Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Warszawa: Dostawa 9 samochodów dla PFRON
Numer ogłoszenia: 214114 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, fax 022 5055275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 9 samochodów dla PFRON.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III.Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla PFRON 9 fabrycznie nowych samochodów, wyprodukowanych w 2007 roku tj.: 8 samochodów osobowych i 1 samochodu dostawczego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do Specyfikacji. 2.Samochody stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej. 3.Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Odbiór samochodów przez Zamawiającego nastąpi u Wykonawcy. b) Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości producenta oferowanych samochodów: - 24 miesiące gwarancji jakości na części mechaniczne, - 36 miesięcy gwarancji jakości na powłoki lakiernicze, - 10 lat gwarancji jakości na perforację elementów nadwozia, przy zapewnieniu możliwości dokonywania przeglądów i napraw samochodów w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO) na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej. Gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę nie może wyłączyć uprawnień gwarancyjnych przyznawanych przez producenta samochodów. c) Odbiór samochodów zostanie dokonany przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego samochodów (Załącznik nr 2 do Umowy). d) Faktury, wystawione po podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego, płatne będą w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Zamawiającego. 4. Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia: - 34 13 61 00 - 0 (Lekkie samochody półciężarowe), X021 - 9 (Napędzane silnikiem benzynowym); - 34 11 00 00 - 1 (Samochody osobowe) X021 - 9 (Napędzane silnikiem benzynowym); IV. Oferty częściowe 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety tj.: a) Pakiet 1 - dostawa dla Oddziałów PFRON 8 samochodów osobowych, b) Pakiet 2 - dostawa dla Biura PFRON 1 samochodu dostawczego. 2. Określone w Pakietach 1 i 2 wymagania dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych i wyposażenia są wymaganiami minimalnymi jakie muszą spełniać oferowane samochody. 3. Ofertę można złożyć w stosunku do wszystkich Pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Oryginalny kod CPV: 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia wynosi 9 000 zł ( słownie: dziewięć tysięcy złotych), a w przypadku złożenia oferty na część zamówienia, wadium dla poszczególnych Pakietów wynosi : a) Pakiet 1 - 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) b) Pakiet 2 - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości równej sumie wartości wadiów przewidzianych dla tych Pakietów, na które składa ofertę Wykonawca..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VIII. Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Dysponują sami lub sieć, którą Wykonawcy reprezentują, co najmniej dwoma autoryzowanymi stacjami serwisowymi na terenie Warszawy i co najmniej jedną autoryzowaną stacją serwisową w każdym z pozostałych 15 miast wojewódzkich lub w odległości do 20 km od granic terytorialnych tych miast. Zamawiający dokona kwalifikowania Wykonawców na podstawie art. 24 ustawy Pzp m.in. w oparciu o wymagane dokumenty części IX Specyfikacji na zasadzie spełnia/nie spełnia, a następnie badania ofert w oparciu o art. 89 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX.Informacja o dokumentach i oświadczeniach, wymaganych od Wykonawców, które należy dostarczyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do Specyfikacji część A). 3.Oświadczenie Wykonawcy, że sam lub sieć, którą Wykonawca reprezentuje dysponuje co najmniej dwoma autoryzowanymi stacjami serwisowymi na terenie Warszawy i co najmniej jedną autoryzowaną stacją serwisową w każdym z pozostałych 15 miast wojewódzkich lub w obrębie do 20 km od granic terytorialnych tych miast. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego wyżej dokumentu, zastępuje się go dokumentem, wystawionym w terminie odpowiednio do terminów określonych powyżej, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. X.Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcjum/spółka cywilna) 1.W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokument wymieniony w części IX Specyfikacji pkt 1, natomiast oświadczenie (załącznik nr 2 do Specyfikacji część B) wymienione w pkt 2 części IX Specyfikacji może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2. Oświadczenie o którym mowa w części IX pkt 3 Specyfikacji winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają wymagany warunek w sposób łączny. 2. Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 3. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 4. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty, o którym mowa w pkt. 6 części XV Specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, p. 802.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, kancelaria - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla Oddziałów PFRON 8 samochodów osobowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla Biura PFRON 1 samochodu dostawczego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





