracyjny (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest odbiór i utylizacja odpadów medycznych w tym organów ludzkich i częsci ciała o kodach 180102, 180103,180104..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.12.22.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady elektryczne i elektroniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jestodbiór i utylizacji odpadów pochodzących z rozbiórki sprzetu medycznego lub jego kasacji w tym świetlówek o kodach 160213 i 160214.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.12.22.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odpady chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady pochodzące z RTG w postaci utrwalacza , wywoływacza oraz opakowań po nich o kodach 090104 i 090107.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.12.22.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odpady komunalne niesegregowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszelkiego rodzaju odpady komunalne o kodach 20 03 01.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.12.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.