eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Dostawa wanny porodowej w ilości 1 szt. oraz łóżka porodowego w ilości szt. 2 wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Szamotuły: Dostawa wanny porodowej w ilości 1 szt. oraz łóżka porodowego w ilości szt. 2 wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi
Numer ogłoszenia: 213953 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wanny porodowej w ilości 1 szt. oraz łóżka porodowego w ilości szt. 2 wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) Wanna porodowa 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wanny porodowej w ilości szt. 1 wraz z jej montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 A do siwz. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 33.10.00.00-1 3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 A obejmuje: a) dostawę przedmiotu zamówienia tj. wanny porodowej do siedziby Zamawiającego, b) załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. oddział Położniczy (Blok Porodowy), mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji 5. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć: a) Dokumentację techniczną dotyczącą budowy, działania i obsługi przedmiotu zamówienia, b) Instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim, c) Deklaracja zgodności CE d) Wypis z rejestru wyrobów medycznych 6. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji. 7. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do zapewnienia świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. 8. Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. B) Łóżko porodowe 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z wyposażeniem i montażem 2 szt. łóżek porodowych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 B do niniejszej siwz 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 33.10.00.00-1 3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 B obejmuje: a) Jednoczesną dostawę całego przedmiotu zamówienia tj. dwóch łóżek porodowych do siedziby Zamawiającego, b) załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. Oddział Porodowy, mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji 6. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć: a. Dokumentację techniczną dotyczącą budowy, działania i obsługi przedmiotu zamówienia, b. Instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim, c. Deklaracja zgodności CE 7. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji. 8. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do zapewnienia świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. 9. Parametry techniczne minimalne przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 B do SIWZ- Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych 10. Użyte w przedmiocie zamówienia nazwy mają charakter wyłącznie przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykaz rozwiązań równoważnych należy wskazać w ofercie. 11. Inne informacje: a) Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. b) Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE z dyrektywą 93/42 c) Przedmiot zamówienia musi obejmować minimum 24 miesięczną pełną gwarancję i rękojmię. 12. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. C) Uwagi 1. Parametry techniczne minimalne przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w załącznikach nr 3A, 3B do SIWZ- Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych 2. Inne informacje: a. Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. b. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE zgodną z dyrektywą 93/42 c. Przedmiot zamówienia musi obejmować minimum 24 miesięczną pełną gwarancję i rękojmię. D) Oferty częściowe i oferty wariantowe 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia określony w punkcie III A stanowi jedną część zamówienia, natomiast przedmiot zamówienia określony w punkcie III B stanowi drugą część zamówienia. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na poszczególne części, zamawiający wymaga jednak, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był kompletny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a. Działają na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) co potwierdzą stosownym wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy i usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa punkcie 2a - w przypadku złożenia oferty na przedmiot zamówienia określony w punkcie III A) siwz, jeżeli wykonawca wykaże w wykazie wykonanie minimum 1 dostawę wanny porodowej - w przypadku złożenia oferty na przedmiot zamówienia określony w punkcie III B) siwz, jeżeli wykonawca wykaże w wykazie wykonanie minimum 1 łóżka specjalistycznego 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) co potwierdzą złożonym oświadczeniem wg wzoru określonego w załączniku nr 4 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP a) co potwierdzą złożonym oświadczeniem wg wzoru określonego w załączniku nr 5 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a) dołączenia do oferty deklaracji zgodności (CE) z dyrektywą 93/42 EWG na oferowany przedmiot zamówienia - powyższy wymóg dotyczy całego przedmiotu zamówienia. b) Dokument potwierdzający wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - powyższy warunek dotyczy łóżka porodowego. c) Opisy techniczne, fotografie - powyższy wymóg dotyczy całego przedmiotu zamówienia. 6. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 7. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca przedmiotowe warunki spełnia. Nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt1. a): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie należy dołączyć do oferty: 1.Podpisane oświadczenie o spełnianiu wymagań z art. 22 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 2.Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców sporządzony wg załącznika nr 7 do siwz. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie co najmniej 1 dostawy spełniającej wymagania określone w punkcie V.2 siwz. 5.oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy i usługi zostały wykonane należycie. 6.Wykonawca do oferty musi dołączyć deklarację zgodności CE zgodną z dyrektywą 93/42 EWG na oferowany przedmiot zamówienia 7.Dokument potwierdzający wpis do rejestru wyrobów medycznych - powyższy dotyczy łóżka porodowego. Inne dokumenty: 8.formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do siwz 8.formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz 9.opis zaproponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 3A, 3B (wg załączonego formularza). 10.dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów technicznych (np. foldery, materiały reklamowe itp.) 11. instrukcja obsługi w języku polskim. PODWYKONAWCY Wykonawca może realizować zamówienie przy pomocy podwykonawców. W formularzu ofertowym wykonawca zobligowany będzie do wskazania części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. INNE DOKUMENTY W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) pełnomocnictwa w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. b) W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. c) W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w rozdz. VI pkt. 1, 2, 3, składa każdy z członków konsorcjum odrębnie. d) W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, którego pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, pełnomocnictwo w oryginale lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.