To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-26
Poznań: Najem urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 214220 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186076 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6583500, 6583527,28, faks 061 6583518.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem urządzeń wielofunkcyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest najem czterech drukujących urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem, serwisem i materiałami eksploatacyjnymi do tych urządzeń. 2. Ilość i miejsce użytkowania urządzeń oraz szacowana ilość wydruków/kopii w rozbiciu na poszczególne urządzenia została określona w załączniku nr 3. 3. Specyfikacja techniczna urządzeń została zawarta w załączniku nr 2. 4. Zamawiający nie wymaga zaoferowania fabrycznie nowych urządzeń. 5. Umowa zostanie zawarta na okres do dnia 3.04.2016 r. 6. Zamawiający szacuje, że miesięcznie ilość wydruków/kopii wyniesie łącznie 80 000 stron. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pełnego uruchomienia i konfiguracji urządzeń w strukturze IT Zamawiającego oraz przeszkolenia z obsługi urządzeń wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 8. Wynagrodzenie wykonawcy będzie naliczane z dołu, za każdy miesiąc kalendarzowy, na podstawie ilości stron wydruków/kopii wykonanych w danym miesiącu na najmowanych urządzeniach pomnożonej przez cenę jednostkową brutto za jedną stronę wydruku/kopii. 9. Za cenę wydruku/kopii formatu A3 przyjmuje się podwójną cenę jednostkową brutto za wydruk/kopię formatu A4. 10. Liczba kopii/wydruków odczytywana będzie przez Zamawiającego z wykorzystaniem zdalnego dostępu do serwera wydruków w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca kalendarzowego. 11. Użytkowanie urządzenia jako skanera nie podlega zliczaniu przez liczniki wydruków/kopii i nie będzie dodatkowo płatne. 12. Wykonawca jest zobowiązany uruchomić urządzenia wymienione w lokalizacji wymienionej w Załączniku nr 3 do siwz w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KC CONSULTING JERZY WAWRYSZCZUK, ul. Piątkowska 116B/1, 60-649 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41328,00
Oferta z najniższą ceną: 41328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49386,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.