eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa i montaż okiennic oraz stolarki drzwiowej drewnianej w budynku Latarni Morskiej Niechorze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Szczecin: Dostawa i montaż okiennic oraz stolarki drzwiowej drewnianej w budynku Latarni Morskiej Niechorze
Numer ogłoszenia: 214170 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Morskim w Szczecinie - Administracja Budynków , pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914403363, fax. 091 4403363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze przy jednostce budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż okiennic oraz stolarki drzwiowej drewnianej w budynku Latarni Morskiej Niechorze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)demontaż 30 szt. okiennic na kondygnacji I i II budynku latarni, 2)demontaż 2 szt. drzwi wejściowych na kondygnacji I budynku latarni, 3)demontaż 2 szt. drzwi wejściowych do pomieszczenia technicznego, 4)demontaż 3 szt. drzwi wejściowych oraz 1 szt. bramy wjazdowej w budynku gospodarczym, 5)demontaż 2 szt. furt wejściowych na podwórze, 6)dostawa i montaż 30 szt. okiennic na kondygnacji I i II budynku latarni, 7)dostawa i montaż 2 szt. drzwi wejściowych na kondygnacji I budynku latarni, 8)dostawa i montaż 2 szt. drzwi wejściowych do pomieszczenia technicznego, 9)dostawa i montaż 3 szt. drzwi wejściowych oraz 1 szt. bramy wjazdowej w budynku gospodarczym, 10)dostawa i montaż 2 szt. furt wejściowych na podwórze, 11)prace towarzyszące..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.31.00.00 - Drewniane wyroby stolarskie dla budownictwa Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.00.00 - Stolarka budowlana .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: w okresie ostatnich 3 lat ( przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali minimum dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej o wartości nie niższej niż 100 000 zł każde, w tym jedno w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponować będzie odpowiednimi zasobami osobowymi, w szczególności: - kierownikiem, który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń, przynależnym do właściwej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej dwuletnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. ( Dz. U. 150 poz. 1579 ) 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 140 000 zł. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i 2 pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp (zawarte na formularzu ofertowym- zał. nr 1 do SIWZ oraz na zał. Nr 2 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej wymagane dokumenty rejestracyjne winny dotyczyć wszystkich ich wspólników. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopia uprawnień i kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) -z przedstawionego wykazu oraz dokumentów potwierdzających, iż dostawy te zostały wykonane należycie musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w sposób niebudzący żadnych wątpliwości, W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz dostaw. 1) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości. Polisa lub inny dokument powinien obowiązywać przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do przedłożenia w/w. dokumentu przed podpisaniem umowy. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty składa ten Wykonawca, który odpowiada za spełnienie przedmiotowego warunku lub każdy z członków składających ofertę wspólną, jeżeli suma ubezpieczenia będzie minimum wymaganej wysokości. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami ubezpieczenia zdrowotnego lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej. W związku z powyższym oferta złożona przez spółkę cywilną powinna spełniać następujące wymagania: oferta spółki winna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki osobno dla każdego z jej wspólników, chyba, że spółka dysponuje tylko jednym w w/w dokumentów wystawianym łącznie dla wszystkich wspólników..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Morskim w Szczecinie AB, Plac Batorego 4 pokój 12, 70-207 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Morskim w Szczecinie AB, Plac Batorego 4 pokój 9A, 70-207 Szczecin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.