eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rachanie › Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Rachanie: Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
Numer ogłoszenia: 214064 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rachanie , ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, woj. lubelskie, tel. 084 6471103, faks 084 6471103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rachanie.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i urządzeń dydaktycznych oraz sprzętu audiowizualnego do następujących oddziałów przedszkolnych położonych na terenie Gminy Rachanie: - Szkoła Podstawowa w Grodysławicach, Grodysławice 119, - Szkoła Podstawowa w Rachaniach, ul. Partyzantów 47, Rachanie, - Szkoła Podstawowa w Wożuczynie, Wożuczyn 182, 2. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dostawa odbywać się będzie transportem zapewnionym przez Wykonawcę. 3. W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne proponowanych urządzeń i oprogramowania, aprobaty techniczne, inne dokumenty zawierające dane techniczne i funkcjonalności oferowanych urządzeń oraz oprogramowania lub może w inny sposób wykazać równoważność oferowanych rozwiązań. 4. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. 5. Użyte w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy służą wyłącznie uszczegółowieniu opisu przedmiotu zamówienia natomiast podane parametry techniczne i wymiary określają minimalne wymagania dla opisywanych przedmiotów z dopuszczeniem zastosowania równoważnych jakościowo materiałów i produktów. Zadanie Nr 1 Dostawa pomocy dydaktycznych. - Szkoła Podstawowa w Grodysławicach - załącznik nr 7.1 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Rachaniach - załącznik nr 7.1 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Wożuczynie - załącznik nr 7.1 do SIWZ Materiały i pomoce dydaktyczne będące przedmiotem dostaw muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach ( Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm. ) Szczegółowy zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 8.1 do SIWZ. Zadanie Nr 2 Dostawa sprzętu audiowizualnego. - Szkoła Podstawowa w Grodysławicach - załącznik nr 7.2 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Rachaniach - załącznik nr 7.2 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Wożuczynie - załącznik nr 7.2 do SIWZ Szczegółowy zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 8.2 do SIWZ. Wykonawca udzieli na zaoferowany sprzęt audiowizualny gwarancji, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta oraz zapewni serwis gwarancyjny. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt audiowizualny w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony i zamontowany sprzęt audiowizualny powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE lub dokument równoważny. Zadanie Nr 3 Dostawa wyposażenia pomieszczeń lekcyjnych. - Szkoła Podstawowa w Grodysławicach - załącznik nr 7.3 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Rachaniach - załącznik nr 7.3 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Wożuczynie - załącznik nr 7.3 do SIWZ Szczegółowy zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 8.3 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.32.20.00-6, 39.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ , 2. Kosztorysy ofertowe - załączniki nr 7.1, 7.2, 7.3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy PZP. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) opóźnienia związane z czynnościami Zamawiającego, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na Wykonawcę, b) wystąpienie siły wyższej, przez którą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń, c) zawieszenia terminów realizacji zamówienia przez Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, 2) zmiany produktów/urządzeń objętych przedmiotem zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego i będzie wynikać z niedostępności na rynku tych produktów/urządzeń, które zostały przedstawione w ofercie Wykonawcy, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, a produkty/urządzenia mają parametry takie same lub lepsze niż te wskazane w ofercie, bez zmiany wynagrodzenia. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjująca zmianę i wyrażenie zgody przez drugą stronę umowy oraz sporządzenie przez strony stosownego protokołu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rachanie.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rachaniach 22-640 Rachanie, ul. Dolna 1, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Rachaniach ul. Dolna 1, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.08.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Dostawa pomocy dydaktycznych. - Szkoła Podstawowa w Grodysławicach - załącznik nr 7.1 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Rachaniach - załącznik nr 7.1 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Wożuczynie - załącznik nr 7.1 do SIWZ Materiały i pomoce dydaktyczne będące przedmiotem dostaw muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach ( Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm. ) Szczegółowy zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 8.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu audiowizualnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 Dostawa sprzętu audiowizualnego. - Szkoła Podstawowa w Grodysławicach - załącznik nr 7.2 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Rachaniach - załącznik nr 7.2 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Wożuczynie - załącznik nr 7.2 do SIWZ Szczegółowy zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 8.2 do SIWZ. Wykonawca udzieli na zaoferowany sprzęt audiowizualny gwarancji, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta oraz zapewni serwis gwarancyjny. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt audiowizualny w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony i zamontowany sprzęt audiowizualny powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE lub dokument równoważny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.30.00.00-6, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczeń lekcyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 Dostawa wyposażenia pomieszczeń lekcyjnych. - Szkoła Podstawowa w Grodysławicach - załącznik nr 7.3 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Rachaniach - załącznik nr 7.3 do SIWZ - Szkoła Podstawowa w Wożuczynie - załącznik nr 7.3 do SIWZ Szczegółowy zakres i parametry techniczne przedstawiono w Załączniku nr 8.3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-3, 39.16.00.00-1, 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.