Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Opole: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ nr 1703OPOLE - ŁUBNIANY
odcinek w m. Kępa , ul. Luboszycka - IV etap.
Numer ogłoszenia: 214013 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ nr 1703OPOLE - ŁUBNIANY odcinek w m. Kępa , ul. Luboszycka - IV etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Przebudowę drogi powiatowej nr 1703 Opole - Łubniany odcinek w m. Kępa , ul. Luboszycka - IV etap w tym : - roboty związane z usunięciem warstwy humusu , - rozbiórki elementów dróg , - roboty ziemne , - wykonanie elementów kanalizacji deszczowej , - wykonanie koryta - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie , - wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltowej gr. 5 cm ( w-wa wiążąca ) - ułożenie obrzeży i krawężników oraz wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej wg zakresu i wymagań określonych w Dokumentacji projektowej z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) - stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót Okres gwarancji : 36 miesiące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2.400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych ). Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu (przelewem bankowym), poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego:PKO BP SA I O/Opole nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 z dopiskiem Wadium na przetarg P-18/08 - Budowa chodnika w m. Dziekaństwo ,a dowód przelewu załączyć do oferty w oryginale lub jego potwierdzoną kopię Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed datą i godziną złożenia ofert . Wadium wnoszone w innej formie należy załączyć do oferty w oryginale..III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada lub ma zapewniony dostęp (dzierżawa, użyczenie, itp.) do w pełni sprawnych jednostek transportowych i sprzętowych wymaganych wg Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej: - płyta do zagęszczania - 1 szt - koparka samojezdna - 1 szt - , piła do cięcia asfaltu - 1 szt , samochód samowyładowczy - 1 szt Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) ma do dyspozycji pracowników posiadających niezbędne doświadczenie w zakresie budownictwa drogowego i kanalizacji deszczowych, w tym: - kierownika robót drogowych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającego odpowiednie uprawnienia branżowe ( drogowe ) i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa - Kierownik robót wodno-kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim stażem pracy i 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku posiadajacy odpowiednie uprawnienia w branży oraz przynależnoośc do właściwej Izby Budownictwa 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) zrealizował ( zakończył )w okresie ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie 3 zadania w zakresie dróg - chodników - kanalizacji deszczowych o łącznej wartości min. 300.000 zł , w ilości co najmniej - dla robót drogowych - 120.000 zł oraz dla robót kanalizacyjnych - 180.000 zł 5) Sytuacja finansowa Wykazać się średniorocznym przerobem w okresie ostatnich 3 lat obrotowych ( 2005 - 2007 ) w wysokości co najmniej 300.000 zł oraz mieć dostęp lub dysponować środkami umożliwiającymi terminową realizację zamówienia Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): (1) - wypełniony formularz oferty (formularz - załącznik nr 1) (2) - kosztorys ofertowy (formularz - załącznik nr 2) (3) - oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (formularz - załącznik nr 3) (4)- informacja o pracownikach odpowiedzialnych za realizację robót (formularz - załącznik nr 3a) (5) - wykaz robót (formularz - załącznik nr 3b) (6)- dokumenty poświadczające należyte wykonanie robót (np. referencje, protokoły odbioru robót) (7) - oświadczenie finansowe (formularz - załącznik nr 3c) (8) - wykaz sprzętu (formularz - załącznik nr 3d) (9) - dane dot. podwykonawców (formularz - zał.nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać -nie dotyczy i również załączyć do oferty (10)- wstępny harmonogram robót, potwierdzający wykonanie robót w terminie jak w pkt. VII (11)- dowód wpłacenia - wniesienia wadium (12) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (13) -pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (14)- uprawnienia i zaśw. o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa pracowników Wykonawcy lub ewentualnych podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - pok nr 7 po uprzednim zapotrzebowaniu..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Dost i inst kwadrupolowego spektrometru mas (QMS) w ram dop i integ posiadanego syst chromatograf gaz - termograwimetr (GC-STA) na potrzeby projektu "RID."
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.