Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Częstochowa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 21386 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax (034) 378 53 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.cspsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAńSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE POSIADAJACA OCOBOWOśCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie n/w sprzętu komputerowego i oprogramowania: Zadanie A: 5 zestawów komputerowych, 14 notebooków, 3 drukarek, 1 skanera, 12 pendrive`ów, 1 sieciowego urządzenia zabezpieczającego UTM, 1 palmtopa z modułem GPS, 1 myszy bezprzewodowej, 3 czytników kart elektronicznych, 1 zewnętrznego serwera druku, 2 zestawów głośnikowych do komputera, 1 zewnętrznego dysku twardego, Zadanie B: elementy do rozbudowy serwera HP Prowiant 350ML, Zadanie C: oprogramowania komputerowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zadanie A - 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), zadanie B - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), zadanie C - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej siwz; 7) Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiająca żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, wymienionych w poniższej tabeli, następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie spełnia lub nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych; - Oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych; - Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.; - Upoważnienia - pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa w wierszu; - W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty; - Dowód wniesienia wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa budynek administracyjny pokój nr 14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie budynek administracyjny - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komputery, notebooki, drukarki ....
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 zestawów komputerowych, 14 notebooków, 3 drukarek, 1 skanera, 12 pendrive`ów, 1 sieciowego urządzenia zabezpieczającego UTM, 1 palmtopa z modułem GPS, 1 myszy bezprzewodowej, 3 czytników kart elektronicznych, 1 zewnętrznego serwera druku, 2 zestawów głośnikowych do komputera, 1 zewnętrznego dysku twardego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: elementy do rozbudowy serwera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elementy do rozbudowy serwera HP Prowiant 350ML.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adobe Photoshop CS3 PL WIN (komercyjna) - 1 licencji Adobe Flash Pro CS3 WIN PL (komercyjna) - 1 licencji Abbyy FineReader 9.0 Professional EDU PL - 2 licencji WinRAR v. 3.x - 8 licencji Nero 8 Site Licence - 6 licencji Total Commander v.7 - 2 licencji CorelDraw X3 Graphics Suite PL (komercyjna) - 1 licencji Program antywirusowy ESET Nod32 EDU MIX - 11 licencji Program antywirusowy ESET Nod32 EDU - 100 licencji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Zakup i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla budynków Oddziału ZUS w Częstochowie, Inspektoratu ZUS w Kłobucku, Lublińcu i Myszkowie.
- "Wyk. rem. insta. elektrycznej ADM i WLZ w bud.mieszk. wiel. przy:ul. Krakowskiej80bl.11,ul. Limanowskiego47segment A oraz ul. Limanowskiego49segmentA, stan. zasób kom., zarz. i adm. przez ZGM TBS "
- Przebudowa sanitariatów w obiektach oświatowych- 2 części.
- Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania przeglądów modułu kogeneracyjnego JMS 316 GS-B/-.LC oraz ECOMAX 5 NGS opartej na module kogeneracyjnym JMS 312 GS-N.L o mocy 500 kW
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
- Cyberbezpieczny Samorząd - Miasta i Gmina Sochocin
- "Zakup, wdrożenie, konfiguracja urządzeń i rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa "
- Dostawa sprzętu informatycznego do wyposażenia nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu elektronicznego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.