eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryREMONT POKRYCIA DACHOWEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZYJAŹŃ W TARNOWSKICH GÓRACH SEGMENT A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Tarnowskie Góry: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZYJAŹŃ W TARNOWSKICH GÓRACH SEGMENT A
Numer ogłoszenia: 213894 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZYJAŹŃ W TARNOWSKICH GÓRACH SEGMENT A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: - przygotowanie podłoża wraz z wyczyszczeniem i wymianą wpustów wewnętrznej instalacji odwodnieniowej oraz oczyszczenie kanałów, - dostawa i montaż warstwy separującej z geowłókniny, - dostawa i montaż pokrycia dachowego z membrany PVC o gr. 1,5mm w kolorze szarym, montowanej mechanicznie do podłoża betonowego, - demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy systemowej powlekanej PVC w technologii membran dachowych (profile przyłączeniowe do attyk, kominy, obróbka wyłazu dachowego i inne elementy pionowe), - wykonanie obróbek i uszczelnienie attyk oraz podstaw istniejących naświetli membraną PVC mocowaną do profili przyłączeniowych z blachy systemowej, - obróbka kominów membraną PVC mocowaną do profili przyłączeniowych z blachy systemowej, - przemurowanie uszkodzonych powierzchni kominów ponad dachem wraz z naprawą uszkodzonych tynków oraz wykonanie powłok malarskich kominów, attyk, gzymsów i wymiana uszkodzonych czapek kominowych, - wymiana pokrycia ozdobnych, stromych części dachu poprzez demontaż istniejącej dachówki, jej przegląd i ewentualne uzupełnienie, - wymiana zniszczonych elementów drewnianych konstrukcji wraz z ołaceniem (wszystkie elementy drewniane należy poddać impregnacji ogniochronnej) oraz wymiana obróbek blacharskich, - demontaż istniejących rynien i rur spustowych, - dostawa i montaż nowej instalacji odwodnieniowej, - oczyszczenie zniszczonych wywiewek, kapturków wraz z ich ewentualną wymianą, uzupełnieniem, - demontaż na czas realizacji i ponowne założenie na połaci dachowej instalacji odgromowej wraz z wymaganymi pomiarami, - uprzątnięcie i uporządkowanie rejonu robót w budynkach i wokół budynków. Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: - opisie technicznym remontu pokrycia dachu Domu Pomocy Społecznej Przyjaźń - Segment A w Tarnowskich Górach metodą membran PVC (załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ), - przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SIWZ), - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych zwanymi dalej STWiOR (załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca robót jest zobowiązany do przeprowadzenia w celu sporządzenia oferty wizji w terenie. Warunki realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, opis techniczny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Opis techniczny, przedmiar oraz STWiOR stanowią załączniki nr 6, 7 i 9 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją przetargową w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Oferenta, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Dokładny adres przeprowadzenia robót: Dom Pomocy Społecznej Przyjaźń, ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań przy realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych. b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. c) W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali dwie lub więcej robót budowlanych, polegających na wykonaniu pokrycia dachowego w technologii membran dachowych z PVC o wartości co najmniej 150 tys zł brutto każde (lub w okresie krótszym, jeśli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy). d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). e) Przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat posiadanych uprawnień, ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5 do SIWZ), ze szczególnym wskazaniem kierownika budowy (imię i nazwisko, uprawnienia budowlane, aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa, posiadane ubezpieczenie OC) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych prawem uprawnień. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b. Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c. Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. e. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). f. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). g. Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). h. Wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych o wartości co najmniej 150.000 zł brutto każda z robót polegających na wykonaniu pokrycia dachowego w technologii membran dachowych z PVC z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (wg zał. nr 4 do SIWZ). i. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j. kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 6 do SIWZ). k. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (celem sprawdzenia spełnienia warunku, o którym mowa wyżej na kwotę minimum 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). l. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ (celem sprawdzenia spełnienia warunku, o którym mowa wyżej. Jeżeli w wykazie Wykonawca przedstawi osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. m. oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 8 do SIWZ). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1.c) oraz i) winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w p. 1.c) oraz i); 3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, p.101. Możliwość przesłania SIWZ pocztą, po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: 1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień protokolarnego przekazania placu budowy jednak nie później niż 7 dni od zawarcia umowy. 2. Termin zakończenia prac ustala się do 90 dni kalendarzowych licząc od dnia protokolarnego przekazania placu budowy. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: W kwestiach technicznych - podinspektor w Biurze ds. Inwestycji - Sławomir Jaremkiewicz +48 32 381-37-83 W kwestiach formalnych - główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym - Iwona Penkaty +48 32 381-37-86. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 21.07.2009 roku o godzinie 10:00.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.