Ogłoszenie z dnia 2006-04-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa produktów toaletowych do dalszej odsprzedaży dla CSP Oddział Regionalny w Tarnowie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, do kontaktów: Adrian Cholewa, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, tel. 012 6190537, fax 012 6190573, e-mail: Adrian.Cholewa@krakow.poczta-polska.pl, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów toaletowych do dalszej odsprzedaży dla CSP Oddział Regionalny w Tarnowie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem 50 urzędów pocztowych (zlokalizowanych na terenie powiatów oświęcimskiego, wadowickiego i suskiego) administrowanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Mickiewicza 6, 33-100 Tarnów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.52.10.00 - Produkty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.10.00 - Perfumy i produkty toaletowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa produktów toaletowych do dalszej odsprzedaży wg załącznika cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 1182370,14 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 100,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Należności Zamawiający płacić będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze VAT w terminie 30 dni od otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy p.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Za spełnienie warunku zamawiający uzna posiadanie na koncie środków finansowych w wysokości, co najmniej 4100 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych) lub zdolność kredytową na kwotę minimum 4100 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz z ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, że wykonawca wykonał usługi (co najmniej jedną), o których mowa powyżej. W tym celu wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług z podaniem wartości wykonanych usług, ich przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru usług). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-71/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.06.2006, cena - 1,5 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.06.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 10.08.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.06.2006, godzina 10:00, ul. Bronowickiej 44, 30-093 Kraków, pokój nr 213.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





