Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Częstochowa: Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie w budynku ds. Świadczeń Rodzinnych ul. Nowowiejskiego 15 systemu do kierowania ruchem interesantów i zarządzania pracą stanowisk.
Numer ogłoszenia: 214005 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 37 24 200, fax. 034 37 24 250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czestochowa.um.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie w budynku ds. Świadczeń Rodzinnych ul. Nowowiejskiego 15 systemu do kierowania ruchem interesantów i zarządzania pracą stanowisk..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie w budynku użytkowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Sekcję ds. Świadczeń Rodzinnych, ul. Nowowiejskiego 15, systemu do kierowania ruchem interesantów i zarządzania pracą stanowisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu systemu do kierowania ruchem interesantów i zarządzania pracą stanowisk w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia oraz zapoznanie się Zamawiającego osobiście lub poprzez upoważnionego przedstawiciela z miejscem planowej lokalizacji systemu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 niniejszej specyfikacji muszą być: 1)sporządzony przez wykonawcę wykaz zamówień, o których mowa w punkcie 5 specyfikacji, (wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz musi zawierać: zakres opracowania i jego wartość, datę rozpoczęcia i odbioru prac projektowych, nazwę, adres i telefon inwestora. 2)dopuszcza się złożenie dokumentów potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie (referencji). Inne dokumenty: 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenie wykonawcy, złożone pod odpowiedzialnością karną, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)wypełniony druk (Oferta), stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.czestochowa.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. P.O.W. 2 w Częstochowie, pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 13:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , 42-217 Częstochowa , ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 , kancelaria pokój 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch transformatorów oraz dwóch filtrów aktywnych wyższych harmonicznych na potrzeby zasilania rozdzielni nN dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A. w Częstochowie
- Wymiana uszkodzonej skrzyni biegów w pojeździe Volvo FMX GCBA 4/32 Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA OCHRONY SPECJALNEJ W POSTACI KAMIZELEK KULOODPORNYCH, HEŁMÓW KULOODPORNYCH ORAZ GOGLI OCHRONNYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, dla potrzeb PZD Częstochowa
- Dostawa przyczepy edukacyjnej z zakresu prewencji społecznej do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Częstochowa poprzez rozbudowę istniejącej macierzy EMC Unity XT 380 o dodatkowe półki dyskowe wraz z dyskami
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ KALENDARZY
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.