Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa artykułów spożywczych i napojów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Uniwersytecki im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, do kontaktów: Agnieszka Wolska, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5854304, fax 052 5854076, e-mail: zamowienia@szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych i napojów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Dostawa do siedziby Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów spożywczych i napojów w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części "SIWZ". Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (z zastrzeżeniem iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.88.20.00 - Produkty dietetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 15.88.20.00 - Produkty dietetyczne Oryginalny kod CPV: 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt Oryginalny kod CPV: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby 01.00.00.00 - 01.00.00.00 01.13.13.00 - 01.13.13.00 01.13.13.21 - 01.13.13.21 01.13.13.34 - 01.13.13.34 01.13.13.13 - 01.13.13.13 01.13.11.10 - 01.13.11.10 Oryginalny kod CPV: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.11.22.10 - 01.11.22.10 Oryginalny kod CPV: 15.98.10.00 - Wody mineralne Kod CPV wg słownika 2008: 15.98.10.00 - Wody mineralne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje 12 pakietów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofercie, a wymaganych w poszczególnych punktach SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymieniony dokument: 1.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2. W celu potwierdzenia warunku: - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie n/w oświadczenie: 1.2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 1.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl. Opłata: 1,37 netto + 22 % VAT za jedną stronę (+ koszty przesyłki poleconej za pobraniem) Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne przelewem (w przypadku wysyłki listownej (za SIWZ + koszty przesyłki poleconej za pobraniem) lub gotówką w kasie (w przypadku odbioru osobistego). Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. M. Curie - Skłodowskiej w Bydgoszczy, w budynku A, w pokoju nr 12. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana w dalszej części "SIWZ" jest udostępniana na pisemny wniosek Wykonawcy. Wniosek winien zawierać w szczególności: - dokładne określenie wnioskodawcy wraz z numerem NIP (w tym dane wnioskodawcy niezbędne do wystawienia FV oraz dane adresowe do korespondencji związanej z postępowaniem), - wskazanie postępowania, w związku z którym wydana ma być SIWZ, - zgodę na obciążenie wnioskodawcy kwotą za SIWZ, w przypadku przesyłania SIWZ pocztą także - kosztami przesyłki poleconej za pobraniem, - podpis wnioskodawcy, - wskazanie sposobu odbioru SIWZ (pocztą lub osobiście). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego - Szpital Uniwersytecki im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy 85-094, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9, budynek A techniczny, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Artykuły bezglutenowe i dietetyczne. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne soli niskosodowej, chleba bezglutenowego maślanego i niskobiałkowego, chrupek kukurydzianych, wafli ryżowych, makaronu kukurydzianego, kaszki i mąki kukurydzianej bez Glutenu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Artykuły do żywienia niemowląt. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne klekiku, kaszki, zupke, obiadków, deserów, herbatek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 24 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Mięso wieprzowe i wołowe. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne schabu, łopatki, karkówki, boczku, wołowiny, wątroby i żołądków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00, 15.11.10.00, 15.11.30.00, 15.11.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pieczarki. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne pieczarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 1 pozycję. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Owoce. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne jabłek, czereśni, śliwek, truskawek, wiśni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.00, 01.13.13.21, 01.13.13.34, 01.13.13.13. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Owoce egzotyczne. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne arbuza, bananów, cytryn, grejpfrutów, kiwi, mandarynek, pomarańczy, winogron. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.11.10, 01.13.11.11, 01.13.12.10, 01.13.12.30, 01.13.12.40, 01.13.12.20. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Tłuszcze roślinne. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne masła, margaryny, oleju. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Warzywa gruntowe. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne ziemniaków, buraków, marchwi, selera, pietruszki, pory, cebuli, rzepy, kapusty, kalafiora, brokułów, ogórków, pomidorów, sałaty, botwiny, szczypioru, kopru, rzodkiewek, czosnku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 29 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Warzywa kiszone. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne kapusty, ogórków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Warzywa szklarniowe. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne ogórków, pomidorów, sałaty, kopru, pietruszki, rzodkiewki, szczypioru. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 7 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Warzywa suszone. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne suszu kopru, pietruszki, buraków suszonych, fasoli, grochu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.22.10. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Wody mineralnej. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawy sukcesywne wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet obejmuje 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawa mięsa wieprzowego
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





