Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-21
Lubin: DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Numer ogłoszenia: 214068 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin , Księginice 14, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 840 81 52, faks 076 840 81 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Dowozy i opiekę uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Lubin do szkół w Lubinie wraz z powrotem do domu w roku szkolnym 2012/2013. Planowana liczba przewożonych uczniów (dziennie w jedną stronę) wynosi - 12. Opiekun powinien sprawować opiekę nad przewożonymi uczniami w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania oraz powinien doprowadzić ucznia do szkoły rano i z powrotem odebrać ucznia ze szkoły. Planowane trasy: Trasa I - planowana długość trasy - 46 km (planowana liczba przewożonych uczniów - 11) Krzeczyn Mały ------ Chróstnik ------ Raszówka ------- Miłoradzice ------- Gogołowice ------ Miłosna ------- Osiek ------- Lubin (Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lubinie, II LO w Lubinie, Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubinie, Salezjańskie Liceum Ogólnokształcące w Lubinie). Trasa II - planowana długość trasy - 15 km (planowana liczba przewożonych uczniów - 1) Szklary Górne --------------- Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubinie Planowana łączna dzienna liczba kilometrów dla obu tras (rano i powrót) wynosi - 122 km Wykaz jednostek objętych zamówieniem, planowaną liczbę dowożonych uczniów do poszczególnych jednostek, planowane godziny rozpoczęcia zajęć szkolnych i planowane godziny zakończenia zajęć szkolnych określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na danych trasach. Zamawiający przewiduje, w razie potrzeb, zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie roku szkolnego, tj.: zmiany tras, długości tras, miejscowości, jednostek i godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w jednostkach objętych niniejszym zamówieniem, przy czym stawka za 1 km przewozów wynikająca z przedstawionej przez Wykonawcę oferty nie ulegnie zmianie. Zmiany w rozkładzie jazdy wprowadzone przez Wykonawcę w trakcie roku szkolnego wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży Zamawiającemu rozkład jazdy opracowany na podstawie danych zawartych w niniejszej SIWZ. Dowozy uczniów do szkół odbywać się będą w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły nie wcześniej niż pół godziny i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące podczas przewozów. Pojazd wykonujący przewozy powinien być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym o takich samych parametrach. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca powinien zapoznać się ze stanem technicznym tras..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi związanej z przewozami uczniów niepełnosprawnych, z podaniem dat wykonania, odbiorców i liczby przewożonych uczniów z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży wykaz pojazdów zdolnych do wykonania zadania z podaniem marki, typu, nr rejestracyjnego i liczby pojazdów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązującej stawki VAT na usługi objęte umową. 2. Zamawiający przewiduje, w razie potrzeb, zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie roku szkolnego, tj.: zmiany tras, długości tras, miejscowości, jednostek i godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w jednostkach objętych niniejszym zamówieniem, przy czym stawka za 1 km przewozów wynikająca z przedstawionej przez Wykonawcę oferty nie ulegnie zmianie. Zmiany te mogą być wprowadzone na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający przewiduje zmiany liczby przewożonych uczniów na danych trasach, które mogą być wprowadzone na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 4. Zamawiający przewiduje zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie roku szkolnego dokonane przez Wykonawcę. Zmiany takie wymagają konsultacji oraz akceptacji Zamawiającego i mogą być wprowadzone na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin
59-300 Lubin
Księginice 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin 59-300 Lubin Księginice 14 pok. nr 116 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki 20/61 ul. Andromedy w Osieku.
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- "ŚWIADCZENIE USŁUG DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LUBINIE W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chełm do przedszkoli, szkół, placówek oświatowych w mieście Chełm i powiecie chełmskim od 01.01. 2026 r. do 31.12.2026 r
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- "Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wietrzychowicach w 2026 r."
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





