eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świekatowo › PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ORAZ WYPOSAŻENIE BUDYNKU KOMUNALNEGO ZLOKALIZOWANEGO NA DZIAŁCE NR 280/7 W OBRĘBIE GEODEZYJNYM ŚWIEKATOWO W MIEJSCOWOŚCI ŚWIEKATOWO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Świekatowo: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ORAZ WYPOSAŻENIE BUDYNKU KOMUNALNEGO ZLOKALIZOWANEGO NA DZIAŁCE NR 280/7 W OBRĘBIE GEODEZYJNYM ŚWIEKATOWO W MIEJSCOWOŚCI ŚWIEKATOWO.
Numer ogłoszenia: 214054 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117808 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa, ul. Dworcowa 20A, 86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3322012, faks 052 3322012.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ORAZ WYPOSAŻENIE BUDYNKU KOMUNALNEGO ZLOKALIZOWANEGO NA DZIAŁCE NR 280/7 W OBRĘBIE GEODEZYJNYM ŚWIEKATOWO W MIEJSCOWOŚCI ŚWIEKATOWO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie budynku komunalnego przy ul. Tucholskiej 6 z przeznaczeniem na gabinety lekarskie i Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Rozbudowa dotyczy obiektu o układzie funkcjonalnym pomieszczeń dla świadczeń profilaktyczno-leczniczych. Ponadto przedmiotem zamówienia jest wyposażenie technologiczne obiektu zgodnie z wykazem umieszczonym w dokumentacji projektowej, w opisie projektu budowlanego - technologia. DANE POWIERZCHNIOWE I GABARYTOWE ( w tym procentowy bilans terenu) Powierzchnia działki: 1685,00 m2 ( 100,00 % ) Powierzchnia zabudowy bud. istniejącego 139,60 m2 ( 8,28% ) Powierzchnia zabudowy bud. projektowanego 206,64 m2 ( 12,26% ) Powierzchnie utwardzone: 682,66 m2 ( 40,51% ) Powierzchnia zieleni 624,60 m2 ( 37,07% ) Garaż 31,50 m2 ( 1,88% ) Budynek istniejący Długość 13,37 m Szerokość 10,44 m Wysokość 8,50 m Powierzchnia użytkowa części objętej opracowaniem 303,09 m 2 Kubatura 1284,30 m3 Budynek projektowany ( dobudowa): Długość 24,68 m Szerokość 10,12 m Wysokość 4,12 m Powierzchnia użytkowa 170,13 m2 Kubatura 797,63 m3 Wyposażenie budynku: wykaz sprzętu i mebli znajduje się w projekcie budowlanym i przedmiarze robót - branża budowlana. Szczegółowo przedmiot zamówienia ( roboty budowlane włącznie z termomodernizacją, CO i wyposażenie technologiczne) jest opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania robót w formie oryginałów są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. nr 8, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8: 00 do 15:00. Zamawiający informuje, że przedmiar robót opracowany przez zamawiającego, wskazuje m.in. podstawy do ustalania cen jednostkowych robot lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robot, stanowi dla Wykonawcy jedynie informację o charakterze pomocniczym, służącą sporządzeniu oferty. Wykonawca składając ofertę określi wynagrodzenie ryczałtowe nie w oparciu o przedmiar, ale w oparciu o dokumentację projektową (projekt budowlany, wykonawczy). Przedmiar robot jest materiałem pomocniczym dołączonym do SIWZ wyłącznie w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Ponadto dokumentacja projektowa w tym, opisy techniczne, projekty zagospodarowania, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót do wykonania Gmina Świekatowo umieściła na stronie internetowej www.bip.swiekatowo.lo.pl. w zakładce przetargi. Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o projekt budowlany opracowany przez Pracownię Architektoniczną ARUS z dnia 20.04.2009 r , - pozwolenie na budowę nr 767/2009 z dnia 4.12.2009 r. oraz projekt budowlany do decyzji zmieniającej nr 120/2013 z dnia 7.03.2013 r, - opracowany przez Pracownię Architektoniczną ARUS z dnia 18.01.2013 r. Do obowiązków Wykonawcy należy również: zabezpieczenie terenu budowy, oznakowanie terenu budowy. Przed wbudowaniem i wyposażeniem technologicznym materiałów na obiekcie, w tym instalacji w kotłowni olejowej, CO, sieci wodno - kanalizacyjnej wykonawca ma obowiązek przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej przy odbiorze robót budowlanych. W przypadku wystąpienia nieistotnych zmian w projekcie budowlanym powykonawczym do obowiązków wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody zamawiającego należy wykonanie rysunków zamiennych z akceptacją autora dokumentacji projektowej i podpisem kierownika budowy. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy przeprowadzenie rozruchu kotłowni, zgłoszenie wymaganych urządzeń kotłowni do Urzędu Dozoru Technicznego w Bydgoszczy i uzyskanie zezwolenia na eksploatację. Niniejszy dokument należy załączyć do protokółu końcowego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników obsługi co do sposobu działania i eksploatacji kotłowni oraz dostarczenie użytkownikowi dokumentacji techniczno-ruchowej z zawartą w niej instrukcją obsługi kotła i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. Wykonawca w ramach ceny oferty jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą budynku. Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w dokumentach odnoszących się do niniejszego przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji projektowej (budowlanej), rysunkach technicznych, specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót, znajduje się wskazanie dotyczące znaków towarowych, patentów lub pochodzenia mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający przyjmuje zastosowanie rozwiązań równoważnych przy realizacji przedmiotu zamówienia to znaczy takich samych lub lepszych pod względem jakości i funkcjonalności oraz warunków i kosztów eksploatacji jak te opisane w dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego Zamówienia. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany, ( jeżeli występuje) w dokumentacji projektowej konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Nazwy własne/pochodzenie/producent wskazane w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania robót, przedmiarach robót - jeżeli występują nie są wiążące dla Wykonawcy, należy je traktować, jako materiały przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych materiałów występujących w dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KOSZOWSKI s. c. Andrzej Koszowski i Edyta Skiba- Koszowska, ul. Szkolna 15., 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1253989,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 875760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 726000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1443178,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.