Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-06
Nowy Sącz: Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz podległych jednostek
Numer ogłoszenia: 213958 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141000, fax 018 4141006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz podległych jednostek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz podległych jednostek w zakresie: 2 komputerów osobistych, 2 monitorów ekranowych LCD 17, 4 komputerów przenośnych 2 drukarek laserowych sieciowych, 15 zasilaczy awaryjnych (UPS),
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale V SIWZ. Ocena spełnienie tych warunków na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE a.) Formularz oferty według załącznika nr 2 b.) Oświadczenie na treść art. 22 ust.1 ustawy - na formularzu zgod¬nym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, c.) Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 - uwzględniającą wymagania techniczno - jakościowe Zamawiającego określone w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia jak i w pkt. 2 ROZDZIAŁ 2 SIWZ - określającą szczegółowo parametry sprzętu informatycznego objętego przedmiotem zamówienia: nazwę handlową urządzenia wraz z dokładnym wyspecyfikowaniem wchodzących w jego skład komponentów - z podaniem producenta danego komponentu i dokładanych jego parametrów technicznych. - zawierająca jako minimum parametry techniczne, określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. d.) Wycenę sprzętu informatycznego - załącznik nr 5 e.) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f.) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (kopia certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), g.) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), h.) Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z ww. systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), i.) Oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników) nie przekraczającej 29 dB, wraz z dokumentem niezależnej organizacji poświadczającym spełnienie wymogu głośności, j.) Deklarację producenta o zgodności z dyrektywami : 73/23/EEC oraz 89/336/EEC k.) Deklarację zgodności i oznakowania wyrobów znakiem CE. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy zobowiązani są, do przedstawienia dokumentów, zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 1. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Zastosowane podzespoły - 25
- 3. Gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura-nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 56a, 33-300 Nowy Sącz, tel. (018) 41-41-000, fax. (018) 41-41-006,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 56a, 33-300 Nowy Sącz, tel. (018) 41-41-000, fax. (018) 41-41-006.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.