To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Lublin: Zamówienie uzupełniające do zadnia podstawowego p.n. wycinka drzew z pasa drogowego w ciągu dróg krajowych Nr 2, Nr 19, Nr 63 oraz Nr 68 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 214187 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202945 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadnia podstawowego p.n. wycinka drzew z pasa drogowego w ciągu dróg krajowych Nr 2, Nr 19, Nr 63 oraz Nr 68 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem wykonanie usług polegających na wycince drzew w ilości 35 szt. przy drodze krajowej nr 2 na odcinku od km 662+120 do km 669+810.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU SŁAWEX Sławomir Szczuchniak, Pieszowola 12, 21-230 Sosnowica, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1540,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1663,20
Oferta z najniższą ceną: 1663,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1663,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły 3 lata umowa została zawarta w dniu 11.04.2013r. Zamówienie uzupełniające zamierza się udzielić wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SŁAWEX Sławomir Szczuchniak Pieszowola 12, 21-230 Sosnowica. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego i uzupełniającego to 72 200,70 zł netto w tym wartość przewidywanego zamówienia uzupełniającego, to kwota 12 033,69 zł netto. Wartość usług uzupełniających przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia uzupełniającego wynikająca z wyceny szacunkowej zamówienia uzupełniającego wynosi 1 540,00 zł netto. Do 24.09.2013r. nie udzielano zamówień uzupełniających. Wobec tego kwota robót uzupełniających nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty przewidzianej na zamówienie uzupełniające w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, co zamówienie podstawowe. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wobec tego zostały wyczerpane wszystkie przesłanki dla zamówień uzupełniających określone w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wniosek o udzielenie zamówienia jest zasadny.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





